Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den er oppe no, fekk java crash Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ser du dette: er det like før du blir begravd levendes! Uansett; Tok noen flere bilder av det jeg of FranzlLang(Illegal Drifter) driver med borte ved borgen vår Borg natt: Borg dag, på avstand: ] Gruva våres. Et sted må resursene komme i fra: Lageret med masse godsaker i: Det lille smelteverket mitt: Utenfor smelteverket har jeg chest for å klargjøre det jeg skal smelte, samt legge ferdige varene i så jeg slipper å fise så mye frem og tilbake: Øvre hula våres: (Her prioriterer vi å dra ut masse stein, samt det vi kommer over av verdifulle materialer. Ikke at det er så mye av dette så høyt oppe.) Nedre hula: (Her er det om og gjøre å dra ut mest mulig verdifulle mineraler!) Boatovatoren, samt midlertidig oppevaringsplass for nederste hule 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Nytt map Direkte link Endret 7. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Ny konkuranse Premie: Førtest av RP servern og sniktitt på forhistorien. Konkurransen går ut på å finne det beste slagordet til Hardwork. Hver person kan maks sende inn 3 forslag, og forslagene sendes på pm til tjnome. Konkuransen slutter ONSDAG kl 24.00 Lykke til Endret 7. november 2010 av Borbra Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 SÅNT sjer når admin TP på best mulig tidspungt.. Men her er det jeg EGENTLIG skulle ta bilde av: Borgen ble veldig kul fra baksiden (tror det mangler ett tårn på bilde, men når draw distance laster lenger ut kommer det masse flekker skyene -.-) Angrer egentlig ikke på att jeg "flytta" ut i bushen Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Røroskirka er så godt som ferdigstilt. Her kommer bildet, fra innsiden, og utsiden! Ta gjerne en tur innom /warp Røros for å ta en titt selv! Inne i Kirka: Kirka i sin helhet fra utsiden: Fremsida: Fremsida, med "Røros-Drakt" Skinnet, Gaarulf har laga. Skinnet, med litt bedre detalj. Endret 7. november 2010 av ÜN#Cookie 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den ble knallfin, må si dere imponerer. Værhanen ser litt for stor ut. Vurdert trapper som benker? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Her har vi en film fra epicwH1TE der han tar seg en tur rundt på serveren http://www.youtube.com/watch?v=27Sk0ADqjt0 Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den ble knallfin, må si dere imponerer. Værhanen ser litt for stor ut. Vurdert trapper som benker? De har tretrapper som benker, bare at alle bildene er tatt bakfra Lenke til kommentar
jonol Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Serveren blir nede i en liten stund, vi skal skifte OS og noe småfiks i databasen. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kirka ble skikkelig bra! Godt jobba Røros gjengen! -VIst dere har planer om å bygge gravplassen, så syns jeg det skulle dukket opp gravstøtter med nicket på dem som etterhvert ble bannet i fra serveren! :!: Lenke til kommentar
Lange Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 @poll Det spørs helt hva slags server dette skal bli når smp blir fiksa. Det blir vel mer en creative server enn survival tenker jeg. Lite vits med dyr da. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den kirka så veldig bra ut! Bra jobba! Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Takker fot all den positive feedbacken på kirka. Skal gjøre ferdig prekestolen i løpet av dagen og så er vi ferdige. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Jeg skulle gjerne ville bli med å bygge, er ny i minecraft og har fortsatt ingen ideer til hva jeg kan bygge enda. Men hadde värt trivelig å joine dere Edit: Jeg bygger gjerne et stort skip i vannet, med seil og hele pakka Endret 7. november 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
malla785 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 hvorfor er ikke servern oppe atm? o.o? Lenke til kommentar
claes Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Les et par innlegg ovenfor? Endret 7. november 2010 av Claaaes Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ca. hvor lenge kommer den til å være nede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå