Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg har gjort sånn at det vil funke: 1. Last ned denne http://www.2shared.c...54EZD3/bin.html 2. Slett bin mappen (i .minecraft) 3. Legg inn bin mappen fra .zip filen Da skal det funke Det jeg gjorde var å kopiere filen "versjon" fra en pc med oppdatert minecraft til en med gammel minecraft Ah, smart Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 For å blokke siden som minecraft laster .jar filene ned fra, kan vi prøve Fiddler. Men den idéen er vel erstatted med "VersionFileReplacement"(fiffig navn?) "hacken" Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 For å blokkere kan man vel laste ned Peerblock. Der kan man velge hvilke adresser man skal blokkere Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 eller bare gjøre som jamieNOR sa, det funker fett uansett hvor mange ganger du avslutter og starter minecraft Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Prøve faktisk blokkere siden, men du får kun spille offline (Dam notch IF setting), Den enkleste er å bytte version nr til det nyeste, som er den beste ordningen og smarteste Med andre ord (JamieNOR sin løsning) Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 får "outdated client!" når jeg prøver å joine mc.hardwork.no Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 får "outdated client!" når jeg prøver å joine mc.hardwork.no Med jamie sin fix? (fungere her :S) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 får "outdated client!" når jeg prøver å joine mc.hardwork.no Med jamie sin fix? (fungere her :S) her og Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 På byggeserveren(altså mc.hardwork.no) kommer dere til å kjøre med HP og monstre or? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 har du tenkt å stenge mc2.hardwork.no etter hvert? Hadde vært fint og vite før jeg bruker mange timer på et eller annet. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) vet ikke om vi kommer til å ha det aktivert på byggeserveren, men vi kommer til å ha alt aktivert på RP serveren Endret 24. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) har du tenkt å stenge mc2.hardwork.no etter hvert? Hadde vært fint og vite før jeg bruker mange timer på et eller annet. mc2.hardwork.no er kun en test server, slik folk kan teste den nye updaten. Så ja, den blir ikke permament. (Samme ip som RP-serveren blir lansert på senere (ukjent tidspunkt) På byggeserveren(altså mc.hardwork.no) kommer dere til å kjøre med HP og monstre or? Da ser vi, trulig blir det kun aktiv på RP-serveren. Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 (endret) ok, da spiller jeg heller litt singleplayer. Endret 24. november 2010 av lordbost 1 Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 funker MineEdit på servern? ^-^ Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 funker MineEdit på servern? ^-^ hvis jeg ikke tar feil så kan ikke MineEdit brukes ingame Lenke til kommentar
xXKennyXx Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hei meg igjen dere må oppdatere serveren kommer bare outdated client PLZZ Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hei meg igjen dere må oppdatere serveren kommer bare outdated client PLZZ Gå inn må test serveren: mc2.hardwork.no Lenke til kommentar
ghostx1x Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 er serveren stengt eller noe? prøver å få en venn med på serveren Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hva med å lese et par av de foregående innleggene? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hei meg igjen dere må oppdatere serveren kommer bare outdated client PLZZ Hei, vil ikke oppdatere serveren til hMod har blitt oppdatert. Det finnes en test server oppe slik folk kan teste ut den nye updaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå