jonol Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Serveren er nå oppe igjen, beklager nedetiden Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Da er serveren oppe igjen. Tok litt lengre tid når mapet blir større. Map: Direkte link Endret 10. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Overføre 70k filer tar tid Men den er straks ferdig, har 40k filer igjen nice Forresten, gratulere med post nr 1000 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Burde kanskje kutte av kartet litt Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Overføre 70k filer tar tid Men den er straks ferdig, har 40k filer igjen nice Forresten, gratulere med post nr 1000 kult noen som vet når det blir oppdatering idag. Notch skulle lage eit offisielt texture program slik du kan endre texture Endret 10. november 2010 av 3rl3nd Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 made it possible to ride carts and boats (pigs should work too..) , online altså. Dette blir kos! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Når minecarts funker helt 100% på ting, hvordan blir det med en servervid togstasjon? Jeg har ikke veldig mye peiling på minecarts, men vil veldig gjerne være med på ett slikt system. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Hadde vært episk nice om serveren hadde hatt et stort minecart nettverk, altså med hovedstasjoner, og på noen stasjoner kunne folk laget en egen track til sitt sted osv. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 MTP kor monge som har laga heilautomatiske togstasjonar på sin singleplayer, blir det nok lett å lage eit stort nettverk av minecarts på ein server. Men ein kan ikkje sende signal til og frå stasjonar, med mindre det er nokon nær alle leidningane. Redstone funkar kun når det er i det "loaded" området rundt ein spelar. Lenke til kommentar
mons10 Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 hei jeg vil gjerne joine serveren siden det er den største norske serveren noensinne! mitt brukernavn er: mons10 jeg synes minecraft er det mest avhengighets spillet noen sinne. jeg vil joine serveren for å kanskje hjelpe til med bygg og bygge noe selv. postmannen og mgrytbak kjenner jeg fra før av som er registrert på serveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Minecarts? Gjett om det skal legges skinner ned holmenkollen Lenke til kommentar
jonol Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 mons10: den er grei, velkommen til hardwork! ------- Til resten, serveren går ned i en liten stund, dette er det to grunner til: 1. Ny update fra notch: CARTS FUNGERER! 2. En av vår alles kjære moderator Draconight har prestert å bygge en dårlig peis to ganger i dag, se resultatet i spoiler. Admins og moderatorer er faktisk mennesker også.. Takk for meg! 1 Lenke til kommentar
p_davidsen Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Minecraft bruker : p_davidsen. Vil gjerne ha rett til å bygge på "mc.hardwork.no" serveren. Planlegger ikke stort, Blir vel et par hus og noe awesome underjordisk shiet Blir vell heller ikke alvorlig aktiv, men et par timer i uke blir det nok. (: XoXo. Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 omg! blir sykt awesome med minecarts sikker på at servern blir spammet av dem Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 mons10: den er grei, velkommen til hardwork! ------- Til resten, serveren går ned i en liten stund, dette er det to grunner til: 1. Ny update fra notch: CARTS FUNGERER! 2. En av vår alles kjære moderator Draconight har prestert å bygge en dårlig peis to ganger i dag, se resultatet i spoiler. Admins og moderatorer er faktisk mennesker også.. Takk for meg! Ser jo det fantastiske fyrtårnet mit i bakgrunnen Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 mons10: den er grei, velkommen til hardwork! ------- Til resten, serveren går ned i en liten stund, dette er det to grunner til: 1. Ny update fra notch: CARTS FUNGERER! 2. En av vår alles kjære moderator Draconight har prestert å bygge en dårlig peis to ganger i dag, se resultatet i spoiler. Admins og moderatorer er faktisk mennesker også.. Takk for meg! um....ja... Jeg er ikke så vant med peis laging og åssen flammer fungerer... oh well, dagens underholdning^^ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Har nå fikset alt fra min side, men må dessverre vente på update fra hey0 for API-en hans. Kjem mer info senere Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 hvor lenge er det til vi kan game der igjen? o.O Lenke til kommentar
suringen11 Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) heisann, jeg har sjekka ut denne servern litt nå og den ser velødig bra ut. jeg kjenner folk her og vil gjerne bli med, takk nicket mitt er Suringen. Endret 10. november 2010 av suringen11 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 hvor lenge er det til vi kan game der igjen? o.O Forhåpentlig i løpet av kvelden. Uten hey0s API, så fungerer ikke anti-grief systemet eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå