Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Verken Windows fotogaleri, Quicktime picture viewer eller paint klarer å lese kartet :(

Hva med en JPEG version?

Direkte link

Edit:

Anbefale å laste det ned, det virke som oftest, får vel snart lage en image loader,,,,

Windows fotogalleri er smart. Iføge den så er 40MB+ .png filer tomme filer -.- Vet ikke om ett bilde på 52MB blir noe bedre da, men får prøve ;)

EDIT: JPEG gjorde ikke susen :( Klarer å se bildene i firefox, men det hadde vært greit å ha de her så eg slipper å laste de ned hele tida :)

Endret av Luemannen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det her man søker byggetillatelse?

Brukernavn "zettt".

Ingame navn: JorneyBjorney

Ville spørre om byggetillatelse. Skal hjelpe p_davidsen med noen småting.

Takk på forhånd ! :)

Søknader godkjent, velkommen til serveren folkens! Håper ikke vi har glemt noen søknader, isåfall si ifra!

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Da har jeg funnet en ganske smart løsning på map size.

Denne fix, vil bli sett inn på serveren litt senere, den er ganske "slem" for folk nærme enden av mapet. Jeg vil sette den opp litt senere!

Edit:

Watch out for the edge: NOOOOOOOOOooooooooooo......

Noe slikt kan det blir, skal nett sjå om jeg får fikse loop problem med void:

post-142830-0-22718800-1289789014_thumb.jpg

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Introduksjon

Jeg har tenkt å lage en redstone-lab. Der kan folk komme og se hvordan redstone fungerer og teste litt selv

Planlegging

Størrelse

Vet ikke hvor stort det blir, men skal lage en firkantet bygging som det skal være i

Jeg har tenkt å bygge det rundt grensa til Røros, mot der det er flere hus(deriblant mitt). Jeg klarte ikke å få tegnet det inn på kartet

Diverse

Kommer til å trenge en god del redstone, kanskje 7 stacks. Jeg trenger også mye smooth stone(vanlig) kanskje 10 stacks til å lage byggingen. Resten skal jeg nok få tak i selv

Litt om Laben

Jeg skal prøve å lage alle typer gates. Hvis jeg kan lage clocks skal jeg lage det også. Jeg skal rett og slett lage det meste man kan gjøre med redstone.

Lenke til kommentar

Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe :whistle:

Er den langt i fra sivilnasjonen? :p

Og nå starter 20 spørsmål!

EDIT:

Kan eg få okkupere dette området som min lille sandkasse? Skal selefølelig prioritere GM_Construct :)

post-115034-0-20476900-1289837396_thumb.jpg

Har tenkt å lage en stor mur rundt område å bygge mye rart. Ett firkanta område :)

Endret av Luemannen
Lenke til kommentar

Jeps det er fult mulig og finne plassen på kartet, det er litt høgt oppe :whistle:

Den er faktisk midt i :D

Som i Nærheten av pyramiden?

Det var spørsmål 3/20 =D

Den er ein stad på dette biletet :thumbup:

Meir seier eg ikkje ;)

post-196150-0-88570300-1289844309_thumb.png

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Ingame navn: Tubeost

Ville spørre om byggetillatelse.

Den er grei :thumbup:

EDIT:

Kan eg få okkupere dette området som min lille sandkasse? Skal selefølelig prioritere GM_Construct :)

post-115034-0-20476900-1289837396_thumb.jpg

Har tenkt å lage en stor mur rundt område å bygge mye rart. Ett firkanta område :)

Kanskje gjøre ferdig et prosjekt om gangen? :innocent:

Introduksjon

Jeg har tenkt å lage en redstone-lab. Der kan folk komme og se hvordan redstone fungerer og teste litt selv

Planlegging

Størrelse

Vet ikke hvor stort det blir, men skal lage en firkantet bygging som det skal være i

Jeg har tenkt å bygge det rundt grensa til Røros, mot der det er flere hus(deriblant mitt). Jeg klarte ikke å få tegnet det inn på kartet

Diverse

Kommer til å trenge en god del redstone, kanskje 7 stacks. Jeg trenger også mye smooth stone(vanlig) kanskje 10 stacks til å lage byggingen. Resten skal jeg nok få tak i selv

Litt om Laben

Jeg skal prøve å lage alle typer gates. Hvis jeg kan lage clocks skal jeg lage det også. Jeg skal rett og slett lage det meste man kan gjøre med redstone.

Den er grei den :thumbup:

http://www.minecraft...?f=1012&t=84401

Minecart mod til SMP. ufattelig mye nyttig som jeg håper notch "bøffer".. Noe vi kunne ha rota med på serveren, montro?

Skal sjå om det blir noe jeg kan ordne :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...