Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Melding til alle på serveren: Nå er det nøyaktig 6 timer til serverens offisielle gruppebilde. Så ta med deg godt humør og møt opp kl: 18:00. Husk at det trekkes premier og du har gode sjanser til å vinne! blant deltakerne, trekkes 10 brukere, som får 1 enkelkiste med nesten-hva-som-helst. Be there or be square!

Må nok være square der jeg også, siden jeg ikke er heime på dem tia :O og selvom jeg hadde vært det, så er det ikke sikkert jeg hadde synes på bildet siden jeg er usynelig :O

Lenke til kommentar

prøvde å joine i dag, men fikk ikke logget inn pga jeg ikke er på whitelist..

logger inn med steininho, så mulig det er en skriveleif i whitelisten..?

eller fordi du ikke var på whitlist i det hele tatt :p eller du var på, men det var ingen som hadde skrevet kommandoene slik at du kom på servern sin liste :p

men fikset det nå :D

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Det var jo passe brutalt. Vet ikke hvor mange som mista alt de hadde av items, men noen har en god del diamant i hvertfall.

Som å komme til en Jævla 1.klasse...

Regner med inventory blir tilbakestilt så jeg får alt jeg har mistet siden updaten... Uansett barnslig unødvendig...

Sikker utrolig morsomt for den som gjør det, men jævla irriterende for alle andre...

Hadde en haug med diamanter som jeg kunne lagt i kista mi, men neida...

Lenke til kommentar

Yay, jeg var der men er usynlig, jeg får ikke drept meg selv, jeg får ikke plukket opp noe whatsoever :cry:

Prøvd å relogge? Funka for meg.

Prøvd å relogge flere ganger, slettet bin mappa slik at den lastet ned hele på nytt, ingenting hjelper. Prøvd å drepe meg selv så jeg "respawner" men tar ikke damage av noe

Lenke til kommentar

Som å komme til en Jævla 1.klasse...

Regner med inventory blir tilbakestilt så jeg får alt jeg har mistet siden updaten... Uansett barnslig unødvendig...

Sikker utrolig morsomt for den som gjør det, men jævla irriterende for alle andre...

Hadde en haug med diamanter som jeg kunne lagt i kista mi, men neida...

Beklager så mye at det er anarki om dagen! Neste gang det er update, venter vi nok litt med å implementere den på serveren.

Yay, jeg var der men er usynlig, jeg får ikke drept meg selv, jeg får ikke plukket opp noe whatsoever :cry:

Prøvd å relogge? Funka for meg.

Prøvd å relogge flere ganger, slettet bin mappa slik at den lastet ned hele på nytt, ingenting hjelper. Prøvd å drepe meg selv så jeg "respawner" men tar ikke damage av noe

TJ er på saken.

heisann.. jeg lurte på om jeg kunne få byggetillatelse på serveren.. så kjedelig å spille SP hele tiden. Nick: Bukkis

Den er grei. Velkommen til serveren!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...