Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort melding til avien.

Vi får bygge litt på colloseum senere i dag. Fattern skulle legge TV kabel og borra seg inn på en strømkabel. Har derfor ikke strøm til PC'en. Skriver dette fra telefonen.

Når jeg først var her må jeg få ærklære at vinneren av statuekonkuransen fra i går ble Limestone, med statuen "katla". Gratulerer med seieren. Premien får du kreve inn fra en admin.

Katla og de tre andre statuene som var med i konkuransen står utstillt på triumfbuen. Denne kan du nå ved å skrive "/warp triumfbuen" i chaten, hvis denne warpen fortsatt er oppe. Hvis ikke kan du skrive "/warp utopia" i chaten og følge den røde mursteinsveien til høyre. Etter omtrent 2 minutter vil du se triumfbuen.

Lenke til kommentar

Kort melding til avien.

Vi får bygge litt på colloseum senere i dag. Fattern skulle legge TV kabel og borra seg inn på en strømkabel. Har derfor ikke strøm til PC'en. Skriver dette fra telefonen.

Når jeg først var her må jeg få ærklære at vinneren av statuekonkuransen fra i går ble Limestone, med statuen "katla". Gratulerer med seieren. Premien får du kreve inn fra en admin.

Katla og de tre andre statuene som var med i konkuransen står utstillt på triumfbuen. Denne kan du nå ved å skrive "/warp triumfbuen" i chaten, hvis denne warpen fortsatt er oppe. Hvis ikke kan du skrive "/warp utopia" i chaten og følge den røde mursteinsveien til høyre. Etter omtrent 2 minutter vil du se triumfbuen.

Den er god du. Hva var premien? Forresten mye kjappere å gå fra Akropolis :)

Lenke til kommentar

Det er sant som Claaaes skrive at det fort kan samlast. Han burde heller skrive materiale på norsk slik det blir enklere for folk og forstå.

Soil er forresten bearbeidet jord slik du kan dyrke.

Field.png

Edit:

Andre ting som kan besvares, kan du sjå det nyeste mapet på:

http://img.jonol.org/bilder/output.png

Utførelse bør du sjå hvordan andre har skreve det. Anbefale også lese førsteposten der jeg skrive hvordan du skal skrive en søknad.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Du kan få dirt av meg, Oxygen. Hvis det ikke er 54 stacks du snakker om da :p

Selv om det strider litt mot servernavnet, Hardwork.

Har fylt nesten en hel doublechest med jord etter at jeg begynte å planere ut området rundt Holmenkollen...

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Du kan få dirt av meg, Oxygen. Hvis det ikke er 54 stacks du snakker om da :p

Selv om det strider litt mot servernavnet, Hardwork.

Har fylt nesten en hel doublechest med jord etter at jeg begynte å planere ut området rundt Holmenkollen...

TNT-en min gjor da enkelt på slutten da Siemn :whistle:

Fryktelig enkelt skal jeg si deg :yes:

Men jeg har begynt å lage bakker på alle sider, og da er det litt masser som skal vekk. Jeg skal ta det vekk selv da :D

Edit: Ha deg tilbake til studiene, gutt!

:tease:

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Man kan få sponset blocks av serveren, men da trenger du søknad.

Eks. nest øverst på side 50.

Ellers må du mine selv.

Hvis du møter meg ved triumfbuen 19:00, kan du få litt jord ;)

Lenke til kommentar

Kartet har blitt stort nå. Burde ha plassert høye bedrock murer rundt kartet for å hinfre att folk lager større kart. :)

Det kommer en mod etterhvert, ellers et bra forslag.

Er jo det, men dessverre hindrer den ikke spillere å stacke seg oppover og hoppe over muren.

Hva gjør den modden det snakkes om da? Slå av map generation eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...