Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vært fett med muligheten til å slå av udødelighet hvis det går ann, for å ha arenakamper osv.

du mister bare ett halvt hjerte pr slag. og om du mister liv er det jo bare og løpe og heale seg selv. om arenakamper skal funke. burde ikke livet komme tilbake, slik som singleplayer.

 

Du mister vel 4 hjerter eller noe sånt på et diamantslag, og det går ikke ann å springe unna(noe jeg erfarte mot Vetchu). Uansett hvis det er mulig å ikke regene er det selvfølgelig bedre.

nei. til og med diamantsverd mister man ett halvt hjerte. vertfall på mc.hardwork.no

Lenke til kommentar

nei. til og med diamantsverd mister man ett halvt hjerte. vertfall på mc.hardwork.no

 

Nei. Du tar feil, rett og slett.

Eg blei truffe av diverse sverd i anarkiet ved gruppebildet, og mista 4-5 hjerter av eitt slag.

hmm rart. jeg husker til og med at meg og hansien testet ut på onsdag hvor mye liv vi mistet. det kan ha sjedd noe i updaten som var idag.

Lenke til kommentar

har noen tips til hvordan jeg kan få screen-capture til og slutte og lagge? jeg tar på den dårligste oppløsningen osv, hva skal jeg gjøre. har tenkt og lage en video om hardwork. jeg bruker (TakeScreen)

hvis du søker etter game cam eller no på google kan du finne mye rart jeg hsuker jeg hade en men den sugde stokker for og si det sånn men prøv på det du

Lenke til kommentar

har noen tips til hvordan jeg kan få screen-capture til og slutte og lagge? jeg tar på den dårligste oppløsningen osv, hva skal jeg gjøre. har tenkt og lage en video om hardwork. jeg bruker (TakeScreen)

hvis du søker etter game cam eller no på google kan du finne mye rart jeg hsuker jeg hade en men den sugde stokker for og si det sånn men prøv på det du

fraps! får forholdsvis lav fps mens du recorder, men det vises ikke på filmen. Anbefales

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...