Nudel Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Ny rekord ble satt, og den er nå på 126 brukere logget på samtidig. *vinke til alle som var med, spesielt shwax som tok bildet* Endret 25. august 2011 av Nudel 3 Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg var der! Gidder du eller noen å fortelle meg hvordan jeg installerer minimap? Jeg har følgt 3 guider, og ingen funka. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg lagde en meget enkel guide for dette for ikke så lenge siden, sjekk her Annbefaler også ImprovedChat og Convenient Inventory. Begge mods er enkle og innstalerer, og gjør spillopplevelsen til noe nytt Improvedchat: Gjør at du kan scrolle i chatten og den husker det siste du sendte til chatten Convenient Inventory: Gjør at du enkelt sorterer ting i Inventory og chests, du kan også få mye items inn og ut av chest med få tastetrykk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Noen admins som gidder å sjekke ut kontoen min på forumet? Får ikke logget på. Samt har jeg opplevd problemer med epost kontoen deres. Kan sjekke den ja, Berre send meg PM via diskusjon så får jeg den direkte i eposten Melding er sendt for en stund tilbake. Just as a heads-up! Lenke til kommentar
marcus_1999 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Hallo! Det er meg igjen, jeg har ikke skrevet eller gitt et lite pip fra meg på noen måneder! Jeg bare lurte på om en admin eller stab kunne kikke på søknaden min om unban på minecraft.no Jeg har en link, direkte til søknade: http://www.minecraft.no/forum/index.php?/topic/5040-s%C3%B8knad-om-unbann/ Ja... Men det kan hende at du har unbannet og sånt, men i så fall, når updater dere til 1.8 ? Et tidlig spørs. men jeg kan ikke vente om og høre på info, til og med til servere jeg kanskje aldri får spillt på igjen .. Mvh. marcus_1999! :D Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 De oppdaterer når bukkit har kommet med en recomended server build Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 De oppdaterer når bukkit har kommet med en recomended server build Nå kjøre faktisk den 1.8.1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Tør jeg spørre hva slags tilbud dere bruker av Invision Power, egen server antar jeg? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kommer ikke inn med build.minecraft.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kommer ikke inn med build.minecraft.no mc.hardwork.no Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Vanskelig å finne server adressen både på hjemmesida, forumet og wikien til Hardwork. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vanskelig å finne server adressen både på hjemmesida, forumet og wikien til Hardwork. Minecraft.no/forum mc.hardwork.no Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg bruker søk funksjonen i Firefox, og det slutter å søke på "mc.har". Med mindre det ikke er skrevet i noe annet enn vanlig tekst på den sida. Lenke til kommentar
ellefsen1337 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Hei! Jeg lurte på om noen kunne unbannet meg fra serveren deres? =) Minecraft navn: Ellefsen1337 =) Endret 30. september 2011 av ellefsen1337 Lenke til kommentar
๖ۣۜBØΣП Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lurer på hvordan dere fikk ip'en mc.hardwork.no skal sette opp en server hjemme for søskena mine, og hadde vore greit om vi kunne fått gjort dette om til bokstaver Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tør jeg spørre hva slags tilbud dere bruker av Invision Power, egen server antar jeg? Via Multigamer. Hei! Jeg lurte på om noen kunne unbannet meg fra serveren deres? =) Minecraft navn: Ellefsen1337 =) Ta det på vårt eget forum: minecraft.no Lurer på hvordan dere fikk ip'en mc.hardwork.no skal sette opp en server hjemme for søskena mine, og hadde vore greit om vi kunne fått gjort dette om til bokstaver Heisann, det er noe som kalles DNS. Spør under nettverk i data forumet her på diskusjon ang. DNS. Du vil nok få hjelpen du trenger :-) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Lurer på hvordan dere fikk ip'en mc.hardwork.no skal sette opp en server hjemme for søskena mine, og hadde vore greit om vi kunne fått gjort dette om til bokstaver Tjnome registrere hardwork.no, og via DNS til domeneshop kan han videresende alle forespørsler til en gitt ip adresse (i dette tilfelle mc serveren). For å kunne ha et .no domene må man ha en bedrift eller et enkeltmansforetak som er registrer i brønnøysundregisteret. For domeneregistrering under .no gjelder følgende betingelser: Søkeren må være en organisasjon eller et firma som er registrert med eget 9-sifret organisasjonsnummer i Enhetsregisteret i Brønnøysund. Også enkeltmannsforetak, foreninger og lag kan registrere domenenavn, dersom de har eget organisasjonsnummer. (Registrering i Enhetsregisteret er gratis for disse organisasjonstypene.) Privatpersoner kan ikke registrere domenenavn direkte under .no, men er henvist til subdomenet .priv.no (se under). Enkelte organisasjonstyper kan ikke registrere .no-domener selv om de har eget organisasjonsnummer. Dette gjelder bl.a. underenheter, utenlandske enheter, tingsrettslige sameier, eierseksjonssameier og organisasjoner av typen "Annen juridisk person". En fullstendig liste over organisasjonsformer som kan registrere .no-domener finner du her. Det tillates kun 20 domenenavn per organisasjon/firma direkte under .no, samt 5 domenenavn under hvert av de geografiske subdomenene (.oslo.no, .bergen.no, osv.) Vet det er diverse sider som lar deg sette opp viderføring gratis, f.eks. opendns.com. Da vil folk kunne logge på med "selvvalgt".opendns.com Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 uniweb.no gir deg .com domener for 90 kroner i året. Det er bare domene uten webserver og annet tull inkludert. De har et veldig bra side oppsett som gjør det enkelt og bytte ip og sette opp nye domene adresser. Og om du lurte så kan du ikke sette opp ditt eget domene uten å betale. Det funker ikke på den måten. Du må registrere det gjennom en av disse sidene. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvordan funker det å sette opp en slik server sa du ? Hva er det optimale settinga.. kan man feks ha tusenvis av klienter på server samtidig ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det kommer jo helt an på serveren og nettverkstilkoblingen DU har. Ellers kommer det an på hosten du kjøper linje/maskinkraft av. Om du sitter på 1/1 linje takler du ikke så veldig mange, men igjen. Mange kommer helt an på hva du mener med det. Om du skal sette opp en server for venner er det bare å bruke ip eller dyndns da dette er gratis. Spesielt når man har server "browser" i spillet. Skal man lage det like stort som Minecraft.no/hardwork.no så burde man investere i .com/.no domene. Som ikke koster veldig mye i året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå