Borbra Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Disconnected by server Not on whitelist hmmm hva er ingame navnet ditt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Disconnected by server Not on whitelist hmmm hva er ingame navnet ditt? InlineSix Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Disconnected by server Not on whitelist hmmm hva er ingame navnet ditt? InlineSix Pga updaten på onsdag har ikke tj fått fikset alle plugins til serveren, blant annet guest systemet, derfor satt vi opp whitelist med alle de som har søkt om byggetilatelse. OG siden meg og tj har eksamen i morgen kommer ikke plugins til å bli fikset før TIDLIGST utpå ettermiddagen i morgen, jeg oppdaget også nettopp at servern ser ut til å være nede, jeg får i hvert fall ikke connected, så det er ikke mye jeg kan gjøre EDIT: Er vist oppe igjen nå Endret 25. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Da er guest system og resten av systemet back online!!! Da var det matten igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Lykke til imorgen, begge to Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Da er guest system og resten av systemet back online!!! Da var det matten igjen trodde du skulle fokusere fult på matten, og ikke fikse plugins men jeg burde vel kjenne deg godt nok til at du tar programering > matte Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Lykke til imorgen, begge to I need it. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Lykke til imorgen, begge to takker Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Da er guest system og resten av systemet back online!!! Da var det matten igjen trodde du skulle fokusere fult på matten, og ikke fikse plugins men jeg burde vel kjenne deg godt nok til at du tar programering > matte Var liksom mitt inni et integral oppgave så plutselig kom det et lyn ned! 30 min etterpå var guest systemet online.... Lenke til kommentar
Digdogger Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Introduksjon Skal bli ferdig med et av templene i tenochtitlan. Den ser ut som en rund pyramide. Planlegging Skal bruke ressurser jeg fra thousand sunny til å gjøre ferdig taket på templet. Størrelse I forhold til Templo Mayor er den ¼ i størrelsen Location Ved Thosuand sunny og Templo Mayor Ansvar Digdogger Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Har fikset feilen, med guest system er offline igjen, for en eller anna grunn restarte minecraft_server med sending av informasjon gjennom port til serveren.... dunno why. Uansett serveren er oppe igjen med whitelist! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) No er den vertfall oppe (idiotiske brokenpipe på player.dat ) Endret 25. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 No er den vertfall oppe (hater brokenpipe!) det kommer conection refused Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hva slags teksturpakke er det du bruker Erlend? Liker den stilen, har to lignende selv men vil gjerne se litt på den der den heter 3d dot game heroes her er en link for de late http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=9613 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 ************* Vart litt sint, har remake enda en patch som skal fungere, en eller annen grunn låse den connection og lukke seg... Har enda en patch ute, en eller annen grunn stenge den seg når en "viss" person loge in. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 ************* I saw what you said there! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 ************* I saw what you said there! haha, Nå skal den fungere, ellers kaste jeg koden ut av vinduet og grave meg ned i matte boken til kl 14-15 i morgen! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 (endret) ************* I saw what you said there! haha, Nå skal den fungere, ellers kaste jeg koden ut av vinduet og grave meg ned i matte boken til kl 14-15 i morgen! Forresten, kan eg få tilbake !kits? =) Endret 25. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 ************* I saw what you said there! haha, Nå skal den fungere, ellers kaste jeg koden ut av vinduet og grave meg ned i matte boken til kl 14-15 i morgen! Forresten, kan eg få tilbake !kits? =) Kits enda ikke fikset, (Den ligg på API-en min som klikker automatisk når vetchu joiner serveren.......) Kjem sikkert til helgen med nytt rewriten system. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 ************* I saw what you said there! haha, Nå skal den fungere, ellers kaste jeg koden ut av vinduet og grave meg ned i matte boken til kl 14-15 i morgen! Forresten, kan eg få tilbake !kits? =) Kits enda ikke fikset, (Den ligg på API-en min som klikker automatisk når vetchu joiner serveren.......) Kjem sikkert til helgen med nytt rewriten system. Tilbake til arbeid da, ikke kast bort tiden ved å skrive her, 1 2 3, 1 2 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå