svelemoe Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Kanskje vi kan ta eit bilde på svelebrua ? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Kanskje vi kan ta eit bilde på svelebrua ? Om folk står litt her og der på svelebrua så er jeg med på den! Lenke til kommentar
yoshi8785 Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) . Endret 21. november 2010 av yoshi8785 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Dere våger ikke å ta bildet ut meg! Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) javaw 2010-11-20 20-01-30-47.bmp**FOLK AV HARDWORK VERDENEN ** Jeg har idag tenkt og ta et bilde av alle aktive brukere som vil være med å som har tid kl 2000 Jeg forteller hvor inne på serveren ca 20.00:) møt opp på slottet Endret 20. november 2010 av Canaye Lenke til kommentar
Weir Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 javaw 2010-11-20 20-01-30-47.bmp**FOLK AV HARDWORK VERDENEN ** Jeg har idag tenkt og ta et bilde av alle aktive brukere som vil være med å som har tid kl 2000 Jeg forteller hvor inne på serveren ca 20.00:) møt opp på slottet Dere driver med da? :O Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Arbeidet med biokuppelen går frammover. De to første buene som resten skal bygges ut av er satt opp. Jeg har blitt informert om at min kuppel-bygge-teknikk ikke lager en perfekt kuppel, og til dette sier jeg en ting. Neste gang lager jeg en perfekt kuppelen, og jeg begynner fra bedrock og går opp til limiten. Hvor mange blokker dette er vet jeg ikke, men mange skal det bli. Her er et bilde over hvordan det ser ut for øyeblikket. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) I anledning at vi har passert 200 brukere, så arrangerer vi offisielt gruppebilde neste fredag kl. 18:00. Dette blir gøy, så vær med og skrive historie, når vi setter ny brukerrekord på serveren! I tillegg vil TJ vise frem sin selvutviklede økonomimod, spesiellaget for RP serveren. Det vil si at det blir innført et pengesystem på byggeserveren. Dermed kan alle snart kjøpe og selge blokker til og fra serveren. I starten må dere ta kontakt med en mod eller admin for å kjøpe eller selge. Et helautomatisk system er i planleggingsfasen. Prisene fastsettes utifra hvor stor etterspørsel serveren har etter tingen. Serveren kan ikke selge ressurser som noen ikke har gitt den først. Endret 20. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Neste gang lager jeg en perfekt kuppelen, og jeg begynner fra bedrock og går opp til limiten. Hvor mange blokker dette er vet jeg ikke, men mange skal det bli. 41624 om du skal lage ei kule med diameter på 127 blokker . 83755 om du skal lage ein kuppel med radius på 127 blokker. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 For dem som ikke vil laste ned for og sjå gruppe bilde: Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 uten meg Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Neste gang lager jeg en perfekt kuppelen, og jeg begynner fra bedrock og går opp til limiten. Hvor mange blokker dette er vet jeg ikke, men mange skal det bli. 41624 om du skal lage ei kule med diameter på 127 blokker . 83755 om du skal lage ein kuppel med radius på 127 blokker. Så høyden fra bedrock til skybox er 127 blokker? Da blir det radius. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Neste gang lager jeg en perfekt kuppelen, og jeg begynner fra bedrock og går opp til limiten. Hvor mange blokker dette er vet jeg ikke, men mange skal det bli. 41624 om du skal lage ei kule med diameter på 127 blokker . 83755 om du skal lage ein kuppel med radius på 127 blokker. Så høyden fra bedrock til skybox er 127 blokker? Da blir det radius. Høgda er vel offisielt 128, men det er vel inkludert bedrock-blokkene. Eller er det det? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 0-4 er Bedrock, Har ordnet det slik at den er kun på 0 Med andre ord, er det maks 127 blocks Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Så da får jeg bygge en kuppel med diameter 255. dette blir da med bedrock som nederste lag. Blir en del job med 151 kuppelen først, så skal noen diverse über secrets bygges inn i den, så skal jeg gjøre noe anna, så skal jeg vurdere å starte på det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Folk hadde vist lyst å sjå prosjektet Normandy jeg driv på med. Er enda ikke ferdig men importere det snart til Hardwork serveren. Witch burning: (Moderator burning) Endret 20. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
claes Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Bokbål/heksebrenning! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har hatt en tendens til å bygge svelemoe inn i glassmonument, og visa versa. Så fant vi ut at vi skulle gå på do likt så ingen av oss grov den andre inne, og innen jeg hadde fått forlatt godstolen så var dette bildet jeg så på skjermen min! 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 I love you guys Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Er fryktelig fristet til å lette adkomsten min fra kåken inn til "sentrum/utopia" tenkte da på å grave en tunnel hele veien fra huset, men kom fram til at en bedre løsning ville vært å strekt ut den veien som allerede er der, slik jeg har prøvd etter beste evne å forklare på dette bildet. Det ville ha gagnet flere på serveren da alle ville hatt mulighet til å "koble" seg på, tenkte evt. å bygge denne i så rett linje som mulig, og eneste jeg ser som kan bli et problem er den borgmuren, hvorvidt man skal gå under (hvor man ikke vet hva som skjuler seg) eller å legge veien rundt, noe som kanskje er vel så enkelt! Om dette skal gjennomføres og veien skal ha samme "stil" så må jeg nok få materialene til det, da hele greia er bygd i bricks... vet ikke jeg, hva tror folket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå