Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Serveren er nede for gjenoppretting av et område som vart ødelagt av en spiller. Serveren er oppe som vanlig om 20 min Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Koster spillet noe? Endret 8. november 2010 av Datafriken Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Koster spillet noe? Hei, classic er gratis men alpha serveren kjøre på koster 9,95 euro som er omlag 80 kr. Du kan kjøpe spille fra Minecraft.net Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 må ha kjøpt spill for og game på servere? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 må ha kjøpt spill for og game på servere? Det finnes classic server du kan spille på, men jeg anbefale på det sterkeste alpha. Det er vel verd 80 kr Du kan lese litt om Minecraft her og forskjellen mellom alpha og classic Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Hei, har du problem med nettlinjen, denne feilen kan forekomme av at når serveren skal gi deg data, blir den lost og du får opp denne meldingen. Anbefale du sjekke Internett for feil. En annen ting er at det kan forekomme av antivirus programvare som sperre connection (firewall, realtime scann) Ja, er nok nettlinjen eller nettverket her, for når jeg får denne feilmeldingen mister jeg nettet i 2-ish minutter.... Lenke til kommentar
shadowsheep Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 heyhey, eg har lyst te å være med på bygginga. -Muskox Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 jeg kommer meg ikke inn på serveren..... er det noe galt??? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Serveren er nede for gjenoppretting av et område som vart ødelagt av en spiller. Serveren er oppe som vanlig om 20 min Det går ikke tom for dem nei? Hvor stort område ble ødelagt da? Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Linken til bilde funker ikke.. ikke bilde som ligger i Spoiler tag'n heller Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 jeg kommer meg ikke inn på serveren..... er det noe galt??? Hei, serveren er oppe og fungere fint Serveren er nede for gjenoppretting av et område som vart ødelagt av en spiller. Serveren er oppe som vanlig om 20 min Det går ikke tom for dem nei? Hvor stort område ble ødelagt da? Det var snakk om et område nedi gokk Linken til bilde funker ikke.. ikke bilde som ligger i Spoiler tag'n heller Prøv å restart nettleseren Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 heyhey, eg har lyst te å være med på bygginga. -Muskox Den er i orden, velkommen til hardwork! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 En kompis av meg som ikke er registrert på diskusjon.no vil gjerne bli med. Han nicker klikkR og er en veldig allright figur Lenke til kommentar
Weir Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Introduksjon GM_Construct GM_Construct er ifra spillet Garry's Mod som er ett sandkasse spill til source motoren (CSS, HL2, TF2 osv.). Eg har da bestemt meg å bygge dette lille brettet her. Planlegging Planlegging? Eg er mer en person som tar det når det kommer. Men eg har da tatt en god del bilder av brettet som kanskje kan regnes som planlegging. 1. Størrelse Vel, eg har ett fint oversikts bilde her: 2. Location Ca. her: 3. Utførelse Det er bare meg (Weir) som skal bygge dette. forhåpentligvis større, bedre og enklere prosjekt enn Atlantis 4. Diverse Materialer trengs: Stein - Trengs egentlig overalt. Gulv, tak, kanter her og der. Cobble - Til gulv på utsiden av garasjen. (EDIT: Med nærmere ettertanke så trur eg halve/dobbel passer bedre ) Murstein - Til vegger. Obsidian - Til taket på utsiden. Vann - Til vannet. -.- Sand - Til murveggen rundt området og til veggen i garasjen. Snø - Til det hvite rom. Ull - Til det hvite taket på innsiden av byggene Gress - Til bakken? Sand - I og rundt vannet. Netherstone - Til deler av vegger. Trur det er det meste eg trenger. Bilder! Garasjen: Trappen: Mørke rommet: Hvite rommet Brygge og vannet: Konstruksjons bygget og området: Oversikt Det var 40 bilder det :O Endret 26. november 2010 av Luemannen Lenke til kommentar
jonol Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 En kompis av meg som ikke er registrert på diskusjon.no vil gjerne bli med. Han nicker klikkR og er en veldig allright figur Vis han vil bli med må han registrere seg her på forumet å søke selv. ... Bra søknad Weir! den er herved innvilget Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Har nettopp skaffet meg dette spillet. Søker herved byggetillatelse. Ønsker å bygge meg et fint hus på landet. Hoho! Nick: hypotc Lenke til kommentar
jonol Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 hypotc: Fikset Velkommen til hardwork.no! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Bra søknad Weir! den er herved innvilget Tusen takk Lenke til kommentar
varslot Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 En kompis av meg som ikke er registrert på diskusjon.no vil gjerne bli med. Han nicker klikkR og er en veldig allright figur Jeg er altså kompisen som "ikke er registrert på diskusjon.no", men som egentlig har vært registrert siden 24. april 2008. Nicker "klikkR" som sagt, og er en veldig allright figur. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 En kompis av meg som ikke er registrert på diskusjon.no vil gjerne bli med. Han nicker klikkR og er en veldig allright figur Jeg er altså kompisen som "ikke er registrert på diskusjon.no", men som egentlig har vært registrert siden 24. april 2008. Nicker "klikkR" som sagt, og er en veldig allright figur. Det er bra, slike kan vi ikke få nok av. Søknad godkjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå