eiik Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Noen som hvet hva jeg kan gjøre når klienten ikke vil oppdatere seg? Den kommer til 26% på lwjgl.jar, og så sjer det ikke noe mer. Har prøvd å slette bin mappa i appdata. Noen som har tips? Har også prøvd å laste ned .exe en på nytt Lenke til kommentar
sib Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hei. Lurer på om jeg kan få tillatelse til å bygge på serveren deres. Har spilt i noen måneder, men kun singleplayer så langt, så jeg tenkte det var på tide å prøve ut multiplayer. Pleier som regel å grave store gruver, og er kreativ og hjelpsom! Brukernavnet er sigurdbjo Endret 27. november 2010 av slopedoo Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 @eiik: Windows-tast + r -> %appdata% -> slett .minecraft mappen. Report back Lenke til kommentar
eiik Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Ikke noe mer fremgang Begynner å savne minecraft Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 27. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Hei. Lurer på om jeg kan få tillatelse til å bygge på serveren deres. Har spilt i noen måneder, men kun singleplayer så langt, så jeg tenkte det var på tide å prøve ut multiplayer. Pleier som regel å grave store gruver, og er kreativ og hjelpsom! Brukernavnet er sigurdbjo den er grei Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 @eiik: Prøv å pakk ut denne: http://www.multiupload.com/A8KJARBRN3 1 Lenke til kommentar
eiik Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Det funket! Tusen takk MindTooth Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Godt å høre Endret 27. november 2010 av MindTooth Lenke til kommentar
marcuswaldal Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Hei, jeg bare lurte på om jeg kunne få byggetillatelse? Eller er det noe jeg må spørre om ? Også lurte jeg noen ting: - Må jeg selv gå rundt å finne ressurser? - Når jeg skal bygge, må jeg spørre uansett hvor stort det er? - Kan jeg benytte meg av ressurser overalt, eller er det spesielle områder/tomter som man kan hente ut stuff. - Har sett at folk ber om byggetillatelse når de skal bygge store bygg, de ber da også om ressurser, er dette liksom noe bare kan be om hvis det er til en "god" sak? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Hei, jeg bare lurte på om jeg kunne få byggetillatelse? Eller er det noe jeg må spørre om ? Også lurte jeg noen ting: - Må jeg selv gå rundt å finne ressurser? - Når jeg skal bygge, må jeg spørre uansett hvor stort det er? - Kan jeg benytte meg av ressurser overalt, eller er det spesielle områder/tomter som man kan hente ut stuff. - Har sett at folk ber om byggetillatelse når de skal bygge store bygg, de ber da også om ressurser, er dette liksom noe bare kan be om hvis det er til en "god" sak? 1. Du må finne selv ressurser 2. Du kan bygge hvor du vil så lenge det ikke er oppå andre sitt (Vist det er svært nerme, kan det være lurt å snakke med naboen) 3. Du kan benytte deg av ressursene du finner, selvsagt gjelder det samme igjen med ressurser som der andre bygge. 4. Server støtte er for "Mega prosjekt" som treng en ekstra lift for og bli ferdig, eller gjøre det "bra" Der server sponsen blir gitt til ambiøse prosjekt. Lenke til kommentar
kimra Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 proskjet det skal være titanic jeg skal lage titanic ganske så stor jeg har ingen muligheter for skisse akurat nå men det kommer jeg kommer til og lage en rekke bortover for å se hvor lang den skal bli så kan d få lengde i antal dirt. jeg skal lage titaniv ute på havet så klart jeg leter forsat men så fort jeg finner det sier jeg i fra til tj eller admin den kommer til og bli diger for og si det sån og jeg skal oxo se om noen vil være med på dette Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 proskjet det skal være titanic jeg skal lage titanic ganske så stor jeg har ingen muligheter for skisse akurat nå men det kommer jeg kommer til og lage en rekke bortover for å se hvor lang den skal bli så kan d få lengde i antal dirt. jeg skal lage titaniv ute på havet så klart jeg leter forsat men så fort jeg finner det sier jeg i fra til tj eller admin den kommer til og bli diger for og si det sån og jeg skal oxo se om noen vil være med på dette Vist du vil den skal bli godkjent, ta en titt på denne. Søknad for Nidarosdomen 2 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Vært inne og kikka litt rundt på serveren, og kunne tenkt meg å joine! Har kun spilt Online gratis i 2-3 uker nå, og ble temmelig lei all griefinga som foregikk der, så vil helst inn på en seriøs server. Har noen prosjekter av diverse størrelser liggende på lur, så hadde vært flott å kunne joine serveren. Er enda ganske noob i spillet, men lærer mer for hver dag som går. -Markus Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 søker om tillatelse, vet ikke hva jeg skal bygge ende, men har veldig lyst til og hjelpe noen viss de trenger det heter muffayavel ingame Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Vært inne og kikka litt rundt på serveren, og kunne tenkt meg å joine! Har kun spilt Online gratis i 2-3 uker nå, og ble temmelig lei all griefinga som foregikk der, så vil helst inn på en seriøs server. Har noen prosjekter av diverse størrelser liggende på lur, så hadde vært flott å kunne joine serveren. Er enda ganske noob i spillet, men lærer mer for hver dag som går. -Markus Høres bra ut dette. Heter du Markus ingame? søker om tillatelse, vet ikke hva jeg skal bygge ende, men har veldig lyst til og hjelpe noen viss de trenger det heter muffayavel ingame Sønad godkjent, velkommen til serveren! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Alright, da er det igang med neste prosjekt! Søker om støtte fra starten av. Denne gangen blir det Bellagio, kanskje Las Vegas mest kjente bygning. Det blir rett ved siden av mitt forrige prosjekt, Ensomheten. Har allerede laget rammen på bygget etter å ha lekt litt med rutene i matteboka: Materialer: Sand (bygget skal hovedsaklig lages av sand siden det ligner mest) Glass Jern/ull til lister Lightstone til toppen (eventuelt). Jeg regner med at jeg vil trenge ca 8000-10000 sandblokker i hvert fall. Resten må ses an etter hvert. Innredning får vi se hva som skjer med. Har funnet noen plantegninger fra hotellet, men siden dette ikke er 1:1 men isteden halv størrelse ca, kan det bli vanskelig. 1 Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Får problemer etter å ha minet 6-7 blokker, og mister kontakt med servern. Legger ved et bilde her av hva det står på meldinga: Avien, jeg heter PyrionZ in game. Regner nesten med at det er i orden i og med at jeg fikk tilatelse. Endret 28. november 2010 av PyrionZ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 Får problemer etter å ha minet 6-7 blokker, og mister kontakt med servern. Legger ved et bilde her av hva det står på meldinga: Avien, jeg heter PyrionZ in game. Regner nesten med at det er i orden i og med at jeg fikk tilatelse. Oppdater driveren til skjermkortet Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 bygd min første nå i natt, tenkte og bygge: men orket ikke lage octagram, men tenker jeg gjør det på neste skal også lage den litt større så lyset ses bedre på avstand Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. november 2010 Rapporter Del Skrevet 28. november 2010 bygd min første nå i natt, tenkte og bygge: men orket ikke lage octagram, men tenker jeg gjør det på neste skal også lage den litt større så lyset ses bedre på avstand Du kan bygge ut Får problemer etter å ha minet 6-7 blokker, og mister kontakt med servern. Legger ved et bilde her av hva det står på meldinga: Avien, jeg heter PyrionZ in game. Regner nesten med at det er i orden i og med at jeg fikk tilatelse. Det er i orden ja. Noen spesiell grunn til at du spiller i browseren? Mye bedre å laste ned exe fila fra minecraft.net og spille med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå