Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som flere sikkert vet kjem notch med stor update i morgen. Jeg selv gleder meg ekstremt til å drepe borbra og kaste han utfor en klippe osv.:innocent:

 

Flere fekk vel med seg at forige update gjor at serveren var nede en stund siden hMod trengte en update (hooks) det samme skjer denne gangen. Jeg vil også ikke være tilgjenlig og kunne release en "før versjon" av hmod og derfor må dere tapre miners overleve selv. Serveren vil ikke bli updatet uten noen mods og at hMod blir fikset!

 

Det jeg sier er rett og slett. Gi meg litt tid? Jeg skal vertfall fikse den etter eksamen (fredag) og eventuelt oppdatere hMod vist han kjem med en release. Med dette sagt vil jeg ikke beklage at serveren er nede, men siere heller:

 

"Vent til fredag!"

 

Med dette sagt anbefale jeg ikke at folk oppdatere klienten. (La minecraft vinduet stå) slik dere kan forsatt spille, avien skulle sjå om noen har laget en mod som disable update eller eventuelt revert til den eldre versjonen. Siden denne det trulig blir litt diskusjon om denne saken for folk diskutere her istadenfor ingame, der ingame chat for bli brukt til annet nyttige gjøremål.

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel mange grunner? :innocent:

 

Er det en grunn til att du ikke nevner grunnene i innlegget dit? :p

Carto ble oppdatert for ett bare dager siden, Done! meldingen er vekke, kan nå rende Nether, rendrer nå Nether blokker har nå multithreading :new_woot:

Der har du 4 helt ny grunner å bruke Graph :-D

Lenke til kommentar

Nytt warpkart :)

 

 

 

Operasjon kartfiks:

 

Jeg tar på meg å fjerne rette klipper og å grave vannkanaler. Skriv til meg ingame, eller her i tråden, så ordner jeg det kjapt og enkelt med worldedit. Ideelt sett består verden av et smooth, arkipelagisk landskap, så det vil jeg hjelpe dere med. Om noen andre admins vil være med på dette prosjektet, så si ifra, så legger jeg dere til på wikisiden til prosjektet!

post-55699-0-55615200-1290553896_thumb.png

Endret av Avien
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vel mange grunner? :innocent:

 

Er det en grunn til att du ikke nevner grunnene i innlegget dit? :p

Carto ble oppdatert for ett bare dager siden, Done! meldingen er vekke, kan nå rende Nether, rendrer nå Nether blokker har nå multithreading :new_woot:

Der har du 4 helt ny grunner å bruke Graph :-D

 

1. Forsatt ustabilt og ikke lagt opp mulighet for gui.

2. Du må skrive eigen bat fil (kjem ikke med eksempel) og kan kun rendre png (fekk vertfall ikke forandre til BMP)

3. unøvendig stor Y-skala?

4. Ustabilt program som takle ikke enorme maps og rendre dem som Isometric

5. Den bruke ekstremt lang tid å rendre. (ZzzZzzzZzzz... Er det mulig?)

6. Multithreading? Beklage men jeg ser ikke den.....:hmm:

 

Syns det er surt at noisy lvl kan ikke justeres forhold til blocks osv, har ikke mulighet for color code utenfor texture.png

 

Stort sett, veldig skuffet.....

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Begynner å ta form. :)

 

post-45676-0-07293900-1290572697_thumb.jpg

 

Den hadde virkelig tatt form! Var svært overasket!

 

Så på kartet at noen bygger Skipet fra Mass Effect (N7? o.O)

Kudos! Denne blir garantert fet! :thumbup:

 

Den er min :whistle:

 

Forsatt mye arbeid igjen, men skal bli ferdig i desember en gang :innocent:

 

SMP Health Update is out

I'm expecting bugs on this one, so I'm monitoring the usual channels (irc, twitter, email) extra carefully.

 

Basically everything I talked about in the last post is done, with some extras such as visible hurt animations (how did I forget that?) and visible fire on burning mobs.

 

The lighting still isn't right, I need to rewrite it. I think I know what the problem is now, though. Or rather, I know what ONE problem is. You know when you're traveling by boat, and you see weird strips of light on the ocean floor in multiplayer? That.

 

Also needed is visible armor on players and mobs (sheep!), and some tweaks to reduce laggy moving mobs. And bows and arrows.

 

There are a couple of new settings for the server:

pvp. True by default. If this is set to false, players can't hurt other players.

spawn-monsters. True by default. Set to false to remove all monsters.

spawn-animals. Also true by default. Set to false to remove all animals.

 

[edit:]

 

Wow, that broke the game. Hold on while I try to fix stuff.

 

[edit:]

 

I've uploaded a new server and a new client, fixing the two major bugs I heard about.

I had to disable leaves decaying again (sorry!) because it caused infinite loops in certain situations.

 

Keep me posted, and I'll keep fixing!

 

 

Forvente vel en release av hMod om 48-52 timer....

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...