Hansien Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Nei. Det var vell sagt i fra i god tid at inventorien kom til å bli resatt canaye. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Serveren er oppe, men dessverre skjer ting og tang. Skriv bugs dere finner slik jeg kan fikse dem. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Nøyaktig kvar blei det sagt frå i god tid at inventory fekk rollback? Eg høyrte ingen snakk om det, og mista 21 diamantblokker :/ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nøyaktig kvar blei det sagt frå i god tid at inventory fekk rollback? Eg høyrte ingen snakk om det, og mista 21 diamantblokker :/ Jeg antar det er Nidarosdomressurser. Ordner seg. Jeg har mistet mye av invetorien og håper dere gir meg det tilbake .. Alle får igjen det de hadde. Endret 27. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Nøyaktig kvar blei det sagt frå i god tid at inventory fekk rollback? Eg høyrte ingen snakk om det, og mista 21 diamantblokker :/ Jeg antar det er Nidarosdomressurser. Ordner seg. Var mine eigne diamantblokker eg har samla gjennom mi tid på serveren, nokre litt meir legit enn andre, mistenkjer eg. Men har aldri spawna diamant sjølv, er usikker på kvar dei kom frå dei eg fekk på slottet etter gruppebildet til canaye Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Nøyaktig kvar blei det sagt frå i god tid at inventory fekk rollback? Eg høyrte ingen snakk om det, og mista 21 diamantblokker :/ Alt er lagret av inventory (backup) Slik det kan ordnes, angånde folk mistet inventory for guest status er dessverre ukjent og vil bli fikset! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Vi har nytt brukersystem. For brukere som ikke har logget på ennå i dag: 1. Logg inn, si hei og vent og se om noen promoter deg. 2. Dersom ingen promoter deg, spør om noen kan. 3. Relog. 4. Game on. Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 kan jeg få byggetilatelse?? jeg skal hjelpe yoshi8587 Den er grei. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Får ikkje plukka opp noko som helst no, hjelper ikkje å relogge Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Hei Jeg er Pjatte og jeg vil bygge på serveren deres jeg kjenner canaye irl Lenke til kommentar
jonol Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Pjatte: Den er grei, velkommen til hardwork! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Jonol har prøvd å plante noe skog. Kanskje litt mislykka? Noen er klare til hevneangrep. 1 Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 okey har mista tingene mine for 5 gang på serveren det er like før eg slutter det er ikke gøy å spille sånn Lenke til kommentar
eiik Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Noen som hvet hva jeg kan gjøre når klienten ikke vil oppdatere seg? Den kommer til 26% på lwjgl.jar, og så sjer det ikke noe mer. Har prøvd å slette bin mappa i appdata. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Prøv å last ned klienten på nytt. Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 du mista 2 diamant hakke spade øks og sverd og 10 diamant blokker og 3 gull og ja noe mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hei, har hørt at mangen har mistet inventory, dette har trulig med en feil i selve guest systemet. Til informasjon vil jeg retunere tilbake inventory for folk. Dette vil igjen bli retunert til før update fra notch! Har enda mye issues og fikse, men heap size er enormt mye bedre og serveren er ekstremt stabil. Skal få ordne guest systemet, skal ordne kits for workers, skal ordne meste problemene som har dukket opp, men noen blir får notch ordne (invisible items osv) Det første som skal bli fikset er user list. Edit: Kjem med dato og tid når inventory blir rollback! Endret 27. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Her er bilder av Nidarosdomens sitt vindu. Lite samarbeid mellom Svelemoe og Meg Kritikk takk =) Endret 27. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Her er eit referansebilete: Litt meir detaljert i verkelegheita Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. november 2010 Rapporter Del Skrevet 27. november 2010 Syns no det var ganske bra remake! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå