Lange Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Kommer ikke inn på mc.hardwork2.no eller hva den het. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg resete inventory i morgen! Kommer ikke inn på mc.hardwork2.no eller hva den het. Det er mc.hardwork.no Test serveren er OFFLINE! --> mc2.hardwork.no (I need to calculate!) Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Warum sprechen hier Deutsch? EDIT: Hmm, dass eine Seite auf yes war. Endret 24. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
steininho Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Mulig å få joine serveren? Har spilt offline et par måneder så nå vil eg gjerne bygge i en litt mer "dynamisk" verden.. Virker litt artigere når det er aktivitet rundt en også.. Nick: steininho Lenke til kommentar
ulldott Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Heisann! Etter litt småmasing fra kenbo22 er det vel på tide at jeg blir med på morroa, om jeg får lov. Har spillt minecraft i en måned circa, og er klar for litt online crafting! Nick: ulldott Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Mulig å få joine serveren? Har spilt offline et par måneder så nå vil eg gjerne bygge i en litt mer "dynamisk" verden.. Virker litt artigere når det er aktivitet rundt en også.. Nick: steininho Den er grei! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Heisann! Etter litt småmasing fra kenbo22 er det vel på tide at jeg blir med på morroa, om jeg får lov. Har spillt minecraft i en måned circa, og er klar for litt online crafting! Nick: ulldott den er grei Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 En liten video laget idag, da jeg testet minecarts i Holmenkollbakken. Musikk: Random sang fra Mojangs spotifyliste. Ganske tilfeldig at det er en norsk sang ... Beklager for dårlig redigering, jeg måtte på do. Derfor tok jeg det programmet jeg fikk tilgang til raskest(dvs. lå på skrivebordet), og redigerte fort. http://www.youtube.com/watch?v=_N9xcXYC2vE Jeg fjernet spretten på hoppet, men kom bare 1 block lengre Lenke til kommentar
chrmcd Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Lurte egentlig på om projektet mitt ble godkjent eller ikke jeg, tj, fikk liksom aldri noe svar igår (ja, jeg maser nå på forumet også ) For min del så har det ingenting å si om kartet er litt endret etter at jeg posta mitt kart, da det ser ut som om området jeg merket av er relativt likt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Lurte egentlig på om projektet mitt ble godkjent eller ikke jeg, tj, fikk liksom aldri noe svar igår (ja, jeg maser nå på forumet også ) For min del så har det ingenting å si om kartet er litt endret etter at jeg posta mitt kart, da det ser ut som om området jeg merket av er relativt likt. Det er jo en øy der fra før? Skjønner ikke helt hvorfor du vil bygge en øy. Skal øya flyte i havet? Hvis ikke, anbefaler jeg sand. Uansett, søknad godkjent, dersom du vil ha mer materialer enn den jorda, kreves litt mer planer for utførelse og konsept! Endret 24. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
chrmcd Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Det er jo en øy der fra før? Skjønner ikke helt hvorfor du vil bygge en øy. Skal øya flyte i havet? Hvis ikke, anbefaler jeg sand. Uansett, søknad godkjent, dersom du vil ha mer materialer enn den jorda, kreves litt mer planer for utførelse og konsept! Planen vår er å bygge en mye større øy enn det som er der i vannet der, også vil vi ha jord som undelag på øya, så da blir øya flytendes, ettersom det er mye mer effektivt når det kommer til tid vi bruker på dette. Og når det angår mer planer så kommer det etterhvert, men uansett, takk for godkjennelsen Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Lurer samtidig på om prosjektet mitt ble godkjent, da jeg ikke har fått svar på dette enda Lenke til kommentar
rasstapp Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 kan jeg få joiene serveren deres? nick:rasstapp Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 kan jeg få joiene serveren deres? nick:rasstapp Den er grei Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 http://stupidname.org/files/misc/minecraft/voxelspheres/VoxelSphere127.png Bytt ut 127 med kva slags som helst tal for å få ei perfekt kule. Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 jeg tjuvstarter med julen 3 Lenke til kommentar
claes Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Hva slags teksturpakke er det du bruker Erlend? Liker den stilen, har to lignende selv men vil gjerne se litt på den der Lenke til kommentar
eiik Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Notch skal lage det sånn at man ikke må autooppdatere klienten mer!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Disconnected by server Not on whitelist hmmm Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 25. november 2010 Rapporter Del Skrevet 25. november 2010 Lykke til Tj håper du klarer det bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå