Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Om navnet til marcus_1999 tilsvarer året han ble født, så er det ikke gamle karen det er snakk om heller. Frustrerende, ja. Har fulgt med på maset selv, og han bør bli dratt litt i ørene. Men med måte. Men om fyren er 13 år, så er det kanskje begrenset hva han forstår av hva vi skriver.

Endret av AnaXyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager, men på den alderen var jeg aktiv på flere forum, og det er absolutt ingen unnskyldning. Jeg husker jeg selv slet med å forstå alt en periode, men jeg lærte det på den harde måten. Utestengelse, kjeft og kjeft.

Det er fremdeles intet solid argument for at folk kan oppføre seg som drittsekker på offentlig fora. Vanlig folkeskikk gjelder her også. Men uansett, forstår frustrasjonen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beklager, men på den alderen var jeg aktiv på flere forum, og det er absolutt ingen unnskyldning. Jeg husker jeg selv slet med å forstå alt en periode, men jeg lærte det på den harde måten. Utestengelse, kjeft og kjeft.

Det er fremdeles intet solid argument for at folk kan oppføre seg som drittsekker på offentlig fora. Vanlig folkeskikk gjelder her også. Men uansett, forstår frustrasjonen.

Det er det jeg sier. Alle har vært der, men vi kom oss over det.

Lenke til kommentar

Gratulerer med premiene til de som fant i gårsdagens kisteleting i spawn!

 

Kommer nok til å hoste et par til slike innen kort tid... Har en del ressurser å bruke :)

 

Gjør dette fordi jeg er lite aktiv på buildserveren, da jeg spent venter på SMP.. Samt det er gøy å engasjere andre til å samles for et felles mål, istedenfor at 40-50 brukere er spredd hver for seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

seriøst, ban for å si "so b& me", hva faen liksom? er dere virkelig så barnslige?

trur heller ikke det er så veldig mangen små unger online kl 1 om natta, at ordet "faen" og "dritt" er så veldig farlig å si.

 

Det er en forskjell mellom 'ban' og 'kick'.

 

Banning er ikke lov

Hardwork skal være et fint sted for alle å være, og tillater derfor ikke stygt språk. Chatten sensurerer banneord, og det er ikke lov å omgå filteret.

 

Brudd på regelen er grunnlag for kick, og gjentatt brudd er grunnlag for midlertidig ban.

 

Etter gjentatt banning kicket jeg deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi må vente som alle andre til folkene bak Bukkit er ferdig! Pluginen er up to date og det vil ta minimal tid når bukkit er ferdig!

 

Annonsering fra Bukkit:

 

 

First off, relax.

 

If you're using the new Minecraft launcher, you have a choice on whether or not you want to update to the latest Minecraft release - simply choose "Not now" when it asks if you want to update and you can continue to play on your pre-update Minecraft server.

 

If you're not using the new Minecraft launcher, backup your old launcher and update it by downloading it from http://minecraft.net, then follow the steps above.

 

It usually takes us a few hours AT LEAST to get Bukkit working with the latest Minecraft update, so you're better off playing a different game or staying on the previous version of Minecraft, instead. If you have a special server that requires lots of mods, like a class-based server, consider backing up your world, running the new Minecraft update and calling it a grief/fun/fool-around period OR stay on your current version and just keep playing.

 

Just remember, always backup so you can switch between versions. You're no longer forced to go weeks without a Bukkit powered server.

 

Once we have a new Bukkit build that is compatible with the newest Minecraft update, we'll put it under rigorous testing and then promote it as a Recommended Build. Usually, due to the way Bukkit and CraftBukkit are designed, plugins should work just fine but there's no guarantee that this is always the case so be sure to test everything on a test server before you go live.

 

Lastly, we're fully aware that a new update is out - usually before anyone else. Don't spam the forums with threads or IRC with messages informing us that there's a new Minecraft update out. We know. And we're working on updating Bukkit to work with it. The more you bother us, the longer it'll take.

 

Have fun!

 

 

Kilde!

Endret av Tj-nome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...