Probeus Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kunne jeg fått byggetillatelse? Nick: Probeus Hva:Tenkte å se om jeg får til Doofenshmirtz evil inc.-bygningen, og herske over hele landsdelen! Lenke til kommentar
jonol Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Kan jeg (Godvik) få byggetilatelse? Holder på med en borg sammen med Frederick som vi begynte på for en stund siden, har hatt en liten pause og imellomtiden har dette byggetilatelse greiene kommet Kunne jeg fått byggetillatelse? Nick: Probeus Hva:Tenkte å se om jeg får til Doofenshmirtz evil inc.-bygningen, og herske over hele landsdelen! Fikset. Velkommen til Hardwork.nos bygge server Lenke til kommentar
Coaxke Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) *slett* Endret 5. november 2010 av P0stmannen Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Erlendh fortalte jo samme historie online før karen ble bannet. Bare så det er sagt! Ok, vi vurderer hva vi skal gjøre videre. Denslags tull er ikke spesielt velkomment. Heldigvis logger vi alt som skjer på serveren. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Erlendh fortalte jo samme historie online før karen ble bannet. Bare så det er sagt! Ok, vi vurderer hva vi skal gjøre videre. Denslags tull er ikke spesielt velkomment. Heldigvis logger vi alt som skjer på serveren. Selv om de bare gjør det på tull og historien blir underbygget av erlendh er det jo fortsatt hærverk mot serveren. Hadde det kun vært erlend som hadde blitt berørt kunne jeg vært enig i at han får bestemme. Men som sagt på serveren han ødela også veiene rundt brygga, og det berører alle! Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Søker om byggetillatelse for en kammerat av meg. Nick: Nils260 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Søker om byggetillatelse for en kammerat av meg. Nick: Nils260 Hei, du kan dessverre ikke søke for en annen person, men han kan lage en bruker å blir med oss på serveren. Det burde ikke ta lang tid Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Introduksjon Har i en ukes tid holdt på med Fotballbanen mellom Røros og Slottet.. For å få litt fortgang i dette nå må jeg søke om midler, å mine å brenne egne midler tar sykt mye tid og er for ensformig... Så for å få banen med tribuner og "pynt" ferdig må jeg nå søke. Jeg har anskaffet resurser til nesten 50% selv frem til nå. Planlegging Selve banen har vært ferdig lenge (45x90meter/blokker) Mens til tribuner og videre fremgang krever mye resurser. Grundarbeidet krever mye fin gråstein, utforming og "design" krever blokker av litt forskjellige farger... Planen er også klar for halvkuppel over banen i glass. 1. Størrelse Fotballstadion-størrelse 1:1... 2. Location Prosjektet er påbegynt og område er tilstrekkelig.. Sted= mellom Røros og Slottet. 3. Utførelse / Ansvar Prosjektert og Utføres av meg alene, byggetid til nå 1 uke, byggetid med milder, 7 dager maks til ferdigstillelse (alt etter fritid) 4. Anslag på behov ~3000 glass ~1000 fin gråstein (Stone) Div blokker i varierende farger for avsluttende design. Anslag er vanskelig, ser ut til å fungere greit med spørring in-game om man trenger noe meget spesielt... 1. Status pr 5.November 2. status pr 6.November Endret 6. november 2010 av Tore Lenke til kommentar
staffiz Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hei jeg ber herved om byggetilatelse Jeg er snill og god å ønsker kun og bygge ikke å greafe Jeg er en kompis av miniopsahl Nick: Staffis Endret 5. november 2010 av staffiz Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hei jeg ber herved om byggetilatelse Jeg er snill og god å ønsker kun og bygge ikke å greafe Jeg er en kompis av miniopsahl Nick: Staffis Den er grei Lenke til kommentar
Neij Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Heihei! Jeg ber om byggetilatelse. Nick: Neij Kjenner så å si alle fra Røros. (Gaarulf, Mgrytbak, Skoakim, etc.) Kommer vel til å være med på Røros Prosjektet! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Heihei! Jeg ber om byggetilatelse. Nick: Neij Kjenner så å si alle fra Røros. (Gaarulf, Mgrytbak, Skoakim, etc.) Kommer vel til å være med på Røros Prosjektet! Den er grei du Lenke til kommentar
ZpiZzZ Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Hey hey, søker om å bli en builder på serveren. Har spilt en del minecraft før og kjenner til spillet. Jeg ønsker bare å KOSE meg å bygge awesome ting . MVH : Daboo Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hei, jeg må vel hive meg med på denne serveren! I utgangspunktet skal jeg bare rave rundt og kikke, kanskje bygge noe om jeg finner noe smart å bygge om noen vil ha hjelp kan jeg sikkert hjelpe dem å bygge om de vil ha hjelp Endret 5. november 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Hva jeg og FranzlLang(Illegal Drifter) har gjordt i dag/kveld/natt 1. tårnet er oppe og allerede inredt! Endret 6. november 2010 av Hansien Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Neste planlagt jobb er å få opp tre tårn til der hvor det er jord pilarer da begynner det å ligne en borg og.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Interesting! Hvor finner man det der da? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) In a land, far, far away! Langt sør på kartet også er det bare å leite litt kan du si Kan bli enklere å finne på søndag om tjnome får generert nytt kart. Forhåpentligvis skiller det seg litt mer ut da! Endret 6. november 2010 av Hansien Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Ahh, men akkurat nå finner jeg ingenting, datt nemlig ned i pengebingen.... ¨ Og der gikk skjermen svart igjen.... enda en gang.... Endret 6. november 2010 av Puke Nukem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå