zichoz Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg Ogdanse godtar priviliene til mc.hardwork.no sine server regler. jeg vill ikke griefe eller ødlegge for noen andre spillere Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vil bare minne litt om at selv om det ikke er så mange regler til hvor og åssen du kan bygge, så HAR vi faktisk regler som en burde følge. har kanskje ikke hvert så aktiv men vi hadde et par episoder der veier og broer ble bygd overalt. Så: Ikke bygg over, under, eller i nærheten ( ca 10 blokker ) eller bygg på noen andres byggverk uten lov, og når vi kommer til veier etc. så bygg helst i samme stil som veien sluttet i for å opprettholde en viss kvalitet på serveren. Antar at TJ og Borbra kanskje har sagt dette selv, men jeg vil bare minne på alle nye brukere nå som Både "old town", "Utopia" og et par andre plasser har fått nokså tett-bygde strøk. ellers vil jeg også komme med en meldig ifra "Zined" som bygger på et digert slott ved siden av Utopia ( i motsatt rettning av akropolis ) at dere kan bygge byggninger som passer i en middelalder setting, han har bygd et hus for å vise max høyde, men er det noe mer ta kontakt med Zined eller meg ( Dracoknight ingame ) Ellers, kos dere med norges beste minecraft server Takk for deres oppmerksomhet Dracoknight - Hardwork.no Morderator Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei. Kan jeg få tilgang til serveren? Jeg har lest reglene og godtatt de. Brukernavn: rosoero89 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Her har vi en film fra epicwH1TE der han tar seg en tur rundt på serveren http://www.youtube.com/watch?v=27Sk0ADqjt0 Digg! Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 lenge til man kan bygge? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei, vi har fikset serveren, men databasen er et problem... SQL takler ikke helt og hente inn 1,1 mil linjer..... Vi satse på at vi får det til snart Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Venter i spenning på å kunne bli ferdig med kirka nå. Noe må da skje snart! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Syns man bør legge til en punkt i førsteposten med regler for serveren, der selvsagte ting som griefing og sånn er med, men også f.eks. det Dracoknight sier. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Det skal vi klare å ordne, det kjem også updatet rules ingame med kommandoen /rules når serveren fungere igjen. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Høres bra ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Hei! Lurer på om jeg kan få tilgang til serveren Har forsåvidt ingen planer om å bygge noe(Enda ), men kan være behjelpelig hvis det er noe som trengs hjelp til Reglene er godtatt og forstått. IGN: Siemn Edit: Jeg vil bygge Holmenkollen! Den nye, men kanskje den gamle også Endret 7. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 IGN: Sebzor Reglene er forstått og godtatt. Hvem er med på en slik? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 No er serveren straks ferdig, må berre skrive ferdig en php script for import av sql databasen Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Da er serveren oppe! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei, da er: rosoero89,Siemn,Sebzor lagt til. Velkommen til serveren Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Wohoo Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg har nå lagt ut en liste i førsteposten på alle som har byggetilatelse på servern Det er totalt 170 stk hvis noen lurte Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hei, jeg (Drudle) og N_O søker om bygge tilatelse på serveren deres. Vi har ingen foreløbig plan på hva vi skal bygge. Grunnen til at vi søker for bygge tilatelse på deres sever er at det virker som om spillerne på denne serveren er mere oppdaterte på dagens form for folkeskikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå