Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt på gravplass for bannede folk enda?

Vist ikke så river jeg i gang i morgen og bygger et ved siden av huset mitt på brygga :innocent:

-Ja jeg veit den burde være ved en kirke. Men siden BÅDE Nidaros og Røros er under bakken så blir det tungvindt å lage dette, samt at man må vell nesten ha samme stilen som den reelle gravplassen.

Uansett, hadde jeg planer om å ha en hage hvor jeg "dumper likene" etter admin har vært ute med banhammeren

Går dette greit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har begynt på gravplass for bannede folk enda?

Vist ikke så river jeg i gang i morgen og bygger et ved siden av huset mitt på brygga :innocent:

-Ja jeg veit den burde være ved en kirke. Men siden BÅDE Nidaros og Røros er under bakken så blir det tungvindt å lage dette, samt at man må vell nesten ha samme stilen som den reelle gravplassen.

Uansett, hadde jeg planer om å ha en hage hvor jeg "dumper likene" etter admin har vært ute med banhammeren

Går dette greit?

Vi får vel ta en adminrunde på det først.

Er fryktelig fristet til å lette adkomsten min fra kåken inn til "sentrum/utopia"

tenkte da på å grave en tunnel hele veien fra huset, men kom fram til at en bedre løsning ville vært å strekt ut den veien som allerede er der, slik jeg har prøvd etter beste evne å forklare på dette bildet.

Untitled-1.jpg

Det ville ha gagnet flere på serveren da alle ville hatt mulighet til å "koble" seg på,

tenkte evt. å bygge denne i så rett linje som mulig, og eneste jeg ser som kan bli et problem er den borgmuren, hvorvidt man skal gå under (hvor man ikke vet hva som skjuler seg) eller å legge veien rundt, noe som kanskje er vel så enkelt!

Om dette skal gjennomføres og veien skal ha samme "stil" så må jeg nok få materialene til det, da hele greia er bygd i bricks...

vet ikke jeg, hva tror folket?

Om du sjekker ut området på kartet, så finner du vei i tunell under hele Antikia, fra triumfbuen til forbi Colosseum. Jeg vil prate med de andre adminsa om veiutbygging, så kommer vi tilbake til deg.

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...