Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer inn om jeg får til trikset til Jamienor.

Lasta ned den nye klienten, kopierte version fila til mappa der bin mappa ligger.

Sletta så bin mappa og erstatta med den jeg skulle laste ned. dytta så inn den nye versionfila og erstatta den med den gamle. Hva har jeg gjordt feil?

Glem det, jeg som ikke har lest noe på de to siste sidene.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Ingen adgang skilta og steinene er TJ som har lagt ut. vannet blir ikke jeg klokere av.

Mens vi er inne på vann så er det noe som tryner skikkkkkkkkkkkelig hardt her nå.

Nå la jeg ut vann hos RaptureHD i e L formasjon, og grov vekk sånn at man får stadvig uendelig kilde og dette er resultatet etter jeg raget litt med enda mer vann etter at ingenting skjedde i første omgang.

5206952339_d77dd72959_z.jpg

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Ja den er offline...

Det betyr ikke du skal legge ut water bucket i stasjonen min erlendh.

Tenkte jeg kunne sjå hvordan folk oppføre seg.... men ser ut som den må bli sperret igjen...........................................

meg? jeg har ikke gjort noe.

jeg bare merket at det lå vann der, som gjør at skinnende forsvinner

Endret av 3rl3nd
Lenke til kommentar

Søker om ressurser til å bygge et boligområde, for det meste bestående av dette huset, bare laget dobbelt, slik at det blir seende ut som et kors ovenfra. Jeg vil lage et område med 3 slike hus, med noe plass i midten for park/et pent område.

Har allerede fått et område av Siemn som jeg får lov til å bygge på. Dette området er like bortenfor Holmenkollen, og det står allerede et enkelt hus som vist ovenfor der.

Hele prosjektet er på 42*63, noe som tilsvarer et areal på 2646 klosser.

I høyden vil jeg anta at prosjektet blir ca. 20-25 klosser.

Jeg selv kommer til å bygge området, noe jeg gleder meg skikkelig til. Vil noen andre hjelpe til underveis er de selvfølgelig velkomne til det :)

Til dette prosjektet vil jeg hovedsaklig bruke halvstein, smooth stein, tre(ferdig behandlet) og glass.

Liste over hvor mye jeg trenger av hver sort:

Smooth stein: 1800(28 stacks)

Glass: 500(8 stacks)

Tre: 500(8 stacks)

Halvstein: 500(8 stacks)

Hvis det er spørsmål eller annet, er det bare å sende PM :)

Edit: ingame nick - SNORLX

Den er grei!

Lenke til kommentar

Ingen adgang skilta og steinene er TJ som har lagt ut. vannet blir ikke jeg klokere av.

Mens vi er inne på vann så er det noe som tryner skikkkkkkkkkkkelig hardt her nå.

Nå la jeg ut vann hos RaptureHD i e L formasjon, og grov vekk sånn at man får stadvig uendelig kilde og dette er resultatet etter jeg raget litt med enda mer vann etter at ingenting skjedde i første omgang.

5206952339_d77dd72959_z.jpg

Legg et 2 lag dirt i bunnen. Et der hvor glasset er og ett under. Legg ut vannet og bytt ut det øverste laget dirt med glass. Så kan du gå under og fjerne det laget som er der. Skal fungere fett.

Lenke til kommentar

Jeppsi pepsi, Da kommer det en søknad fra meg og...

har begynt å bygge en hytte på toppen av et fjell, fikk litt hjelp fra borbra til å grave ut litt slik at jeg kunne begynne å bygge..

har begynt å få opp fasaden og deler av taket, og ser det går med myye tre på dette prosjektet, så det jeg søker om er en dobbelkiste med logs/heltre i første omgang.. dette fordi det tar lang tid å samle inn selv, og så lenge det ikke er en fix på at bladene forsvinner når det ikke er tømmer i nærheten, blir så mye ekstrarbeid/stygt landskap...

søker også om at en admin leker seg litt med worldedit når det blir tilgjengelig, da det er litt justeringer som må gjøres på fjellene, dette kan vi snakkes om når bygget er ferdig :)

Påbegynt fasade:

2010-11-26_001808.jpg

Ellers så kan det være interessant for noen at jeg fant en løsning på å fjerne skyene.. dette irriterte meg grenseløst da de fløt inn i bygget når jeg bygger og hemmer synet,

det jeg gjorde var å gå inn i minecraft.jar fila ->enviroment mappa og pakket ut clouds.png som jeg åpnet i photoshop og gjorde hele bildet transparent før jeg lagret den og pakket den inn i .jar fila igjen :D voila så var skyene borte.. tenkte jeg kunne lage en liten guide på dette og slenge inn i wikien ;)

Lenke til kommentar

Ellers så kan det være interessant for noen at jeg fant en løsning på å fjerne skyene.. dette irriterte meg grenseløst da de fløt inn i bygget når jeg bygger og hemmer synet,

det jeg gjorde var å gå inn i minecraft.jar fila ->enviroment mappa og pakket ut clouds.png som jeg åpnet i photoshop og gjorde hele bildet transparent før jeg lagret den og pakket den inn i .jar fila igjen :D voila så var skyene borte.. tenkte jeg kunne lage en liten guide på dette og slenge inn i wikien ;)

Evt. kan man laste ned min nyeste teksturpakke, som jeg nettop la ut. Der er skyene ikke så dominerende som de er i vaniljeversjonen av spillet :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Melding til alle på serveren: Nå er det nøyaktig 6 timer til serverens offisielle gruppebilde. Så ta med deg godt humør og møt opp kl: 18:00. Husk at det trekkes premier og du har gode sjanser til å vinne! blant deltakerne, trekkes 10 brukere, som får 1 enkelkiste med nesten-hva-som-helst. Be there or be square!

Endret av Avien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva menes med "nesten-hva-som-helst" ?

Alt unntatt adminblokker, jern, gull og diamant.

Hvor er bildet?

Kanskje lurt å informere om :)

Det er ikke bestemt ennå, men setter bare opp et warp.

Tj og Borbra skal vel være med på bildet?

Det håper jeg :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...