Weir Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Verken Windows fotogaleri, Quicktime picture viewer eller paint klarer å lese kartet Hva med en JPEG version? Direkte link Edit: Anbefale å laste det ned, det virke som oftest, får vel snart lage en image loader,,,, Windows fotogalleri er smart. Iføge den så er 40MB+ .png filer tomme filer -.- Vet ikke om ett bilde på 52MB blir noe bedre da, men får prøve EDIT: JPEG gjorde ikke susen Klarer å se bildene i firefox, men det hadde vært greit å ha de her så eg slipper å laste de ned hele tida Endret 15. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Er det her man søker byggetillatelse? Brukernavn "zettt". Ingame navn: JorneyBjorney Ville spørre om byggetillatelse. Skal hjelpe p_davidsen med noen småting. Takk på forhånd ! Søknader godkjent, velkommen til serveren folkens! Håper ikke vi har glemt noen søknader, isåfall si ifra! Endret 15. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Da har jeg funnet en ganske smart løsning på map size. Denne fix, vil bli sett inn på serveren litt senere, den er ganske "slem" for folk nærme enden av mapet. Jeg vil sette den opp litt senere! Edit: Watch out for the edge: NOOOOOOOOOooooooooooo...... Noe slikt kan det blir, skal nett sjå om jeg får fikse loop problem med void: Endret 15. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) "Annen vinkel" klarte jeg iallefall å zoome fint inn og ut av. Fant mitt første prosjekt også Endret 15. november 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 It's me, Mario Lenke til kommentar
eiik Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Introduksjon Jeg har tenkt å lage en redstone-lab. Der kan folk komme og se hvordan redstone fungerer og teste litt selv Planlegging Størrelse Vet ikke hvor stort det blir, men skal lage en firkantet bygging som det skal være i Location Jeg har tenkt å bygge det rundt grensa til Røros, mot der det er flere hus(deriblant mitt). Jeg klarte ikke å få tegnet det inn på kartet Diverse Kommer til å trenge en god del redstone, kanskje 7 stacks. Jeg trenger også mye smooth stone(vanlig) kanskje 10 stacks til å lage byggingen. Resten skal jeg nok få tak i selv Litt om Laben Jeg skal prøve å lage alle typer gates. Hvis jeg kan lage clocks skal jeg lage det også. Jeg skal rett og slett lage det meste man kan gjøre med redstone. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Vist ikke TJ godkjenner dette, så kan jeg stille materialene mine til disposisjon for et sånt prosjekt! Jeg har masse redstone, smoothstone og egentlig mye av alle typer materiale! bare huke tak i meg ingame så skal jeg vise deg hvor tinga ligger. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Lar skatten ligge for noen andre Fuck, skrivefeil Typisk meg å aldri dobbelsjekke skilta mine :/ Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Nei dette er mer en godkjent Konge att noen tar tid og lager en slik lab slik at folk kan lære seg redstone Jeg kan stille med en enkel kode for lås på dør den er opprinnelig på 6 spaker aka 64 kombinasjoner, men den kan enkelt utvides til så stor du vil Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Lar skatten ligge for noen andre Fuck, skrivefeil Typisk meg å aldri dobbelsjekke skilta mine :/ Er det mulig å finne stedet på kartet? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Lar skatten ligge for noen andre Fuck, skrivefeil Typisk meg å aldri dobbelsjekke skilta mine :/ Er det mulig å finne stedet på kartet? Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 *LAB* Hjelper gjerne til med huset i alle fall, bare å rope ut ! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe Er den langt i fra sivilnasjonen? Og nå starter 20 spørsmål! EDIT: Kan eg få okkupere dette området som min lille sandkasse? Skal selefølelig prioritere GM_Construct Har tenkt å lage en stor mur rundt område å bygge mye rart. Ett firkanta område Endret 15. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Selvportrettet mitt Endret 15. november 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe Er den langt i fra sivilnasjonen? Og nå starter 20 spørsmål! Den er faktisk midt i Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe Er den langt i fra sivilnasjonen? Og nå starter 20 spørsmål! Den er faktisk midt i Som i Nærheten av pyramiden? Det var spørsmål 3/20 =D Lenke til kommentar
Tubeost Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Ingame navn: Tubeost Ville spørre om byggetillatelse. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe Er den langt i fra sivilnasjonen? Og nå starter 20 spørsmål! Den er faktisk midt i Som i Nærheten av pyramiden? Det var spørsmål 3/20 =D Den er ein stad på dette biletet Meir seier eg ikkje Endret 15. november 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Ingame navn: Tubeost Ville spørre om byggetillatelse. Den er grei Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe Er den langt i fra sivilnasjonen? Og nå starter 20 spørsmål! EDIT: Kan eg få okkupere dette området som min lille sandkasse? Skal selefølelig prioritere GM_Construct Har tenkt å lage en stor mur rundt område å bygge mye rart. Ett firkanta område Kanskje gjøre ferdig et prosjekt om gangen? Introduksjon Jeg har tenkt å lage en redstone-lab. Der kan folk komme og se hvordan redstone fungerer og teste litt selv Planlegging Størrelse Vet ikke hvor stort det blir, men skal lage en firkantet bygging som det skal være i Location Jeg har tenkt å bygge det rundt grensa til Røros, mot der det er flere hus(deriblant mitt). Jeg klarte ikke å få tegnet det inn på kartet Diverse Kommer til å trenge en god del redstone, kanskje 7 stacks. Jeg trenger også mye smooth stone(vanlig) kanskje 10 stacks til å lage byggingen. Resten skal jeg nok få tak i selv Litt om Laben Jeg skal prøve å lage alle typer gates. Hvis jeg kan lage clocks skal jeg lage det også. Jeg skal rett og slett lage det meste man kan gjøre med redstone. Den er grei den http://www.minecraft...?f=1012&t=84401 Minecart mod til SMP. ufattelig mye nyttig som jeg håper notch "bøffer".. Noe vi kunne ha rota med på serveren, montro? Skal sjå om det blir noe jeg kan ordne Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Den er ein stad på dette biletet Meir seier eg ikkje Lar den stå for noen andre 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå