ewalloe Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Får vel søke om byggetillatelse jeg også Jeg er vel en som bare liker å skue rundt og sikkert hjelpe til om noen trenger hjelp. Kjenner vel i tillegg flesteparten fra røros (Neij, gaarulf,Mgrytbak++). Bruker: ewalloe Lenke til kommentar
ewalloe Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Dobbelpost... "slett denne" Endret 6. november 2010 av ewalloe Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så, blir det noe SGC? Har veldig lyst å starte på den, men dessverre er ikke klokken en stor venn av meg og matte boken er stor Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så, blir det noe SGC? Har veldig lyst å starte på den, men dessverre er ikke klokken en stor venn av meg og matte boken er stor hvis vi snakker om Stargate Command, så kan jeg godt ta på meg ansvaret for at den blir bygd Bare si ifra, så begynner jeg å lage plantegninger for cheyene mountain Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så, blir det noe SGC? Har veldig lyst å starte på den, men dessverre er ikke klokken en stor venn av meg og matte boken er stor hvis vi snakker om Stargate Command, så kan jeg godt ta på meg ansvaret for at den blir bygd Bare si ifra, så begynner jeg å lage plantegninger for cheyene mountain Eg vil være en del av det ansvaret og :O Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Dere er ikke den eneste. Litt informasjon så langt: Du har 1 til 28 nivåer i SGC. Der vi trulig har berre plass til den viktigste. Selve fjellet må vi lage til maks høgde med snø over 50 blocks over havnivået. (110 128) Endret 6. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Cheppa Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hi Hardworkers! I'm Cheppa and I would like to apply for a full membership for your server. I'm a friend of your existing member and I was introduced to your server by him. Greetings from Finland! Cheppa Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ehm, hvordan skal jeg si dette... jeg var "litt" uheldig å tente på halve røros. beklager så mye Unnskyld Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Historien gjentar seg selv! 1 Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ehm, hvordan skal jeg si dette... jeg var "litt" uheldig å tente på halve røros. beklager så mye Unnskyld You bastard! That was my home! Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Si ifra litt i forveien neste gang du skal svi av staden? Slipper jeg å stresse så mye... Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Her er linken til han som skal lage ildsted i Minecraft:D Enjoy! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Serveren kommer snart opp igjen, Tj-nome fikser kartet as we speak. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dette var en grei måte og få meg vekk fra matteboken Lenke til kommentar
jonol Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tj-nome: Serveren er oppe igjen Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ja Jonol, nå må du banne deg selv. nulltoleranse vet du Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ensformig å drive å smelte om grovstein til finstein! Hvertfall når det er så små mengder som dette her: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) så då for eg alri min bygge tillatelse tilbake? Etter å ha snakket med de andre involverte i saken, har vi besluttet å gi deg to uker som gjest. Dvs. at du får tilbake byggetillatelsen fredag den 20 november. Endret 6. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå