mGrytbak Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er, som skoakim, medlem av en annen server (den samme serveren faktisk.) Og vil av samme grunn og grunnlag, søke. Nick: mgrytbak Lenke til kommentar
joafos Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Hei jeg har spilt minecraft noen mnd. nå, men har nesten bare spilt sp, så jeg vil gå over til mp. jeg har også vært mye på servern her i det siste og sett på andre, og vil prøve selv, så lurte på om jeg kunne få tillatesle har egentlig ikke noen ideer enda, men blir vel og finne en plass for et hus, så bygge vidre rundt der joafos. Lenke til kommentar
odegard95 Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Jeg er, som skoakim og mgrytbak, medlem av en annen server (den samme serveren faktisk.) Og vil av samme grunn og grunnlag, søke. Nick: Odegard95 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Fant noen bilder eg 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 No har jeg lyst å bygge SGC. Til informasjon går serveren ned nå for en liten update som ikke vart ferdig i går kveld. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Fikk lyst til å være med, TJ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Fikk lyst til å være med, TJ Oh yes! Da er serveren oppe med ny database struktur, blir liten ned tid i morgen, men skal være mye mindre. Endret 3. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Readyz Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 eg vil være med! har vært med en stund før på samme server Darkmaker Lenke til kommentar
petter_lysgaard Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hallo. Skal begynne å lage Røroskirka med Gaarulf, mgrytbak Gravizt og noen andre. Kan dere adde meg til whitelist ? Lenke til kommentar
Martin_hopstad Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hallo. Skal begynne å lage Røroskirka med Gaarulf, mgrytbak, Gravizt, odergaard95 og noen andre. Kan dere adde meg til whitelist? Nick: Martin_hg Endret 3. november 2010 av Martin_hopstad Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 No har jeg lyst å bygge SGC. Du fikk lyst til det ja. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 No har jeg lyst å bygge SGC. Du fikk lyst til det ja. Selvsagt, driv å lage en plugin som skal aktivere seg, men en lignede effekt som stargaten Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 No har jeg lyst å bygge SGC. Du fikk lyst til det ja. Selvsagt, driv å lage en plugin som skal aktivere seg, men en lignede effekt som stargaten Nice Da blir jo den perfekt til å ha i gate rommet Hadde vært artig å bygge SGC. Men ikke alen og ikke uten skikkelig tegning :/ P.S. Kanskje du skal bytte ut Woosh! teksten som dukker opp i chat når vi warper til Kawoosh! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 No har jeg lyst å bygge SGC. Du fikk lyst til det ja. Selvsagt, driv å lage en plugin som skal aktivere seg, men en lignede effekt som stargaten Nice Da blir jo den perfekt til å ha i gate rommet Hadde vært artig å bygge SGC. Men ikke alen og ikke uten skikkelig tegning :/ P.S. Kanskje du skal bytte ut Woosh! teksten som dukker opp i chat når vi warper til Kawoosh! Kan jeg sikkert ordne Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Tidlig jallaskisser av kirka, regner med at noen av de andre får bruke litt pirkearbeid så blir det bra. Posten er mest ment for Gravizt. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvor mange /warp steder er det? Vet bare om stortinget og det stedet jeg ikke klarer skrive riktig.. anktropolistiss... warp-liste ønskes (hvis det ikke finnes) Lenke til kommentar
mologg Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hallo. Skal begynne å lage Røroskirka med Martin_hg, Gaarulf, mgrytbak, Gravizt, odergaard95 og noen andre. Kan dere adde meg til whitelist? nick: mologg Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Hvor mange /warp steder er det? Vet bare om stortinget og det stedet jeg ikke klarer skrive riktig.. anktropolistiss... warp-liste ønskes (hvis det ikke finnes) Skriv /listwarps Hallo. Skal begynne å lage Røroskirka med Martin_hg, Gaarulf, mgrytbak, Gravizt, odergaard95 og noen andre. Kan dere adde meg til whitelist? nick: mologg Skal vi klare å ordne Lenke til kommentar
erikholst Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 jeg vil være med på Røros prosjektet med vennene mine nick:erikholst Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hvor mange /warp steder er det? Vet bare om stortinget og det stedet jeg ikke klarer skrive riktig.. anktropolistiss... warp-liste ønskes (hvis det ikke finnes) Alt for sen... Endret 3. november 2010 av -Sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå