malla785 Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 uhm funker togene? xD Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) uhm funker togene? xD Notch sier at det kommer en patch neste uke som fikser dem. Avien: Har bare halveis snoka litt rundt når dere har snakka om det, muligheter for en litt mer utdypende "pressemelding"? Absolutt. For ca. en måned siden, sendte jeg mail til Bmund og spurte om å få tilsendt de gamle kartene fra serveren hans, for å merge dem inn i kartet på hardwork.no. Det er fler av dem og alle inneholder tøffe ting. Dette gikk han med på. Det var endel arbeid i MCEdit og jeg holdt på i timevis. Da jeg hadde klippet ut kartene og forsøkt å sette dem sammen i ca 7 timer, gikk jeg lei, ettersom pcen min var for treg for jobben. Det tok meg fra 5-10 minutter å lime inn et kart, dvs før jeg kunne se om ting så rett ut eller ei. Til slutt ble jeg så lei at jeg ba TJ om å fikse det, med sin monsterpc og sine 1337 skills. Heldigvis var han villig til dette. Så i dag kan dere se resultatet, 4 kart fra Bmunds gamle Minecraftserver, integrert inn i kartet på hardwork.no serveren. 3 warps (se /listwarp) Bmundland Mayaby Svelebru Endret 20. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Bare sånn at jeg har skjønt det: Dette er gamle utgaver av bmund sin server, før restarter etc? Hvordan er det med bygging rundt disse? Skal det være ett slags museum eller en naturlig del av verdenen? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Bare sånn at jeg har skjønt det: Dette er gamle utgaver av bmund sin server, før restarter etc? Rett. Hvordan er det med bygging rundt disse? Skal det være ett slags museum eller en naturlig del av verdenen? Vi vil gjerne integrere dem i resten av verdenen. Samme byggereglene gjelder der som på resten av kartet. Endret 20. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
yoshi8785 Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 kan jeg bygge et fyrtårn? har tenkt til å ha 8-10 etasjer . Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Det er bare å bygge i vei det. Men, om du ønsker serverstøtte må du nok skrive en mer utfyllendes søknad. Se første post! Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Heisann! Vil gjerne ha et lokale til en butikk i det nye området i Utopia (Togstasjonen, der avien holder på å grave ut) Skal være en butikk hvor jeg kan selge ting som jeg miner Probeus er navnet btw. Endret 20. november 2010 av KristerB Lenke til kommentar
A_skjelbred Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Hei, Jeg og p_davidsen jobber med et prosjekt der vi lager en fotball stadium et stygge nord for utopia. Vi har kommet ganske langt og et par adminer har allerede vert der å sett hvordan det er. Så det jeg lurer på er om det er mulig å få spånset noe byggematriale til prosjektet (Tømmer/ Smeltet stein/ flat stein). Bare spør meg ingame hvis dere eventuelt må se prosjektet først, så skal jeg vise vei. Eller om det er noe annet. Takk Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Hei, Jeg og p_davidsen jobber med et prosjekt der vi lager en fotball stadium et stygge nord for utopia. Vi har kommet ganske langt og et par adminer har allerede vert der å sett hvordan det er. Så det jeg lurer på er om det er mulig å få spånset noe byggematriale til prosjektet (Tømmer/ Smeltet stein/ flat stein). Bare spør meg ingame hvis dere eventuelt må se prosjektet først, så skal jeg vise vei. Eller om det er noe annet. Takk Eksempel på søknad ligger i første posten her i tråden. Lenke til kommentar
A_skjelbred Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Jeg søker om resuser til å ferdigstille et prosjekt i sammarbeid med p_davidsen 1-2: Størrelse/location: Prosjektet er et ganske stort prosjekt 100x70 + tribune. Men det er plassert en god spasertur utenfor utopia, så det er ikke i veien for andre byggverk. 3: Utførelse: Planen er en fotball stadium. to etasjes tribune med et "skall" i rundt som blir tak og i tilleg gir den et fint ytre utsene. Selve banen og deler av tribunen er ferdig, men det er fortsatt mye igjen 4: Diverse: Vi trenger ikke så stort utvalg av byggematerialer for å gjøre prosjektet ferdig, bare tømmer, smeltet stein og flat stein. Arbeidere : Meg ( a_skjelbred ) p_ davidsen Håper denne søknaden er god nåkk Endret 20. november 2010 av A_skjelbred Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Håper denne søknaden er god nåkk Vist du finner ut sånn ca hvor mye dere trenger av hvert materiale, så er den nok mer enn bra nok. Lenke til kommentar
A_skjelbred Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Håper denne søknaden er god nåkk Vist du finner ut sånn ca hvor mye dere trenger av hvert materiale, så er den nok mer enn bra nok. Hmm, jeg vil tro at sån ca 1200 smeltet stein, 200 tømmer blocker og et par tusen flate steiner ( mindre hvis man tar dem dåbbel ) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg søker om resuser til å ferdigstille et prosjekt i sammarbeid med p_davidsen 1-2: Størrelse/location: Prosjektet er et ganske stort prosjekt 100x70 + tribune. Men det er plassert en god spasertur utenfor utopia, så det er ikke i veien for andre byggverk. 3: Utførelse: Planen er en fotball stadium. to etasjes tribune med et "skall" i rundt som blir tak og i tilleg gir den et fint ytre utsene. Selve banen og deler av tribunen er ferdig, men det er fortsatt mye igjen 4: Diverse: Vi trenger ikke så stort utvalg av byggematerialer for å gjøre prosjektet ferdig, bare tømmer, smeltet stein og flat stein. Arbeidere : Meg ( a_skjelbred ) p_ davidsen Håper denne søknaden er god nåkk Ser bra ut denne! Godkjent Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Hallo, bare lurte på om det var mulig å få lov til å bygge på serveren. Jeg spilte på Bmund sin server uten og finne på noe kødd Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Hallo, bare lurte på om det var mulig å få lov til å bygge på serveren. Jeg spilte på Bmund sin server uten og finne på noe kødd Den er grei! Velkommen til serveren Lenke til kommentar
xXKennyXx Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) kan jeg få lov til å bygge på serveren? har tenkt til å hjelpe yoshi8785. Endret 20. november 2010 av xXKennyXx Lenke til kommentar
jonol Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 xXKennyXx: Den er grei, velkommen til hardwork Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Heisann! Vil gjerne ha et lokale til en butikk i det nye området i Utopia (Togstasjonen, der avien holder på å grave ut) Skal være en butikk hvor jeg kan selge ting som jeg miner Probeus er navnet btw. Den er grei Probeus, velg deg en spot Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 **FOLK AV HARDWORK VERDENEN ** Jeg har idag tenkt og ta et bilde av alle aktive brukere som vil være med å som har tid kl 17.30 (muligens 18) Jeg forteller hvor inne på serveren ca 17.25 Det er en ting jeg må ha hjelp av dere der ute til Hvor skal det gjøres ? Jeg vil helst ha det ved slottet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå