Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Introduksjon Mario i 2D Planlegging 1. Størrelse 15x12 2. Location Hvor er mappet? 3. Utførelse Får jeg materialene? 4. Diverse Arbeidere: Meg Materiale: 54xdirt, 44x,soil, 44xbrick Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Finnes det noe annet enn Cube Kingdom? Står jo på japansk. Så er det ikke de samme blokkene som i Minecraft spillet Endret 14. november 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Kort melding til avien. Vi får bygge litt på colloseum senere i dag. Fattern skulle legge TV kabel og borra seg inn på en strømkabel. Har derfor ikke strøm til PC'en. Skriver dette fra telefonen. Når jeg først var her må jeg få ærklære at vinneren av statuekonkuransen fra i går ble Limestone, med statuen "katla". Gratulerer med seieren. Premien får du kreve inn fra en admin. Katla og de tre andre statuene som var med i konkuransen står utstillt på triumfbuen. Denne kan du nå ved å skrive "/warp triumfbuen" i chaten, hvis denne warpen fortsatt er oppe. Hvis ikke kan du skrive "/warp utopia" i chaten og følge den røde mursteinsveien til høyre. Etter omtrent 2 minutter vil du se triumfbuen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Kort melding til avien. Vi får bygge litt på colloseum senere i dag. Fattern skulle legge TV kabel og borra seg inn på en strømkabel. Har derfor ikke strøm til PC'en. Skriver dette fra telefonen. Når jeg først var her må jeg få ærklære at vinneren av statuekonkuransen fra i går ble Limestone, med statuen "katla". Gratulerer med seieren. Premien får du kreve inn fra en admin. Katla og de tre andre statuene som var med i konkuransen står utstillt på triumfbuen. Denne kan du nå ved å skrive "/warp triumfbuen" i chaten, hvis denne warpen fortsatt er oppe. Hvis ikke kan du skrive "/warp utopia" i chaten og følge den røde mursteinsveien til høyre. Etter omtrent 2 minutter vil du se triumfbuen. Den er god du. Hva var premien? Forresten mye kjappere å gå fra Akropolis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Premien var en stor kiste full av nesten hvilket materiale du ville Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Premien var en stor kiste full av nesten hvilket materiale du ville Ok, jeg skal ordne det til Limestone når jeg logger på igjen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Introduksjon Mario i 2D Planlegging 1. Størrelse 15x12 2. Location Hvor er mappet? 3. Utførelse Får jeg materialene? 4. Diverse Arbeidere: Meg Materiale: 54xdirt, 44x,soil, 44xbrick Det der tar jo 5 min å samle selv, hva er forresten soil? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Det er sant som Claaaes skrive at det fort kan samlast. Han burde heller skrive materiale på norsk slik det blir enklere for folk og forstå. Soil er forresten bearbeidet jord slik du kan dyrke. Edit: Andre ting som kan besvares, kan du sjå det nyeste mapet på: http://img.jonol.org/bilder/output.png Utførelse bør du sjå hvordan andre har skreve det. Anbefale også lese førsteposten der jeg skrive hvordan du skal skrive en søknad. Endret 14. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Du kan få dirt av meg, Oxygen. Hvis det ikke er 54 stacks du snakker om da Selv om det strider litt mot servernavnet, Hardwork. Har fylt nesten en hel doublechest med jord etter at jeg begynte å planere ut området rundt Holmenkollen... Endret 14. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Du kan få dirt av meg, Oxygen. Hvis det ikke er 54 stacks du snakker om da Selv om det strider litt mot servernavnet, Hardwork. Har fylt nesten en hel doublechest med jord etter at jeg begynte å planere ut området rundt Holmenkollen... TNT-en min gjor da enkelt på slutten da Siemn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Du kan få dirt av meg, Oxygen. Hvis det ikke er 54 stacks du snakker om da Selv om det strider litt mot servernavnet, Hardwork. Har fylt nesten en hel doublechest med jord etter at jeg begynte å planere ut området rundt Holmenkollen... TNT-en min gjor da enkelt på slutten da Siemn Fryktelig enkelt skal jeg si deg Men jeg har begynt å lage bakker på alle sider, og da er det litt masser som skal vekk. Jeg skal ta det vekk selv da Edit: Ha deg tilbake til studiene, gutt! Endret 14. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Det er jo det jeg har spurt om men folk gidder ikke svare. Spurte om serveren gir oss materialet eller om folk graver selv. Så jo coloseum bl.a. ser jo ut som 50.000 blokker bare der. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Det er ikke noe link til Avien for tips Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Man kan få sponset blocks av serveren, men da trenger du søknad. Eks. nest øverst på side 50. Ellers må du mine selv. Hvis du møter meg ved triumfbuen 19:00, kan du få litt jord Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Kartet har blitt stort nå. Burde ha plassert høye bedrock murer rundt kartet for å hinfre att folk lager større kart. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Kartet har blitt stort nå. Burde ha plassert høye bedrock murer rundt kartet for å hinfre att folk lager større kart. Det kommer en mod etterhvert, ellers et bra forslag. Endret 14. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Hei, det finnes prosjekt som har fått "server støtte" dette er en støtte vi gir ut for ambisiøse prosjekt, vi har lagt til en funksjon der ambisiøse spillere kan søke her i tråden for denne støtten. Ellers er det som resten av spilleren der det mines og bygges for hånd og med blodsvette! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Kartet har blitt stort nå. Burde ha plassert høye bedrock murer rundt kartet for å hinfre att folk lager større kart. Det kommer en mod etterhvert, ellers et bra forslag. Er jo det, men dessverre hindrer den ikke spillere å stacke seg oppover og hoppe over muren. Hva gjør den modden det snakkes om da? Slå av map generation eller noe slikt? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=1012&t=84401 Minecart mod til SMP. ufattelig mye nyttig som jeg håper notch "bøffer".. Noe vi kunne ha rota med på serveren, montro? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 javaw.exe 800.000 memory !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå