Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som vil hjelpe til med tomta til Nidarosdomen? Om eg skal grave alt aleine, må eg halde på konstant i 31 timar :(

Du finner meg nord for /spawn (skyene går mot nord)

 

post-196150-0-76336400-1290019183_thumb.png

 

Alle som hjelper er med i trekningen for en chest med fult av diamonds, redstone, gold, bricks, iron, coal :thumbup:

 

Introduksjon

 

Prosjektet er en relativt massiv tilføyelse på kuppel prosjektet mitt i havet nord for colosseum. En massiv biokuppel med trær, sletter, landskap, fosser og diverse andre ting i.

 

Planlegging

 

Planen er å først få satt opp kuppelen så innrede den. Mye trening fra andre kuppler kommer nok til å hjelpe. Plassering er uttenkt, trenger bare lit hjelp med grovjobben.

 

Størrelse

 

Kuppelen blir nok den mest massive kuppelen på serveren, med en diameter på 151 og en høyde på 75.

 

Location

 

Kuppelen bygges ved siden av min gamle kuppel, stedet er markert. Dette blir da nord for colosseum skulle jeg tro. Ser slik ut på kartet i hvertfall.

 

Utførelse

 

Prosjektet blir påbegynt med at rammeverket for kuppelen må opp (se lenger ned). så må veggene opp, den skal forbindes til de andre konstruksjonene og så skal den innredes.

 

Diverse

 

Prosjektet bygges av meg (Gravizt) og tubeost.

 

Hvor mye materiale som trngs tør jeg ikke tenke på, ettersom en kuppel med diameter 45 krevde 3344 glass, kan vi nok forvente at godt over 20 000 glass vil bli brukt her.

 

Det vi da søker om er 5 ting.

 

1. At tjnome med sine überscripts "hjelper" oss å legge gulvet i kuppelen.

2. At tjnome med sine überscripts "hjelper" oss fjerne vannet fra kuppelen.

3. At tjnome med sine überscripts "hjelper" oss sette opp de to første buene. Disse to blir de viktigste bitene av prosjektet, og det å skulle få dem opp uten feil manuelt er skremmende å skulle tenke på.

4. At min give kommando utvides til å kunne gi meg mer en en stack av gangen.

5. At Tubeost for kits for glass. Det kan nemmelig gå med en del.

 

Jeg føler at dette burde oppføres på prosjektlista som "Biodome", ettersom størrelsen passerer colosseum.

 

Ansvar

 

Jeg tar på meg ansvar på prosjektet i likhet med Tubeost.

 

Den er grei :thumbup: Godkjent!

Lenke til kommentar

Folk som hittil hjelper til med å grave til Nidarosdomen:

Jonol

Siemn

Weir

Kenbo22

Snart Mgrytbak

 

Kven har eg gløymt?

Meg og mine to minutter jeg var der..

 

"I came, i digged, i lagged out!"

 

Skal prøve igjen om en liten time tenker jeg.

 

CPU-fekk litt mye arbeid der jeg og jonol skriv samme krevende kommandoen samtidig :whistle: Den er oppe no :thumbup:

Lenke til kommentar

Folk som hittil hjelper til med å grave til Nidarosdomen:

Jonol

Siemn

Weir

Kenbo22

Snart Mgrytbak

 

Kven har eg gløymt?

Meg og mine to minutter jeg var der..

 

"I came, i digged, i lagged out!"

 

Skal prøve igjen om en liten time tenker jeg.

 

CPU-fekk litt mye arbeid der jeg og jonol skriv samme krevende kommandoen samtidig :whistle: Den er oppe no :thumbup:

 

Jeg datt nok ut en to - tre ganger før den tid, også fikk jeg beskjed om at nettverket var fult..

 

Hurra ESS og dems fantastiske 2mbit linje.. Bare synd jeg deler den med ca 500 andre.

Lenke til kommentar

Veit jo det da:P Er bare at jeg ikke vet hva den jeg har heter. Får prøve igjen over helgen.

 

/warp utopia, om du vil ha den trappeoppgangen din. /warp oldtown kjenner du vel til ;)

 

 

Kan heller vise dragen :thumbup:

 

post-142830-0-95062300-1290024107_thumb.png

Den likte jeg godt, ditt design? Glass i vingene gjorde de litt lite synlige, vurdert et annet materiale?

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Veit jo det da:P Er bare at jeg ikke vet hva den jeg har heter. Får prøve igjen over helgen.

 

/warp utopia, om du vil ha den trappeoppgangen din. /warp oldtown kjenner du vel til ;)

 

 

Kan heller vise dragen :thumbup:

 

post-142830-0-95062300-1290024107_thumb.png

Den likte jeg godt, ditt design? Glass i vingene gjorde de litt lite synlige, vurdert et annet materiale?

 

Tenkt å forandre den til et annet materiale, men har ikke bestemt meg enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...