Lange Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Fikset treet mitt selv TJ, trenger ikke rulle tilbake. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Legger ut en redigert versjon av kartet, versågod. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Søker hermed om byggetillatelse. Er logget på nå, nick er nudelpudel. Dette blir min første multiplayer game, så si fra hvis jeg gjør noe idiotisk. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tj-nome, geckoafterdark her. Mulig å bli kvitt guest status? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tj-nome, geckoafterdark her. Mulig å bli kvitt guest status? Den er ok Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Fikset treet mitt selv TJ, trenger ikke rulle tilbake. kk, den er ok Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Skryte litt av grotta mi! Bare i dag har jeg dratt ut 17 diamanter og ca 50 gull! Ingangen. Glemte et bilde! Ene gruvegangen min! Endret 31. oktober 2010 av Hansien Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Skryte litt av grotta mi! Bare i dag har jeg dratt ut 17 diamanter og ca 50 gull! Ingangen. Hva kan jeg si Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) snip! Hva kan jeg si " Vær så god for alt vannet " Blant annet! EDIT: Jonol og avien (tror jeg det var) skal og ha æren for vannet. Endret 31. oktober 2010 av Hansien Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ene gruvegangen min! det var da en pinglete tunell:P http://www.filedump.net/dumped/tunell1288557612.png Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ene gruvegangen min! det var da en pinglete tunell:P http://www.filedump.net/dumped/tunell1288557612.png Oi, den var fet. Sub-lock sin server eller? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) jess er type meget lang, går mellom de to kartene nærmer seg å være ferdig Endret 31. oktober 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Ene gruvegangen min! det var da en pinglete tunell:P http://www.filedump.net/dumped/tunell1288557612.png Sett bort i fra vannet på siden, så var ikke tunellene våres så ulike. Jeg har mange ganger til siden inn i flere huler osv. Men du har vell satsa på transport fra A-B ? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 først og fremst VI. har vært mange med her(4-7 elns, men mest meg,maya86 og arthoz) tunellen er SINNSYKT lang, går mellom to sammensatte kart. litt vanskelig å se for seg uten å ha tatt turen(tror den tar 8-10 min+ i båt på full gass hele tiden) det er flere stopper/avstikkere her til de som vil ha en "stasjon" Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Tunellen min er basert på å dra ut resurser, samt at jeg har i hovedsak jobbet alene på den. Men med litt hjelp av FranzlLang (Illegal Drifter her på forumet) Så jeg har flere avstikkere som går inn i form av huler, lava/vann utak etc etc. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 har vel dratt ut noe ressurser her også. men siden jeg fikk "bestemme" design så ser den likens ut hele veien(utenom noen vanskelige svinger som ikke ville være med i symetrien) alt er "stekt" stein og glass forran lava(hver 5.) så den ser rimelig likedann ut fra start til slutt. Lenke til kommentar
ExhAustad Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Edit: epic fail med tanke på hvor innlegget ble lagt.. Endret 1. november 2010 av IllegalDrifter 1 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 31. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2010 Funker portaler i smp nå? Funket dårlig når jeg prøvde i natt Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Spilt MC et par dager nå og er helt hektet og har tenkt å ta steget over til online delen, så jeg lurte på om jeg kunne få lov til å få delta her og få byggningstillatelse? Har ingen konkrete ideer eller planer for øyeblikket, er ikke så erfaren enda heller så blir vel noe mindre hus ellernoe og mest mining til å begynne med Claaaes Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 snip! Feil tråd gutt! Dette er for hardwork sin server! Tror denne tråden her er mer egnet til å skryte om singelplayermap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå