ghostx1x Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 fant det ut før det men hvorfor er det sånn at mc2.hardwork.no spawner med å miste liv Lenke til kommentar
Red-Lion Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Sliter med respwawn på mc2: Klienten krasjer: Minecraft has crashed! ---------------------- Minecraft has stopped running because it encountered a problem. If you wish to report this, please copy this entire text and email it to [email protected]. Please include a description of what you did when the error occured. --- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 -------- Generated 24.11.10 19:10 Minecraft: Minecraft Alpha v1.2.3_01 OS: Windows XP (x86) version 5.1 Java: 1.6.0_22, Sun Microsystems Inc. VM: Java HotSpot Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc. LWJGL: 2.4.2 OpenGL: GeForce 7950 GX2/PCI/SSE2 version 2.1.2, NVIDIA Corporation nn: Failed to check session lock, aborting at cx.n(SourceFile:1765) at cx.o(SourceFile:294) at cx.a(SourceFile:336) at jk.a(SourceFile:55) at ka.b(SourceFile:331) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:626) at java.lang.Thread.run(Unknown Source) --- END ERROR REPORT 8f439773 ---------- Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Dumt av meg å spøre om noen gidder å enten A: ordne spawnplass på mc2 eller B: Bytte spawnlokasjon til en plass det ikke brenner? Kjempekoselig å joine, bare for å brenne opp! (Forøvrig, sjekke om det er noen som har skapt brannen i spawn?) Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Dumt av meg å spøre om noen gidder å enten A: ordne spawnplass på mc2 eller B: Bytte spawnlokasjon til en plass det ikke brenner? Kjempekoselig å joine, bare for å brenne opp! (Forøvrig, sjekke om det er noen som har skapt brannen i spawn?) Jeg tente på noen trær rundt spawn tidligere idag, men ikke slik at man tok skade av det. Har også spawnet flere forskjellige steder, virker utrolig buggy Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Serveren går ned NÅ fordi tj har fikset slik at det fungerer med den nye updaten Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 funker MineEdit på servern? ^-^ hvis jeg ikke tar feil så kan ikke MineEdit brukes ingame brukte det ista Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Beklage!!! Forsatt noe med API-en min (broken pipe) fikse den snares! EDIT: Den er oppe uten update!, gamle klient fungere! Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 funker MineEdit på servern? ^-^ hvis jeg ikke tar feil så kan ikke MineEdit brukes ingame brukte det ista men det var fordi jeg ikke hadde kommandoene før jeg skrev innlegget Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Så, det vil ikke bli noe mc2 alikevell TJ ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Så, det vil ikke bli noe mc2 alikevell TJ ? mc2 er nede, bruke den for å fikse broken pipeline til Buildserveren Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 versegod!!! Da er den oppe!!! Ha det kjekt!, jeg grave meg ned i matte boken! 1 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) SERVER OPPE obs kan miste items når du spawner Det er backup ikke spam inne med : ÅGHHHH JEG HAR MISTA ITEMS PLIS .. du dør og alstå når du spawner med det er bare og skrive /spawn eller warp Endret 24. november 2010 av Canaye 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Til informasjon: - Helse er på, du kan dø. - Gjestsystemet er av, inntil videre, fordi det må moddes til dagens update. -Minecarts er endelig tillatt! (merk at vi ikke vet hvor bra de fungerer.) Endret 24. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
kimra Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 jeg liker spillet pga at man kan bygge alt man vil. plus at jeg spiller hvertfal 30 timer i uka har ikke så mye og skrive er ikke flink med sånt. P:S jeg skal ikke ødlegge for andre eller noen det kan jeg sverge med 30 kniver i hjertet Lenke til kommentar
kimra Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 jeg liker spillet pga at man kan bygge alt man vil. plus at jeg spiller hvertfal 30 timer i uka har ikke så mye og skrive er ikke flink med sånt. P:S jeg skal ikke ødlegge for andre eller noen det kan jeg sverge med 30 kniver i hjertet navnet er kimra glømte og skrive det Lenke til kommentar
vildevanilla Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hei Jeg heter Pilting, jeg synes serveren er så kul så jeg vil bygge litt jeg og Hilde Vilde Vanilla :') Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN! Das server habt der untergang wan ich bin meine nazi gold verbergen! SCHAISE! 2 Lenke til kommentar
Ingin97 Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Eg får meg ikkje inn på serveren. Noen andre som er inne? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN! Das server habt der untergang wan ich bin meine nazi gold verbergen! SCHAISE! Sehr gut mein freund! Putzen es ins Luxembourgische banken. Das server ist online nochmal! Und nicht vergessen, arbeit macht frei! jeg liker spillet pga at man kan bygge alt man vil. plus at jeg spiller hvertfal 30 timer i uka har ikke så mye og skrive er ikke flink med sånt. P:S jeg skal ikke ødlegge for andre eller noen det kan jeg sverge med 30 kniver i hjertet Hei Jeg heter Pilting, jeg synes serveren er så kul så jeg vil bygge litt jeg og Hilde Vilde Vanilla :') TJ la dere til whitelisten, velkommen til serveren! Endret 24. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
jonol Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Der server ist online wieder, bitte setz deuch! edit1: Avien: Zu Ihrer Überraschung sneile!! edit2: es ist so lange, seit ich die deutsche Vergangenheit hatte, bin ich nicht mehr gut. Endret 24. november 2010 av jonol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå