๖ۣۜBØΣП Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Er det en spesiell grunn til at jeg ikke kan joine serveren? Connection refused står det... ble plutselig kastet ut. Tror ikke at jeg ble kicket eller banet. Har jo ikke brutt reglene? Har jeg? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Servern er nede... Sikkert noe planlagt siden den forsvant på slaget 10... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hei, serveren er back. Ser ut som et problem med den nye plugin. Dette var ikke planlagt og håpe ingenting vart mistet når java crashet. Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Ok, ble litt bekymret xD Vil jo ikke bli bannet fra den beste byggeserveren ;P Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 50 diamanter ja! Kommer til å erge meg litt når jeg går over til RP serveren!!! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) 50 diamanter ja! Kommer til å erge meg litt når jeg går over til RP serveren!!! Ser den. Vet du forresten at du har en !lock kommando, som du kan låse en enkelkiste med? Grei å legge verdifulle ting i. Tror kanskje jeg skal skrive en liten guide til serverens basiskommandoer. Endret 3. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 50 diamanter ja! Kommer til å erge meg litt når jeg går over til RP serveren!!! Ser den. Vet du forresten at du har en !lock kommando, som du kan låse en enkelkiste med? Grei å legge verdifulle ting i. Tror kanskje jeg skal skrive en liten guide til serverens basiskommandoer. Jeg hadde ikke briefa med 50 diamanter om jeg ikke hadde vist om den! samt at disse er i hovedsak i inventorien min. Men, det ligger mye gøy i den låste kista mi for å si det sånn! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg hadde ikke briefa med 50 diamanter om jeg ikke hadde vist om den! samt at disse er i hovedsak i inventorien min. Men, det ligger mye gøy i den låste kista mi for å si det sånn! Goodie Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Mulig å få et nytt oversiktsbilde? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Da skal jeg klare å ordne i dag Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Søker om materialstøtte i form av store mengder fin stein for å bli ferdig med triumfbuen som jeg for øyeblikket jobber med på grensen av anticia, rett ved siden av draco's massive konstruksjon. Byggingen fåregår i full skala og vill i første omgang komm ta seg av selve hoveformen, så får utsmykking og opplysning komme senere. Link til bilde ettersom forumet ikke lot meg legge det til i posten. http://bildr.no/view/750671 Hei, en grei ryddig søknad, du mangler litt små ting. Leser du denne posten kan du sjå hva som mangler http://www.diskusjon...post&p=16391342 Har du problem med bilde? Prøv å bruk verktøyet og skriv inn adressen. Du har også mulighet og laste opp bilde med hjelp av "Klikk for å legge ved filer" Endret 4. november 2010 av Tj-nome 1 Lenke til kommentar
Tucken_Jr Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Vil gjerne joine vennene med Røros prosjektet. Er en del av oss nå. Nick: Tucken_jr Lenke til kommentar
TargusSirius Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Heihå!Kan jeg få byggetilatelse på servern (mc.hardwork.no)? Ign: TargusSirius Edit: jeg vil joine vennene mine på Røros prosjektet Endret 4. november 2010 av TargusSirius Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Søker herved om warp til Røros. Det er fortsatt fullt mulig å gå ett lite stykket fra /warp Stortinget , men slik det ser ut nå vil hele prosjektet kommer til å bli rimelig svært. Vi er nå rundt 10-15 stykker som kommer til å fortsette på serveren og bygge ut Røros. Som sagt er det ett lite stykke fra sivilisasjonen og når "prosjektet" (Prosjekt Røros, som selvsagt blir uten sponsing da vi bygger en helt ny by, men også det fremtidige prosjektet Røros Kirka) har så mange innblandet så mener jeg at det kan være greit å få enklere tilgang. Det blir også enklere å vise folk byen når alt har startet for fullt. Å skrive en veibeskrivelse hver gang noen spør om hvor vi er er litt stressende. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Vil gjerne joine vennene med Røros prosjektet. Er en del av oss nå. Nick: Tucken_jr Skal vi klare å ordne Heihå!Kan jeg få byggetilatelse på servern (mc.hardwork.no)? Ign: TargusSirius Edit: jeg vil joine vennene mine på Røros prosjektet Den er grei Søker herved om warp til Røros. Det er fortsatt fullt mulig å gå ett lite stykket fra /warp Stortinget , men slik det ser ut nå vil hele prosjektet kommer til å bli rimelig svært. Vi er nå rundt 10-15 stykker som kommer til å fortsette på serveren og bygge ut Røros. Som sagt er det ett lite stykke fra sivilisasjonen og når "prosjektet" (Prosjekt Røros, som selvsagt blir uten sponsing da vi bygger en helt ny by, men også det fremtidige prosjektet Røros Kirka) har så mange innblandet så mener jeg at det kan være greit å få enklere tilgang. Det blir også enklere å vise folk byen når alt har startet for fullt. Å skrive en veibeskrivelse hver gang noen spør om hvor vi er er litt stressende. Warp søknad er godkjent. Lenke til kommentar
JiiChan Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Yaw, søker om byggetilatelse. Brukernavn "JiiChan". Er en del av Røros, huhu. Glad i RP og er en rettferdig person~ Lenke til kommentar
bukkis Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Vil gjerne joine vennene med Røros prosjektet. Er en del av oss nå. Btw er bror med Gaarulf:D Nick: Bukkis Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Map: 2D Direkte link. Normal Direkte link. Endret 4. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har nå lagt til en avstemming fordi folk har vært ueing om det skal være dyr eller ikke på serveren Avstemmingen vil bli avsluttet først kommende søndag (7/11) kl 23.59 Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Vil gjerne ha på dyr, men vil også ha muligheten til å drepe de, gå på jakt ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå