Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har en fix på problemet. Hvis noen som ikke har oppgradert laster opp .jar filene fra %appdata%\roaming\.minecraft\bin, så kan resten laste det ned og kopiere de over de gamle filene. Så må man kobble ifra internett, logge inn, velge play offline, plugge i nettet og så gå inn på serveren. Tror det skal fungere.

 

Edit: Scratch that. Funker ikke.

Endret av Gravizt
Lenke til kommentar

Tror jeg har en fix på problemet. Hvis noen som ikke har oppgradert laster opp .jar filene fra %appdata%\roaming\.minecraft\bin, så kan resten laste det ned og kopiere de over de gamle filene. Så må man kobble ifra internett, logge inn, velge play offline, plugge i nettet og så gå inn på serveren. Tror det skal fungere.

Prøvde det netopp selv, går ikke, får beskjed om at brukeren ikke er premium user siden du går via offline mode

Lenke til kommentar

Tror jeg har en fix på problemet. Hvis noen som ikke har oppgradert laster opp .jar filene fra %appdata%\roaming\.minecraft\bin, så kan resten laste det ned og kopiere de over de gamle filene. Så må man kobble ifra internett, logge inn, velge play offline, plugge i nettet og så gå inn på serveren. Tror det skal fungere.

Prøvde det netopp selv, går ikke, får beskjed om at brukeren ikke er premium user siden du går via offline mode

 

Rakk akkurat ikke å redigere til at det ikke fungerte før du kom.

Lenke til kommentar

hvis noe finner ut hvordan det er mulig å blokke updaten, så kan jeg legge ut en rar fil med alle minecraft filene FØR updaten :)

 

Husk ta vekk passordet :whistle:

 

Hvorfor er 3G nette så seint?:thumbdown:

 

EDIT;

 

Til informasjon:

 

Disconnected by server:

 

Outdated client!

 

LES POSTENE MINE, TAKK!

 

Edit:

 

mc2.hardwork.no

 

Det er en test server

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...