Weir Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvor stor rollback er det? Timer, dager? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hvor stor rollback er det? Timer, dager? Kan se ut som rundt 3tiner rollback.. (Servern er oppe) Edit : mere, 5-6timer.... Endret 29. oktober 2010 av Tore Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er snakk om 1, 1/2 time rollback. Map: DAG: NATT: 2 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Whoa!!! sjekk den pyramiden da Der er tårna mine og ja Trur eg skal kalle stedet Dithtopia =) Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Bare jeg som ikke ser bildet? Står bare "Posted bilde" Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Vist du ikke kan sjå brette, restart nettleseren prøv igjen Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Testa det, + i tre forskjellige nettlesere, funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Samma her, får bare postet bilde i FF, og kun sort felt i IE. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 natt bildet er bare tekst for meg, men dag bildet blir veldig stort så man å skrolle til miten så ser man kartet. hvis det hjalp:) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) ja det var meg, angre sykt mye no og veit det ikkje er noen vei tilbake. Er veldi lenge siden eg hadde spilt minecraft og hadde noen venner på besøk og var i alt for godt humor og da førte det eine til de andre. Beklager. Vi har gjenopprettet all skaden han hadde gjort, fra backups. Legger ut noen screenshots fra før vi fikset det. Brukeren er som sagt bannet. Endret 30. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 ja det var meg, angre sykt mye no og veit det ikkje er noen vei tilbake. Er veldi lenge siden eg hadde spilt minecraft og hadde noen venner på besøk og var i alt for godt humor og da førte det eine til de andre. Beklager. ... Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 bra at det ikke var mye som for ... mistet noen få blokker på slottet + mye gulv men CRED til tj dom fikset dette og :O Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vist du ikke kan sjå brette, restart nettleseren prøv igjen Tror det hadde vært lurere å linke til det. Bilder for 50MB tar litt tid å laste + det er stress å zoome i nettlesere. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Vist du ikke kan sjå brette, restart nettleseren prøv igjen Tror det hadde vært lurere å linke til det. Bilder for 50MB tar litt tid å laste + det er stress å zoome i nettlesere. Driv på med nytt system med lasting av bilde siden dette er et problem flere opplever. Direkte link til dag Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Last opp med photobucket eller noe og legge ut link, da skal det fungere. Funker fortsatt ikke for meg på den andre linken. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Linken fungerer, den er bare litt treig. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Last opp med photobucket eller noe og legge ut link, da skal det fungere. Funker fortsatt ikke for meg på den andre linken. Bildet er jo 51MB, så det kan være derfor. Trykk på oppdater knappen 2-3 ganger eller høyreklikk på bildet og klikk enten på "Vis Bilde" eller "Oppdater Bilde", det kan hjelp Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Linken funkar fint, det er berre alle som har treigt internett Kom med ein gong her, 10mb nedlasting Endret 30. oktober 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Funker fortsatt ikke, har fibernett, så det er ikke det som er problemet. Står bare "blablabla" inneholder feil, og kan derfor ikke vises. Edit: Måtte krype til korset og bruke IE, det svir, men får frem bildet da i det minste. Endret 30. oktober 2010 av Brian Lenke til kommentar
mrPineapplePower Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Kan jeg få byggetilatelse på serveren? Jeg var innom der og snakket med Canaye og han sa jeg bare kunne spørre her. PS: ingame navn er mrPineapplePower Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå