Probeus Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Byggesøknad Har tenkt å bygge en større søknad, og søker da for å få tilattelse til det, samt ressurser. Hva Jeg kommer sikkert med flere byggesøknader etterhvert, men det første som skal bygges er Doofensmirths Evil Inc. Bygningen. (Som kan sees på slutten av denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=VR-NPVtF6Ok&feature=related) Tårnet blir 69 blokker høyt, så jeg har allerede terraformet litt slik at jeg ikke når taket før bygningen er ferdig. Hvor? Jeg startet å bygge litt småhus og lignende i nærheten av røros. det er der jeg har tenkt å bygge tårnet. (Se kart) Skravert med rødt er hvor bygningen vil stå, men området innenfor blå sirkel vil bli terraformet. (Jeg eier alle bygningene innefor området) Ressurser Jeg trenger MASSE Violet Cloth. Resten tror jeg at jeg skal klare å skaffe på egen hånd. Hvem? Akkurat nå er det kun jeg som holder på med prosjektet Lenke til kommentar
VILON Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Hei. Kunne jeg fått byggetilatelse? nick: vilon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Byggesøknad IGN: Siemn Hva Jeg driver foreløpig på med å lage Holmenkollbakken (Den nye), og har funnet ut av Iron blocks er den typen som ser best ut.' Er det ,mulighet for at jeg kan få MASSE iron blocks? En del admins(Jonol, Avien, TJ-nome og Dracoknight) har sett på strukturen, og kan bekrefte at jeg er igang. Om dere har muligheten til å fjerne litt jord ville jeg blitt takknemlig (Spør ingame når noen er på) Det kommer nok til å bli aktuelt med en del snø også, så om jeg fikk masse snø litt senere ville det også vært fint Hadde vært flott med tilgang på blocks, slik at jeg kan få bygget raskt Mvh Siemn Endret 8. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg trenger MASSE Violet Cloth. Beklager å måtte skuffe deg. I skrivende stund er det kun hvit cloth i alpha Lenke til kommentar
Eddnes Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Heisann! Kan jeg være med å spille på denne serveren? Har til nå bare spilt singleplayer, gleder meg til å spille med andre! IGN: Eddnes Endret 8. november 2010 av Eddnes Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg trenger MASSE Violet Cloth. Beklager å måtte skuffe deg. I skrivende stund er det kun hvit cloth i alpha Damn... Da blir vel obsidian det nærmeste. Mørkere, men tror det skulle passe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Byggesøknad Har tenkt å bygge en større søknad, og søker da for å få tilattelse til det, samt ressurser. Hva Jeg kommer sikkert med flere byggesøknader etterhvert, men det første som skal bygges er Doofensmirths Evil Inc. Bygningen. (Som kan sees på slutten av denne videoen: http://www.youtube.c...eature=related) Tårnet blir 69 blokker høyt, så jeg har allerede terraformet litt slik at jeg ikke når taket før bygningen er ferdig. Hvor? Jeg startet å bygge litt småhus og lignende i nærheten av røros. det er der jeg har tenkt å bygge tårnet. (Se kart) Skravert med rødt er hvor bygningen vil stå, men området innenfor blå sirkel vil bli terraformet. (Jeg eier alle bygningene innefor området) Ressurser Jeg trenger MASSE Violet Cloth. Resten tror jeg at jeg skal klare å skaffe på egen hånd. Hvem? Akkurat nå er det kun jeg som holder på med prosjektet Hei, bra søknad. Beklage så må jeg skuffe at cloth er kun i hvit farge, nemmeste violet farge blir da obsidian. Heisann! Kan jeg være med å spille på denne serveren? Har til nå bare spilt singleplayer, gleder meg til å spille med andre! IGN: Eddnes Den er grei, velkommen til Hardwork Hei. Kunne jeg fått byggetilatelse? nick: vilon Den er i orden, Velkommen til Hardwork Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Byggesøknad IGN: Siemn Hva Jeg driver foreløpig på med å lage Holmenkollbakken (Den nye), og har funnet ut av Iron blocks er den typen som ser best ut.' Er det ,mulighet for at jeg kan få MASSE iron blocks? En del admins(Jonol, Avien, TJ-nome og Dracoknight) har sett på strukturen, og kan bekrefte at jeg er igang. Om dere har muligheten til å fjerne litt jord ville jeg blitt takknemlig (Spør ingame når noen er på) Det kommer nok til å bli aktuelt med en del snø også, så om jeg fikk masse snø litt senere ville det også vært fint Hadde vært flott med tilgang på blocks, slik at jeg kan få bygget raskt Mvh Siemn Hei, vi kan sikkert ordne litt blocks, men dessverre trenger søknaden liten update. Anbefale du ser på denne som guide til søknad. Min lenke Så kan du også ser på andre sine søknader Lenke til kommentar
blodbad Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Heisann, kan jeg få bli med på morroa? Vil bare ha vekk "Guest" statusen min egentlig, har ingen bygge planer ennå. Nicket er "Blodbad" Endret 8. november 2010 av blodbad Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Heisann, kan jeg få bli med på morroa? Vil bare ha vekk "Guest" statusen min egentlig, har ingen bygge planer ennå. Nicket er "Blodbad" Den er grei Velkommen til Hardwork! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 8. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Da var avstemmingen ferdig, og resultatet ble: Ja 39 stemmer Nei 27 stemmer Dette vil si at det fortsatt vil være dyr på serveren Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Da var avstemmingen ferdig, og resultatet ble: Ja 39 stemmer Nei 27 stemmer Dette vil si at det fortsatt vil være dyr på serveren Det går bare i veien Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Hei, vi kan sikkert ordne litt blocks, men dessverre trenger søknaden liten update. Anbefale du ser på denne som guide til søknad. Min lenke Så kan du også ser på andre sine søknader Kunne ikke lagt inn den i første posten? 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ordnet Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ordnet Du bør nok fikse innholdet i spoileren som er inni spoiler søknaden Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ordnet Du bør nok fikse innholdet i spoileren som er inni spoiler søknaden tenker du på? Lenke til kommentar
odegard95 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Introduksjon Søker om å få bruke materialet utdelt til et annet prosjekt, videre i et nytt prosjekt. Planlegging Har bygd og ferdig stilt en moske av diamant. Størrelse Rundt 150 diamantblokker som originalt er utdelt til rørosprosjektet. Location Plasseringen av prosjektet er like utenfor Røros Diverse Søker om å få beholde en del diamant utdelt til rørosprosjektet. Det ble bygd av: Martin_hg Mologg Odegard95 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ordnet Du bør nok fikse innholdet i spoileren som er inni spoiler søknaden tenker du på? Ser ut som det er i orden nå. I stad så var det ikke bilder, bare koden Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 *snip* Ser ut som det er i orden nå. I stad så var det ikke bilder, bare koden vet, men ordnet det med en gang Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 kan jeg få byggetilatelse? IGN/nick: pbsds Hva jeg kan bidra med: det meste, kan godt hjelpe Røros-spillerne, og jeg er erfaren med data og teknologi, så jeg kan hjelpe med server om nødvendig. Jeg har bygget en by på minecraft classic single player. Jeg er flink med hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå