Red-Lion Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 (endret) veldig irriterende å miste diamant redskap pga redstone / obsidian tar veeldig lang tid med stone/iron osv :S PS. Redstone og obsidian er bugga nå, og dropper ikke "loot". PS2. Får ikke kart på pyronol.org til å virke. Noen tips her? Endret 12. november 2010 av Red-Lion Lenke til kommentar
Asken Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 En del fine bygg i serveren! Lurte på om jeg kunne fått tillatelse til å bygge i serveren, brukernavnet er: Ashens kunne tenkt meg å bygge et moderne, retro funkishus. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 jepp, er en liten update fra tj sin side. ANG updaten ALT av verktøy som nå droppes vil forsvinne, dette er for å fjerne utnyttelsen av dropp buggen. Dere har ikke vurdert å ha avstemning over dette? Jeg er ihvertfall mot denne endringen, på RPG serveren skal den selvfølgelig gjelde, men syns byggserveren kunne klart seg uten. 4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Notch har jo i utgangspunktet ment at redskap skal slites ut over tid! Så dette er det INGEN grunn til å grine over. Selv er jeg glad, for nå får jeg endelig litt bruk for diamantene mine. Uansett, så synes jeg notch kunne laget et eller annet for å reparere verktøy så man kunne sluppet å brukt så mye materialer bare på dette! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 veldig irriterende å miste diamant redskap pga redstone / obsidian tar veeldig lang tid med stone/iron osv :S PS. Redstone og obsidian er bugga nå, og dropper ikke "loot". PS2. Får ikke kart på pyronol.org til å virke. Noen tips her? Skal sjå på redstone og obsidian. pyranol.org? En del fine bygg i serveren! Lurte på om jeg kunne fått tillatelse til å bygge i serveren, brukernavnet er: Ashens kunne tenkt meg å bygge et moderne, retro funkishus. Den skal jeg klare å ordne! jepp, er en liten update fra tj sin side. ANG updaten ALT av verktøy som nå droppes vil forsvinne, dette er for å fjerne utnyttelsen av dropp buggen. Dere har ikke vurdert å ha avstemning over dette? Jeg er ihvertfall mot denne endringen, på RPG serveren skal den selvfølgelig gjelde, men syns byggserveren kunne klart seg uten. Ja vi har vudert avstemning, men pga feil med diskusjon.no kan ikke borbra forandre førsteposten og ordne en avstemning. Notch har jo i utgangspunktet ment at redskap skal slites ut over tid! Så dette er det INGEN grunn til å grine over. Selv er jeg glad, for nå får jeg endelig litt bruk for diamantene mine. Uansett, så synes jeg notch kunne laget et eller annet for å reparere verktøy så man kunne sluppet å brukt så mye materialer bare på dette! Ja, er enig det bør finnes et repair alternativ, men no har jeg vertfall fått testet den i stor skala, en av mods til RP-serveren. Ser ut som den vertfall gjør jobben. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 13. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 jepp, er en liten update fra tj sin side. ANG updaten ALT av verktøy som nå droppes vil forsvinne, dette er for å fjerne utnyttelsen av dropp buggen. Dere har ikke vurdert å ha avstemning over dette? Jeg er ihvertfall mot denne endringen, på RPG serveren skal den selvfølgelig gjelde, men syns byggserveren kunne klart seg uten. Planen var at jeg skulle sette opp avstemming, men pga problemer fra diskusjon.no får jeg ikke gjort noe med førstepost og dermed heller ikke noe avstemming. Jeg har sendt inn sak til forumet, så får vi se hvor lang tid det tar Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 jepp, er en liten update fra tj sin side. ANG updaten ALT av verktøy som nå droppes vil forsvinne, dette er for å fjerne utnyttelsen av dropp buggen. Dere har ikke vurdert å ha avstemning over dette? Jeg er ihvertfall mot denne endringen, på RPG serveren skal den selvfølgelig gjelde, men syns byggserveren kunne klart seg uten. Denne er jeg enig i 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Ja vi har vudert avstemning, men pga feil med diskusjon.no kan ikke borbra forandre førsteposten og ordne en avstemning. Kan dere ikke bruke polldaddy.com eller noe lignede http://www.google.com/search?q=poll ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) En del fine bygg i serveren! Lurte på om jeg kunne fått tillatelse til å bygge i serveren, brukernavnet er: Ashens kunne tenkt meg å bygge et moderne, retro funkishus. Du er blitt satt tilbake til gjeststatus, til vi får klarhet i de tingene du har forsynt deg av fra andres kister. Endret 13. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 13. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Ja vi har vudert avstemning, men pga feil med diskusjon.no kan ikke borbra forandre førsteposten og ordne en avstemning. Kan dere ikke bruke polldaddy.com eller noe lignede http://www.google.com/search?q=poll ? jo, men det skal egentlig være mulig å sette opp enn poll i tråden, men atm er det noe galt med førsteposten. men uansett så har vi skudd det av til vi får opp en poll Endret 13. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 By request: autohotkeyscript Lenke til kommentar
yoshi8785 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 kan jeg få tilatelse til å bygge? har tenkt å bygge noe sammen med eiika. in game: yoshi8785 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 kan jeg få tilatelse til å bygge? har tenkt å bygge noe sammen med eiika. in game: yoshi8785 Den er i orden Lenke til kommentar
roxsnar Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 hi jeg heter roxsnar jeg vil gjerne ha byggetilatelse slik at jeg kan bygge med en som heter vetchu, slik at vi kan bygge byer inspirert av Zelda og annet fra den spill serien ^ ^ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) hi jeg heter roxsnar jeg vil gjerne ha byggetilatelse slik at jeg kan bygge med en som heter vetchu, slik at vi kan bygge byer inspirert av Zelda og annet fra den spill serien ^ ^ Den er grei Åh, glømte og si noe viktig! Husk å gratulere Hansien og Gravizt med moderator status! Endret 13. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Nå foregår det en konkuranse på serveren! Det er en statue-bygnings konkurranse og holdes ved triumfbuen. Gravizt mente buen var litt for plain, og satte igang en konkurranse hvor alle(med buildrights) kan delta! Premien er en nesten valgfri dobbelkiste med materialer, det tilsvarer 3456 blocks! For å komme til konkurransen, kan du skrive /warp triumfbuen Regler er på skilt ingame, ved buen Har du en flott idé til statue, join da vel Sokkelen man skal bygge på: Man kan bygge opp til den hvite streken Triumfbuen: Canaye og Pbsds i full gang Lenke til kommentar
gullerot Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Introduksjon Jeg lager en middelalder-havneby Planlegging Drevet en stund og har gjort det meste ferdig 1. Størrelse Det er stort, vel ikke kjempestort, men fortsatt større enn et lite prosjekt. TJ har sett omfanget av prosjektet 2. Location Prosjektet bygges langt nord for spawn (der nord er opp på kartet) 3. Utførelse (Store prosjekt med flere deltakere) Jeg graver og bygger alt selv 4. Diverse Alle byggematerialer finner jeg selv, med unntak av 3x gold blocks og x antall snow blocks til seil på skip Ansvar jeg har ansvar og skal sende en pm til borbra BTW: hvis det er litt mye å skrive en slik post for 3x Gold Blocks og 10/20 Snow blocks, så blame tj. Han ville ikke gi meg ingame uten søknad Endret 13. november 2010 av gullerot Lenke til kommentar
gullerot Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) minecraft down? - virker sånn Endret 13. november 2010 av gullerot Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 jepp, er en liten update fra tj sin side. ANG updaten ALT av verktøy som nå droppes vil forsvinne, dette er for å fjerne utnyttelsen av dropp buggen. Dere har ikke vurdert å ha avstemning over dette? Jeg er ihvertfall mot denne endringen, på RPG serveren skal den selvfølgelig gjelde, men syns byggserveren kunne klart seg uten. Denne er jeg enig i Jeg også er enig. Dette er en byggeserver, det blir veldig irriterende om vi må ordne nytt redskap HELE tiden. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Dere har ikke vurdert å ha avstemning over dette? Jeg er ihvertfall mot denne endringen, på RPG serveren skal den selvfølgelig gjelde, men syns byggserveren kunne klart seg uten. Denne er jeg enig i Jeg også er enig. Dette er en byggeserver, det blir veldig irriterende om vi må ordne nytt redskap HELE tiden. Enig med alle. På en byggeserver bør dere vurdere å beholde "buggen".. Med mangelen på diamant også så vil det bli et stort irritasjonsmoment. Man kan "Mine" i 2-7dager uten å finne diamant på dette kartet.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå