Gravizt Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Be there or be square! Må nok melde meg square her. Er AFK på denne tida i kveld. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hvor er bildet? Kanskje lurt å informere om Tj og Borbra skal vel være med på bildet? jeg skal i hvert fall Lenke til kommentar
marcuswaldal Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hei, jeg lurte på jeg kunne bli med å bygge. Fant ikke noen mail jeg kunne spørre om invite, men jeg regner med at det er her? Kjenner SNORLX.. Takk for svar, minecraft ingame name: marcuswaldal Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hei, jeg lurte på jeg kunne bli med å bygge. Fant ikke noen mail jeg kunne spørre om invite, men jeg regner med at det er her? Kjenner SNORLX.. Takk for svar, minecraft ingame name: marcuswaldal den er grei, og det var riktig plass å spørre her Lenke til kommentar
chrmcd Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Melding til alle på serveren: Nå er det nøyaktig 6 timer til serverens offisielle gruppebilde. Så ta med deg godt humør og møt opp kl: 18:00. Husk at det trekkes premier og du har gode sjanser til å vinne! blant deltakerne, trekkes 10 brukere, som får 1 enkelkiste med nesten-hva-som-helst. Be there or be square! Må nok være square der jeg også, siden jeg ikke er heime på dem tia :O og selvom jeg hadde vært det, så er det ikke sikkert jeg hadde synes på bildet siden jeg er usynelig :O Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hei, Lurte på om jeg kunne få komme på whitelist. Er litt lei av å spille singleplayer og ikke kunne vise verkene mine til verden. Leter også etter inspirasjon fra andre. Mvh Aleksander Ingame name: alex503 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Hei, Lurte på om jeg kunne få komme på whitelist. Er litt lei av å spille singleplayer og ikke kunne vise verkene mine til verden. Leter også etter inspirasjon fra andre. Mvh Aleksander Ingame name: alex503 ordnet Lenke til kommentar
steininho Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 prøvde å joine i dag, men fikk ikke logget inn pga jeg ikke er på whitelist.. logger inn med steininho, så mulig det er en skriveleif i whitelisten..? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) prøvde å joine i dag, men fikk ikke logget inn pga jeg ikke er på whitelist.. logger inn med steininho, så mulig det er en skriveleif i whitelisten..? eller fordi du ikke var på whitlist i det hele tatt eller du var på, men det var ingen som hadde skrevet kommandoene slik at du kom på servern sin liste men fikset det nå Endret 26. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Bilder: Vinnere av lotteriet: Canaye Yoshi8785* Torejorgen Erlendh Jonol* Siemn* Nicohade Hansien* Melfacion* Avien* De med stjerne har fått premien Endret 26. november 2010 av Avien 3 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 men i virkeligheten var det slik som dette. nemlig KAOS!!! Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Yay, jeg var der men er usynlig, jeg får ikke drept meg selv, jeg får ikke plukket opp noe whatsoever Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Yay, jeg var der men er usynlig, jeg får ikke drept meg selv, jeg får ikke plukket opp noe whatsoever Ja, kjedelig sammentreff! Får ta et nytt bilde om en tre ukers tid tenker jeg. Endret 27. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Det var jo passe brutalt. Vet ikke hvor mange som mista alt de hadde av items, men noen har en god del diamant i hvertfall. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Yay, jeg var der men er usynlig, jeg får ikke drept meg selv, jeg får ikke plukket opp noe whatsoever Prøvd å relogge? Funka for meg. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Det var jo passe brutalt. Vet ikke hvor mange som mista alt de hadde av items, men noen har en god del diamant i hvertfall. Som å komme til en Jævla 1.klasse... Regner med inventory blir tilbakestilt så jeg får alt jeg har mistet siden updaten... Uansett barnslig unødvendig... Sikker utrolig morsomt for den som gjør det, men jævla irriterende for alle andre... Hadde en haug med diamanter som jeg kunne lagt i kista mi, men neida... Lenke til kommentar
claes Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Yay, jeg var der men er usynlig, jeg får ikke drept meg selv, jeg får ikke plukket opp noe whatsoever Prøvd å relogge? Funka for meg. Prøvd å relogge flere ganger, slettet bin mappa slik at den lastet ned hele på nytt, ingenting hjelper. Prøvd å drepe meg selv så jeg "respawner" men tar ikke damage av noe Lenke til kommentar
bukkis Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 (endret) heisann.. jeg lurte på om jeg kunne få byggetillatelse på serveren.. så kjedelig å spille SP hele tiden. Nick: Bukkis Endret 26. november 2010 av bukkis Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Som å komme til en Jævla 1.klasse... Regner med inventory blir tilbakestilt så jeg får alt jeg har mistet siden updaten... Uansett barnslig unødvendig... Sikker utrolig morsomt for den som gjør det, men jævla irriterende for alle andre... Hadde en haug med diamanter som jeg kunne lagt i kista mi, men neida... Beklager så mye at det er anarki om dagen! Neste gang det er update, venter vi nok litt med å implementere den på serveren. Yay, jeg var der men er usynlig, jeg får ikke drept meg selv, jeg får ikke plukket opp noe whatsoever Prøvd å relogge? Funka for meg. Prøvd å relogge flere ganger, slettet bin mappa slik at den lastet ned hele på nytt, ingenting hjelper. Prøvd å drepe meg selv så jeg "respawner" men tar ikke damage av noe TJ er på saken. heisann.. jeg lurte på om jeg kunne få byggetillatelse på serveren.. så kjedelig å spille SP hele tiden. Nick: Bukkis Den er grei. Velkommen til serveren! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Da føler jeg meg også klar til å søke om byggetillatelse på serveren. Jeg har planer om å bygge noe ringenes herre relatert. Kanskje jeg starter med Helms Deep, får se Navnet er forøvrig: sindreboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå