Hansien Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 mons10: den er grei, velkommen til hardwork! ------- Til resten, serveren går ned i en liten stund, dette er det to grunner til: 1. Ny update fra notch: CARTS FUNGERER! 2. En av vår alles kjære moderator Draconight har prestert å bygge en dårlig peis to ganger i dag, se resultatet i spoiler. Admins og moderatorer er faktisk mennesker også.. Takk for meg! 1: Vell, da er det bare å sette i gang og lage togstasjon ved warpen mines som går ned til "Far far away" 2: Så ironisk at du var i nærheten da Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hey, det er min warp, mine mines , jeg har ikke vært inne på lenge, har det skjedd noe nytt med mitt vakre byggverk Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) -slettet- Jeg så ikke på "Hvordan skrive søknad". Endret 10. november 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 er hardwork enda nede Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) ... 1: Vell, da er det bare å sette i gang og lage togstasjon ved warpen mines som går ned til "Far far away" 2: Så ironisk at du var i nærheten da 1: Hehe får gjøre det du da.. lykke til 2: Hahahahaha :!: Endret 10. november 2010 av IllegalDrifter Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Får ikke join'et`? serveren lenger? Feil melding: "connection refused: connect" Lenke til kommentar
Red-Lion Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Serveren er nok nede. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Får ikke join'et`? serveren lenger? Feil melding: "connection refused: connect" Svaret står på forrige side du Har nå fikset alt fra min side, men må dessverre vente på update fra hey0 for API-en hans. Kjem mer info senere Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 heisann, jeg har sjekka ut denne servern litt nå og den ser velødig bra ut. jeg kjenner folk her og vil gjerne bli med, takk nicket mitt er Suringen. Minecraft bruker : p_davidsen. Vil gjerne ha rett til å bygge på "mc.hardwork.no" serveren. Planlegger ikke stort, Blir vel et par hus og noe awesome underjordisk shiet Blir vell heller ikke alvorlig aktiv, men et par timer i uke blir det nok. (: XoXo. Velkommen til serveren Dere vil bli lagt til så fort serveren er oppe igjen Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg som tester Minecarts for første gang Multiplayer Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Som dere skjønner er serveren oppe igjen, med minecarts 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hey, det er min warp, mine mines , jeg har ikke vært inne på lenge, har det skjedd noe nytt med mitt vakre byggverk Jeg og FranzlLang har bygd opp en base der, med en passe stor hule! Ellers er det ikke mye nytt. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Failed to login: User not premium ? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du har ikke kjøpt ALPHA eller så er du ikke logget inn til MC.net! 1 Lenke til kommentar
Digdogger Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hva skal bygges? Thousand Sunny, en båt fra anime serien One Piece Hvor skal det Bygges? rett utenfor templene på høyre side av røros Hvem skal bygge? Digdogger og Shampis Hva trengs av materialer? jeg har lagt ut noen kister på bryggen ved templene, her står det skilt med navne på resursene: masse Gull, murstein, obsidian, ull, tømmer og glass. greit om kistene blir fulle, materialene vil bli levert tilbake når vi er ferdige;)kankje 2000 tømmer, 500 obsidian, 1000 murstein, 2000 ull, 50 glass, 500 gull. Her er et bilde av hvordan den skal se ut: gleder meg til å begynne:D Endret 11. november 2010 av Digdogger Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dere gjetter aldri hva eg har funnet. Før dere åpner spoileren så må dere vite att ingen har bygget det som er på bildet. Eg lastet ned en .schematic fil or brukte mcedit til å importere den filen inn i kartet Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dere gjetter aldri hva eg har funnet. Før dere åpner spoileren så må dere vite att ingen har bygget det som er på bildet. Eg lastet ned en .schematic fil or brukte mcedit til å importere den filen inn i kartet Skal du forsette på prosjektet ditt Weir? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Dere gjetter aldri hva eg har funnet. Før dere åpner spoileren så må dere vite att ingen har bygget det som er på bildet. Eg lastet ned en .schematic fil or brukte mcedit til å importere den filen inn i kartet Skal du forsette på prosjektet ditt Weir? Det er nesten 2 millioner blokker der. Det er ett svar i seg selv Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hva skal bygges? Thousand Sunny, en båt fra anime serien One Piece Hvor skal det Bygges? rett utenfor templene på høyre side av røros Hvem skal bygge? Digdogger og Shampis Hva trengs av materialer? jeg har lagt ut noen kister på bryggen ved templene, her står det skilt med navne på resursene: masse Gull, murstein, obsidian, ull, tømmer og glass. greit om kistene blir fulle, materialene vil bli levert tilbake når vi er ferdige;) Her er et bilde av hvordan den skal se ut: gleder meg til å begynne:D Ser bedre ut nå ja :thumpup: Skal godkjenne prosjekt vist dere kjem med antall materialer (ca) gjør jobben enklere for mod/admins Endret 11. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Her er minimap-moden til de som lurte: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=77497 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå