Simtman Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Glem det, jeg leste ikke det som sto i tråden Endret 24. november 2010 av Simtman Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg personlig kan ikke komme med en mod som gjør at du kan bruke "eldre" client. Avien skulle sjå om noen andre har tenkt på dette før. Du kan vertfall teste survival på test serveren: mc2.hardwork.no Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Heyho! Minecraft oppdaterte seg akkurat, og nå får jeg ikke logget på serveren. ("Disconnected from server: Outdated client!") Noen som kan hjelpe meg? om du leser tjnome sitt innlegg forrige side står det at serveren vil være nede til fredag, pågrunn av eksamen. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Bør eigentlig tatt en korrektur på meg selv, den vil ikke være oppdatert før etter matte eksamen Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bør eigentlig korrektur på meg selv, den vil ikke være oppdatert før etter matte eksamen er det den på fredag? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bør eigentlig korrektur på meg selv, den vil ikke være oppdatert før etter matte eksamen er det den på fredag? Ja, om 2 dager Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Bør eigentlig korrektur på meg selv, den vil ikke være oppdatert før etter matte eksamen er det den på fredag? Ja, om 2 dager lykke til om jeg hadde visst att det var oppdatering idag hadde jeg hatt oppe eit vindu med minecraft Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Prøve og si i fra i tråden Var vist ikke tydlig nokk. Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Tror jeg har en fix på problemet. Hvis noen som ikke har oppgradert laster opp .jar filene fra %appdata%\roaming\.minecraft\bin, så kan resten laste det ned og kopiere de over de gamle filene. Så må man kobble ifra internett, logge inn, velge play offline, plugge i nettet og så gå inn på serveren. Tror det skal fungere. Edit: Scratch that. Funker ikke. Endret 24. november 2010 av Gravizt Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tror jeg har en fix på problemet. Hvis noen som ikke har oppgradert laster opp .jar filene fra %appdata%\roaming\.minecraft\bin, så kan resten laste det ned og kopiere de over de gamle filene. Så må man kobble ifra internett, logge inn, velge play offline, plugge i nettet og så gå inn på serveren. Tror det skal fungere. Prøvde det netopp selv, går ikke, får beskjed om at brukeren ikke er premium user siden du går via offline mode Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Tror jeg har en fix på problemet. Hvis noen som ikke har oppgradert laster opp .jar filene fra %appdata%\roaming\.minecraft\bin, så kan resten laste det ned og kopiere de over de gamle filene. Så må man kobble ifra internett, logge inn, velge play offline, plugge i nettet og så gå inn på serveren. Tror det skal fungere. Prøvde det netopp selv, går ikke, får beskjed om at brukeren ikke er premium user siden du går via offline mode Rakk akkurat ikke å redigere til at det ikke fungerte før du kom. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Den bakveien fungere ikke med tilkobling til serveren siden den tar kun premium user. Anbefale heller og prøve blocke download serveren men ikke login serveren Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 hvis noe finner ut hvordan det er mulig å blokke updaten, så kan jeg legge ut en rar fil med alle minecraft filene FØR updaten Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) hvis noe finner ut hvordan det er mulig å blokke updaten, så kan jeg legge ut en rar fil med alle minecraft filene FØR updaten Husk ta vekk passordet Hvorfor er 3G nette så seint? EDIT; Til informasjon: Disconnected by server: Outdated client! LES POSTENE MINE, TAKK! Edit: mc2.hardwork.no Det er en test server Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Haha, jeg er på den gamle serveren... alene Lenke til kommentar
JamieNOR Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Minecraft laster ned filene sine fra http://s3.amazonaws.com/minecraftDownload/ Så hvis noen vet hvordan man kan blokkere siden, så burde det vell funke å spille en gammel versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Har hatt minecraft-clienten oppe siden før updaten ble sendt ut Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Minecraft laster ned filene sine fra http://s3.amazonaws....ecraftDownload/ Så hvis noen vet hvordan man kan blokkere siden, så burde det vell funke å spille en gammel versjon. Burde det ikke fungere å blokkere siden via hosts? C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts Eventuelt blokkere den via routeren Endret 24. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
JamieNOR Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg har gjort sånn at det vil funke: 1. Last ned denne http://www.2shared.com/file/ok54EZD3/bin.html 2. Slett bin mappen (i .minecraft) 3. Legg inn bin mappen fra .zip filen Da skal det funke Det jeg gjorde var å kopiere filen "versjon" fra en pc med oppdatert minecraft til en med gammel minecraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå