3rl3nd Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 blir miningbugget fiksa i denne oppdateringa??? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Etter jeg slettet version filen og startet MC på nytt begynner den å laste ned noe. Etter det er ferdig blir det svart igjen. Prøvde 2 ganger. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 slett minecraft.exe og last den ned på ny. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Hjalp ikke. Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Oppdater Java Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Prøvd og slettet hele .minecraft mappa og lasta ned ny installer? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Blir klienten svart: 1. Oppdatert skjermkort driver 2. Oppdatere java (eventuelt reinstaller) 3. Last ned minecraft på nytt, eventuelt slett filene i META-INF Mappen Fungere det enda ikke, gi meg info om java version og OS så skal jeg sjå hva jeg kan hjelpe med Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Oppdater Java Hmm. Jeg lastet ned nyeste jave versjonen å installerte den. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde den samme fra før men jeg tenkte at jeg kan jo prøve å installere på nytt likevel. Jeg velger å overskrive den gamle, men noe går galt under installasjonen, så jeg må avbryte. Nå har jeg ingen java installert, og jeg får en annen feilmelding når jeg prøver å installere på nytt. "download failed blablablabla" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Kan jeg få feilmeldingen? Anbefale når du reinnstalere, så reise du en tur innpå Control Panel, Fjern programer så finner du java i listen og uninnstall Lenke til kommentar
jonol Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 ehm, slik ser det altså ut for minnebruket på minecraft serveren.. Minnebruk (MB): 99% (7734 MB/7807 MB) Dette er da altså UTEN minecraft kjørende.. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Java er ikke på den listen lenger. Tror jeg har funnet et løsning på jave problemet nå, kommer tilbake med minecraft problemet når jeg har testet forslagene deres. Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 hvorfor er servern nede? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 hvorfor er servern nede? Jonol skrev en indirekte forklaring for 5 minutter siden. Litt mye minnebruk på serveren. Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 ah, hvordan skal dere fikse det ;o? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Servere øl til TJ så han legger fra seg matteboka! Tror jeg 1 Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 TJ. Fikser du det med spawning av items når du først har serveren nede? *mase mase* Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 ----------------SERVER ER OPPE ---------------- Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Kits fungere ikke enda, har ikke funnet feilen. Uansett er serveren oppe (glømte limit btw, den ligg i hmod og kan kun fjernes, med at jeg fjerne restriksjon (bad move) skal sjå i neste patch Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Fungere det enda ikke, gi meg info om java version og OS så skal jeg sjå hva jeg kan hjelpe med Har prøvd alt det andre. Hvor finner jeg informasjonen du trenger her? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Fungere det enda ikke, gi meg info om java version og OS så skal jeg sjå hva jeg kan hjelpe med Har prøvd alt det andre. Hvor finner jeg informasjonen du trenger her? Jeg treng Windows Version og java version og gjerne bilde av minecraften med black screen. Forresten det er ikke pirate version? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå