Borbra Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Da føler jeg meg også klar til å søke om byggetillatelse på serveren. Jeg har planer om å bygge noe ringenes herre relatert. Kanskje jeg starter med Helms Deep, får se Navnet er forøvrig: sindreboy den er grei Lenke til kommentar
p_davidsen Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hey ! Jeg vil gjerne søke om å få opprettet en ny warp et stykke nord for utopia, Det er vel så godt som et "Tettsted" og både jeg , a_skjelbred of Weir bygger aktivt i omerådet. om du ser på kartet er det ved den store fotballstadion, ute ved havet. /warp Awesometown. Om dette hadd vært i orden, hadde det blitt mye enklere å komme seg irundt å se på andres prosjekter, komme seg til butikker osv. Håper dere vil vurdere saken. xoxo. p_davidsen & a_skjelbred. Lenke til kommentar
benniy71 Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 kan jeg få byggetilatelse?? jeg skal hjelpe yoshi8587 Lenke til kommentar
yoshi8785 Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 kan jeg få byggetilatelse?? jeg skal hjelpe yoshi8587 det er 8785 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) kan jeg få byggetilatelse?? jeg skal hjelpe yoshi8587 og hva heter du ingame? Serveren går ned pga stor update, den kommer til å være nede noen timer Endret 26. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
kimra Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 kan jeg få byggetilatelse?? jeg skal hjelpe yoshi8587 og hva heter du ingame? Serveren går ned pga stor update, den kommer til å være nede noen timer hvo mange timer da sirka Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Uvist dessverre, det er ganske mye som skal ordnes. Jeg skal jobbe så kjapt jeg kan! 2 Lenke til kommentar
kimra Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Uvist dessverre, det er ganske mye som skal ordnes. Jeg skal jobbe så kjapt jeg kan! ok det er bra men husk ikke jobb for fort slik at du over ser noe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Uvist dessverre, det er ganske mye som skal ordnes. Jeg skal jobbe så kjapt jeg kan! ok det er bra men husk ikke jobb for fort slik at du over ser noe Det blir mye arbeid og må ta det steg for steg, blir mye testing før den kjem opp og forhåpentlig fungere alt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Dobbelpost..... Ja, da er arbeide i gang, her er en liste over hva som jeg jobber med og satser på jeg blir ferdig med før jeg tar opp serveren igjen (ingen deadline) Dere kan sjå resten av listen som er planlagt og eventuelt blir arbeidet med seinere: TO DO LIST Server console interface for nettleseren Playerlist for web Restart script og funksjon for admins (ingame) Overføre alle settings til Hmod Guest system for Hmod MySQL Cluster Finne en løsning på heap size Gjøre ferdig databasen (Overføre settings til MYSQL) Shell/java script for automatisk rendering Automatisk uppload av kart Add prefix og sensur (tekst) Lokal chat og eventuelt Global chat. Eventuelt ordne IRC bot. Vist jeg tar meg tid: Server oppgradering HDD Endret 26. november 2010 av Tj-nome 2 Lenke til kommentar
benniy71 Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 kan jeg få byggetilatelse?? jeg skal hjelpe yoshi8587 og hva heter du ingame? Serveren går ned pga stor update, den kommer til å være nede noen timer jeg heter benniy på mine.... Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Dobbelpost..... Ja, da er arbeide i gang, her er en liste over hva som jeg jobber med og satser på jeg blir ferdig med før jeg tar opp serveren igjen (ingen deadline) Dere kan sjå resten av listen som er planlagt og eventuelt blir arbeidet med seinere: TO DO LIST Server console interface for nettleseren Playerlist for web Restart script og funksjon for admins (ingame) Overføre alle settings til Hmod Guest system for Hmod MySQL Cluster Finne en løsning på heap size Gjøre ferdig databasen (Overføre settings til MYSQL) Shell/java script for automatisk rendering Automatisk uppload av kart Add prefix og sensur (tekst) Lokal chat og eventuelt Global chat. Eventuelt ordne IRC bot. Vist jeg tar meg tid: Server oppgradering HDD kommer du til og holde på hele kvelden? jeg vil spille 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Dobbelpost..... Ja, da er arbeide i gang, her er en liste over hva som jeg jobber med og satser på jeg blir ferdig med før jeg tar opp serveren igjen (ingen deadline) Dere kan sjå resten av listen som er planlagt og eventuelt blir arbeidet med seinere: TO DO LIST Server console interface for nettleseren Playerlist for web Restart script og funksjon for admins (ingame) Overføre alle settings til Hmod Guest system for Hmod MySQL Cluster Finne en løsning på heap size Gjøre ferdig databasen (Overføre settings til MYSQL) Shell/java script for automatisk rendering Automatisk uppload av kart Add prefix og sensur (tekst) Lokal chat og eventuelt Global chat. Eventuelt ordne IRC bot. Vist jeg tar meg tid: Server oppgradering HDD kommer du til og holde på hele kvelden? jeg vil spille Den blir nede til jeg har ordnet det mest essensielle. Uansett komme jeg trulig til å fullføre listen.... Det er på tide med updates!!! Har dere inspill til hva som bør ordnes, fikses eller lages.... Kom med dem nå! Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 PVP off please? Fjerne Fall Damage om det er mulig for deg, eller en av Notch sine glemskheter? Et trading-system. Kanskje nettbasert? Lenke til kommentar
p_davidsen Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 PVP off please? Fjerne Fall Damage om det er mulig for deg, eller en av Notch sine glemskheter? Et trading-system. Kanskje nettbasert? pvp-systemet var iallefall en bom. Trading funker vel greit nok i via en kasse. ; > Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Dobbelpost..... Ja, da er arbeide i gang, her er en liste over hva som jeg jobber med og satser på jeg blir ferdig med før jeg tar opp serveren igjen (ingen deadline) Dere kan sjå resten av listen som er planlagt og eventuelt blir arbeidet med seinere: TO DO LIST Server console interface for nettleseren Playerlist for web Restart script og funksjon for admins (ingame) Overføre alle settings til Hmod Guest system for Hmod MySQL Cluster Finne en løsning på heap size Gjøre ferdig databasen (Overføre settings til MYSQL) Shell/java script for automatisk rendering Automatisk uppload av kart Add prefix og sensur (tekst) Lokal chat og eventuelt Global chat. Eventuelt ordne IRC bot. Vist jeg tar meg tid: Server oppgradering HDD kommer du til og holde på hele kvelden? jeg vil spille Den blir nede til jeg har ordnet det mest essensielle. Uansett komme jeg trulig til å fullføre listen.... Det er på tide med updates!!! Har dere inspill til hva som bør ordnes, fikses eller lages.... Kom med dem nå! udødelighet, er viktig. jeg har også sett ett bug: om du setter en torch eller redstone torch på en busk, så blir den ikke registrert brukt. altså du setter en torch på busken og sletter den igjen og du får den. og dermed kan du tjene torches. om du togan. jeg aner ikke hvordan du kan fikse det. men det burde fikses. også har vi usynlighet. jeg kommer ikke på mer, men om jeg gjør skal jeg skrive det Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Vært fett med muligheten til å slå av udødelighet hvis det går ann, for å ha arenakamper osv. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Vært fett med muligheten til å slå av udødelighet hvis det går ann, for å ha arenakamper osv. du mister bare ett halvt hjerte pr slag. og om du mister liv er det jo bare og løpe og heale seg selv. om arenakamper skal funke. burde ikke livet komme tilbake, slik som singleplayer. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Vært fett med muligheten til å slå av udødelighet hvis det går ann, for å ha arenakamper osv. du mister bare ett halvt hjerte pr slag. Sverd..? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Vært fett med muligheten til å slå av udødelighet hvis det går ann, for å ha arenakamper osv. du mister bare ett halvt hjerte pr slag. og om du mister liv er det jo bare og løpe og heale seg selv. om arenakamper skal funke. burde ikke livet komme tilbake, slik som singleplayer. Du mister vel 4 hjerter eller noe sånt på et diamantslag, og det går ikke ann å springe unna(noe jeg erfarte mot Vetchu). Uansett hvis det er mulig å ikke regene er det selvfølgelig bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå