Aiven Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 javaw.exe 800.000 memory !!!! 800 MB? Helt normalt. Lenke til kommentar
@b Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Er det her man søker byggetillatelse? Brukernavn "zettt". Lenke til kommentar
Anderz3n Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Ingame navn: JorneyBjorney Ville spørre om byggetillatelse. Skal hjelpe p_davidsen med noen småting. Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Introdukjson Vurderer å bygge en massiv glasskuppel ute på havet, som senere kan kobles til en form for base under vann. Planlegging En skisse for hvordan kuppelen bygges er satt opp. Har en del trening fra mindre kuppler, men ingenting i denne størrelsen. Planen er å etterpå lage rom og ettasjer inne i kuppelen. En fremgangsmåte for hvordan kuppelen skal bygges er klar. Det står bare på materiale. Størrelse Størrelsen på kuppelen blir: Diameter: 45 Høyde: 22 (opp fra havet) Vedlagt en skisse for kuppelen. Location Planlagt plassering er litt utenfor Anticias grenser. Diverse Det som trengs av byggematerialer: 3344 glass for kuppelen, mer kan trenges til etasjer osv. En kit er kanskje like greit. 1640 gull til basen av kuppelen og en stige fra bunn hvis en base skal opprettes senere. En kit er også kanskje like greit hvis jeg pluttselig har regnet feil. En del tre til trapper, fakkler osv. Vet ikke hvor mye av dette jeg kommer til å trenge. Prosjektet er (i hvertfall for nå) drevet av kun meg. Ansvar Jeg tar på meg fullt ansvar for prosjektet. Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Jeg kommer til å bli mindre aktiv her PGA at jeg må sette fokus på spillet jeg utvikler. Tenkte jeg skulle si ifra. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Mitt første prosjekt ferdig 2 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Lar skatten ligge for noen andre 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Lar skatten ligge for noen andre Hvor er den da? Endret 14. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Jeg og KlikkRs skip! Etter å ha lagt grunnen undervann, måtte vi fylle hele båten med jord som vi etterpå grav vekk for å få vekk vannet: Slik så resultatet ut: Etter å ha lagd enda en etasje, dekk og kapteinhytte så det slik ut: På med mastene: Nå gjenstår seil, litt gulldekorasjoner rundt kapteinhytta, litt flere kanoner og ellers mer detaljer. Har dere noen forslag? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) On a secret location. Det er Svelemoen som laget den. Jeg og KlikkRs skip! Etter å ha lagt grunnen undervann, måtte vi fylle hele båten med jord som vi etterpå grav vekk for å få vekk vannet: Slik så resultatet ut: Etter å ha lagd enda en etasje, dekk og kapteinhytte så det slik ut: På med mastene: Nå gjenstår seil, litt gulldekorasjoner rundt kapteinhytta, litt flere kanoner og ellers mer detaljer. Har dere noen forslag? Nice, liker det jeg ser Edit: Serveren går ned kl 01.00! Endret 14. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Tj-nome: Takker Gravizt: Er sykt med på undervanns-base prosjektet. Jeg har så lyst å lage en UBÅT!! Endret 14. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Tj-nome: Takker Gravizt: Er sykt med på undervanns-base prosjektet. Jeg har så lyst å lage en UBÅT!! Laget en for lenge siden (6-7 dager etter serveren startet) Kan ikke si den vart bra Var en av mine første prosjekt Endret 14. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Bolgnes Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Kenbo22 søker byggetillatelse Introduksjon Har vel egentlig ikke tenkt spesielt på hva jeg vil bygge, men er et mansion jeg har en tendens til å bygge på alle serverne jeg er på som blir min "base", så kan vel like greit begynne med det Planlegging Har bygd dette før flere ganger, går mye i stein og tre 1. Størrelse er ikke heelt sikker på hvor stort det blir da det som regel kommer noen endringer/forbedringer underveis, men vil ihvertfall si 100 x 100 blokker for å være på den sikreste siden, blir rundt 20 høyt på det høyeste 2. Location Har fremdeles ikke funnet location 3. Utførelse barneskirenn 4. Diverse Går som sagt mest i tre dette, ciiiirkaa 2000 plankeblokker og rundt 1000 stein og endel glass i vindu etc.. har også behov for en del lightstone, men det får jeg vel ta med admin når det blir aktuelt Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 hahaha trodde det var en kiste jeg så der hahahaha!!!! 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Kenbo22 søker byggetillatelse Introduksjon Har vel egentlig ikke tenkt spesielt på hva jeg vil bygge, men er et mansion jeg har en tendens til å bygge på alle serverne jeg er på som blir min "base", så kan vel like greit begynne med det Planlegging Har bygd dette før flere ganger, går mye i stein og tre 1. Størrelse er ikke heelt sikker på hvor stort det blir da det som regel kommer noen endringer/forbedringer underveis, men vil ihvertfall si 100 x 100 blokker for å være på den sikreste siden, blir rundt 20 høyt på det høyeste 2. Location Har fremdeles ikke funnet location 3. Utførelse barneskirenn 4. Diverse Går som sagt mest i tre dette, ciiiirkaa 2000 plankeblokker og rundt 1000 stein og endel glass i vindu etc.. har også behov for en del lightstone, men det får jeg vel ta med admin når det blir aktuelt Treng egentlig ikke skrive en søknad for støtte når du søker byggetilatelse, den er for at dem skal bli sponset for svære ambisiøse prosjekt. Uansett er du velkommen til serveren Serveren er snart oppe! En liten smakebit!: Oldmap: Direkte link Newmap (Biomas! Takker Donkey Kong for scripten!) Direkte link Newmap annen vinkel: Direkte link Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Bildene virker ikke? Edit: Nevermind Endret 15. november 2010 av Brød Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Vist du har problem med bilde, restart nettleseren eller bruk direktelink til og laste dem ned. "Høgre klikk -> Lagre Lenke som" Edit: Serveren er oppe Edit2: Liker dere Biomas synlig i mapet? Edit3: Les /rules folkens! 1. Oppfør deg greit, møt admin-er/mod-er med respekt. 2. sjikane, banning og spam godtas ikke. 3. Vandalisme og stjeling er strengt forbudt. 4. Unødvendig utvidelse av kartet er ikke lov. Endret 15. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Verken Windows fotogaleri, Quicktime picture viewer eller paint klarer å lese kartet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Får ikke sett bildene jeg heller, uansett hvilken nettleser jeg prøver. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Verken Windows fotogaleri, Quicktime picture viewer eller paint klarer å lese kartet Hva med en JPEG version? Direkte link Edit: Anbefale å laste det ned, det virke som oftest, får vel snart lage en image loader,,,, Endret 15. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå