Hansien Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Noen som har begynt på gravplass for bannede folk enda? Vist ikke så river jeg i gang i morgen og bygger et ved siden av huset mitt på brygga -Ja jeg veit den burde være ved en kirke. Men siden BÅDE Nidaros og Røros er under bakken så blir det tungvindt å lage dette, samt at man må vell nesten ha samme stilen som den reelle gravplassen. Uansett, hadde jeg planer om å ha en hage hvor jeg "dumper likene" etter admin har vært ute med banhammeren Går dette greit? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Hansien gjekk AFK igjen Du kan sjekke det ut på /warp brygga Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Ønsker muligheten til å bygge. Hjelpe Blodbad der det måtte være nødvendig Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Ønsker muligheten til å bygge. Hjelpe Blodbad der det måtte være nødvendig Godkjent. Antar brukernavnet er Sirslask. Endret 21. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Noen som har begynt på gravplass for bannede folk enda? Vist ikke så river jeg i gang i morgen og bygger et ved siden av huset mitt på brygga -Ja jeg veit den burde være ved en kirke. Men siden BÅDE Nidaros og Røros er under bakken så blir det tungvindt å lage dette, samt at man må vell nesten ha samme stilen som den reelle gravplassen. Uansett, hadde jeg planer om å ha en hage hvor jeg "dumper likene" etter admin har vært ute med banhammeren Går dette greit? Vi får vel ta en adminrunde på det først. Er fryktelig fristet til å lette adkomsten min fra kåken inn til "sentrum/utopia" tenkte da på å grave en tunnel hele veien fra huset, men kom fram til at en bedre løsning ville vært å strekt ut den veien som allerede er der, slik jeg har prøvd etter beste evne å forklare på dette bildet. Det ville ha gagnet flere på serveren da alle ville hatt mulighet til å "koble" seg på, tenkte evt. å bygge denne i så rett linje som mulig, og eneste jeg ser som kan bli et problem er den borgmuren, hvorvidt man skal gå under (hvor man ikke vet hva som skjuler seg) eller å legge veien rundt, noe som kanskje er vel så enkelt! Om dette skal gjennomføres og veien skal ha samme "stil" så må jeg nok få materialene til det, da hele greia er bygd i bricks... vet ikke jeg, hva tror folket? Om du sjekker ut området på kartet, så finner du vei i tunell under hele Antikia, fra triumfbuen til forbi Colosseum. Jeg vil prate med de andre adminsa om veiutbygging, så kommer vi tilbake til deg. Endret 21. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Serveren går ned ca 3 min for oppdatering. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 FY TJ! jeg var jo midt i noe... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Du må jo svare, var jo inne og spurde om det var greit Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Jeg var opptatt, så fikk ikke det med meg! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Vi har fått noen godbiter i hardwork.no nå! Sjekk Hardwork.nos WiKi Sjekk Hardwork.nos Forum Vi trenger hjelp fra dere brukere til og fylle opp både Wikien og forumet med nyttig informasjon! Premier kan forekomme Edit: Tråden her på diskusjon.no skal fremdeles være hovedtråden. Endret 21. november 2010 av jonol Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Håper flere blir med å utfylle wiki, selv drive jeg å skrive en guide på hvordan andre kan hjelpe til med å lage plugins for Hmod, denne vil ta litt tid å fylle ut når man skal forklare mest mulig Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Skal gjerne bli med å fylle opp wiki'en med både tant og fjas, og nyttig informasjon. Men, må først lære meg å bruke wiki Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 hvorfor kommer jeg meg ikke inn på serveren? Lenke til kommentar
jonol Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Serveren gikk ned, da en veldig glup nabo av tjnome dro ned sikkringen hans. + Jeg gjorde nok en feil med flammer inne i bilde, så med det sagt tar jeg en pause fra admin tools! Serveren kommer opp så fort som mulig Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Serveren gikk ned, da en veldig glup nabo av tjnome dro ned sikkringen hans. + Jeg gjorde nok en feil med flammer inne i bilde, så med det sagt tar jeg en pause fra admin tools! Serveren kommer opp så fort som mulig 10hi Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) + Jeg gjorde nok en feil med flammer inne i bilde, så med det sagt tar jeg en pause fra admin tools! Endret 21. november 2010 av Tore 3 Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 NEI! rollback.... TJ, jeg vil ha navnet på naboen din. NÅ! 1 Lenke til kommentar
jonol Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Servern er oppe igjen nå Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 NEI! rollback.... TJ, jeg vil ha navnet på naboen din. NÅ! Sorry, men han snakker ikke norsk, dunno hva spåk han snakket, vertfall ikke engelsk, bur ca 5-6 dører fra meg. Forresten han gjor da 3 ganger.... 3!!! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Godkjent. Antar brukernavnet er Sirslask. Korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå