Pokey Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Er in-game akkurat nå. Holdt skift på en stige og stoppet, med andre ord Version 1.4. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Atm. I feel LordChosen is moar like dis: http://www.youtube.com/watch?v=Cdiz0k0Rudw Lenke til kommentar
haxxor508 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Søknad om byggetilatelse - haxxor508 Brukernamn: haxxor508 Eg er en gutt på 16 år som liker å drive med data. Vennene mine har fått meg til å prøve minecraft, som endte med at eg kjøpte det. Eg har spillt litt offline, men er klar for å bygge ilag med andre ! Eg er fortsatt på læringstadiet men eg lærer fort. Eg leita litt få forumet her, og eg har fulgt med en uke eller to på Hardwork tråden. Har så å si ingen erfaring fra ander servere nei. Eg har ingen spesielle ting eg ekstra god på endå. Vi har svært få warps på serveren, så om du planlegger å bygge en by på serveren, erkjenner du at du må bygge en togbane dit om du vil komme deg dit raskt? ja Ødeleggelse og stjeling av andres eiendeler og eiendom er noe vi slår HARDT ned på på denne serveren, så erkjenner du at du kan bli bannet om du gjør noe veldig galt? ja Har du lest reglene og lover du å følge dem? Yupp ! Eg er klar til å bygge Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Alle søknader skal på hardwork-forumet og ikke her. Så post søknaden din der heller, og lykke til Lenke til kommentar
haxxor508 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Alle søknader skal på hardwork-forumet og ikke her. Så post søknaden din der heller, og lykke til ohw... Men eg mener vel at eg har sett mange som har både søkt og blitt godkjent her ? Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ja men nytt system med søknader Lenke til kommentar
haxxor508 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Har noen en link til der eg skal poste søknaden min da ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Her: http://www.hardwork.no/index.php?forums/s%C3%B8knad-om-byggetilatelse.18/ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Folk som ikke har fått med seg er det spennende film konkurranse på Hardwork. Quote fra framsiden: Hardwork.no Hardwork.no arrangerer filmkonkurranse. Informasjon: Du får lov til å bruke FlyMod. (Etter du har meldt deg på her). Du burde filme de største, fineste og beste områdene på serveren, hvor de er må du finne ut selv. Du kan også filme handlinger og personer, eventuelt intervjue dem. Minimum 3 minutter lang. Man står ganske fritt. Filmene skal lastes opp på YouTube, deretter sender du link til meg via samtale på forumet. Alle bidrag skal være levert til meg innen: Torsdag 14 April. Det vil si at dere har 10 dager på dere til å filme/redigere og komponere. Premie: Overraskelse! Det er ganske mye snadder Du har ikke lov til å bruke FlyMod før du er ført opp på denne listen! Påmeldte brukere: Ariston robbe123 glitchdetector Flipsen105 Dumbeldore Namnam54 I_ndex Chilloman Ababa1 Rockstar123 PKdur Avien Det har allerede komme inn et bidrag til konkurransen! Link http://www.youtube.com/watch?v=YdpZc92EwvI&feature Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Oi shiiiiiiiiiiiz det har jeg ikke fått med meg før nå. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Stripe 12, en oppsummering av hva jeg har fått med meg de to siste ukene. 6 Lenke til kommentar
Gravizt Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Haha, brilliant. Litt skuffet over at jeg ikke har vært med i noen enda da... Jaja Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ingen nett i kveld, så det ble stripe 13 isteden. Du får skrive en morsom stripe eller tre da Gravizt, så skal jeg tegne. 3 Lenke til kommentar
Django Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Vi har nå fått egen PVP verden! Klikk her for å lese mer. Endret 11. april 2011 av Xstasy Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Skjer med at jeg ikke er i userlista lenger a? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Skjer med at jeg ikke er i userlista lenger a? Hva er brukernavnet ditt i minecraft? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 triha der og Kan kanskje være fordi jeg ikke har vært aktiv til å begynne med? Har hatt en god del annet å gjøre, og holder på på griznah serveren. Er pålielig og snill Kjente jeg sank litt når jeg fikk opp melding om at jeg ikke var i userlista : p Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 triha der og Kan kanskje være fordi jeg ikke har vært aktiv til å begynne med? Har hatt en god del annet å gjøre, og holder på på griznah serveren. Er pålielig og snill Kjente jeg sank litt når jeg fikk opp melding om at jeg ikke var i userlista : p Vist du ikke er i userlisten skal du få melding med tag: [Gjest] Skriv du: mc.hardwork.no i ip? Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jada, hver gang jeg skrev kom det sånn [gjest] greie. Skrev mc.hardwork.no Og har jo funnet meg en flott plass i utkanten av alt, og tenkte jeg bare skulle sette i gang med å ta ned trær, og da kom det opp at jeg ikke sto i userlisten. Og jeg har jo vært der, så vidt jeg vet. Søkte her på forumet for lenge sida, før alt ble flytta til eget forum, og fikk beskjed om at jeg var lagt inn. Har som sagt ikke bygd noe enda, har vært opptatt med mye annet. Trodde kanskje det var derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå