fatim Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er det mulig og få 3-4 stacks med ull og et par andre ting når jeg trenger det? Vet ikke helt hva annet jeg trenger enda, men jeg jobber med og lage Kakariko Village fra The Legend Of Zelda Ocarina of Time Holder du på fortsatt? Har du gjort det ferdig? I så fall, hvor er det du har laga den? ^^ Letteste måte å komme seg bort og koordinater hadde vært niice! Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Den kjører nå 1.7 til dere som lurer Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Oppdaterte trådemne av den grunn 1 Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hmm, liten aktivitet her, etter søknads-flyttingen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sikkert en del som tar en pause frem til pistons blir aktivert, jeg vet ihvertfall av boisene jeg pleier å spille med har gjort det Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, eg saknar verkeleg pistons på serveren. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Tror han sikter til aktiviteten her i tråden. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, det tror jeg og det var det jeg svarte på. Aktivitet in game og aktivitet i tråden har mye til felles nemlig, som f.eks at man kan poste bilder av kule ting man gjør in game. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Har vel heller noe med at de har et eget forum nå, og at alt av søknader må taes der. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Vel, vi skal ikke hindre noen i å legge ut skrytebilder i tråden her og om de vil det. Jeg sier heller kjør på! Skader ikke å få denne tråden litt mer aktiv. Aktiviteten ingame er vel helst det at det er ferietider nå Lenke til kommentar
Vetchu Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Vetchu her. Jeg var innom sesrveren tidligere idag, og nå som jeg har spist prøvde jeg og logge inn igjen men da får jeg permban grunnet lang historikk, kan noen forklare meg hva lang historikk skal bety og hvorfor jeg ble bannet pga det? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hei Vetchu her. Jeg var innom sesrveren tidligere idag, og nå som jeg har spist prøvde jeg og logge inn igjen men da får jeg permban grunnet lang historikk, kan noen forklare meg hva lang historikk skal bety og hvorfor jeg ble bannet pga det? Alle søknader tas på forumet vårt. Klikk her for dirketelink. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Stilig by, med tema, i skyene! 3 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 For dere som leser her er piston aktivert med blokkbeskyttelse! 1 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Noen admins som gidder å sjekke ut kontoen min på forumet? Får ikke logget på. Samt har jeg opplevd problemer med epost kontoen deres. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Noen admins som gidder å sjekke ut kontoen min på forumet? Får ikke logget på. Samt har jeg opplevd problemer med epost kontoen deres. Kan sjekke den ja, Berre send meg PM via diskusjon så får jeg den direkte i eposten Lenke til kommentar
wH1TE-11 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bt4u6Rf-GKo&feature=channel_video_title 3 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Steike, da var klokka over 12, og med det kan vi ferie Hardworks 1 års dag Kan nevnes at i denne anledningen har vi storslått feiring, med masse store konkuranser hele uka En kan alt fra ingame gull, til spill fra multigamer Hele programmet kan leses HER. 2 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer så mye med dagen! : D 1 Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Rekordforsøk i dag! Minner om at vi forsøker å sette ny rekord i antall påloggede i dag kl 19-21. Velkommen skal dere være! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå