Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, hvorfor er jeg banna fra serveren? Mitt minecraft-name er marcus_1999.

 

Fordi du allerede hadde mange advarsler og i går griefet Pjattestad Stasjon.

 

 

 

Jeg har jo ikke griefet i pjattestad da! Hva griefet jeg der da?

 

Du hakket opp rett foran inngangen og gravde tunnel ned til redstonen samt fjernet lightstone i fontenen som gjorde at halve kretsen til dispenseren forsvant.

 

Resten av diskusjonen får du ta på hardwork.no.

Lenke til kommentar

Hallo det er Vetchu igjen, jeg beklager virkelig for den griefinga jeg gjorde for litt tilbake siden, jeg hadde jo ingen grunn til det og det var uvoksent gjort av meg.. Mulig om jeg kan få en sjanse til til å spille på serveren?

 

Alt slikt skal tas på hardworks internforum.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan man ikke ta opp ting her i det hele tatt lenger, egentlig? :p

Synes det er så greit å ha alt på ett sted jeg :p

Følger med på så mange tråder her, og har alltid syntes det har vært chill å kunne følge med på ting her, men virker jo som at man ikke får ta opp den minste ting uten å bli hagla ned med "det skal ta på hardwork.no!!" :p

Lenke til kommentar

Hvorfor kan man ikke ta opp ting her i det hele tatt lenger, egentlig? :p

Synes det er så greit å ha alt på ett sted jeg :p

Følger med på så mange tråder her, og har alltid syntes det har vært chill å kunne følge med på ting her, men virker jo som at man ikke får ta opp den minste ting uten å bli hagla ned med "det skal ta på hardwork.no!!" :p

Det er rett og slett fordi det blir mye mer oversiktlig på forumet til hardwork.no. Der får man mulighet til å kategorisere ting, noe som gjør ting mer oversiktlig og som sikrer at brukere får svar på henvendelser.

 

Hvis alt samles i en tråd blir det mye vanskeligere for staben å svare på spørsmål fra brukerne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hallo det er Vetchu igjen, jeg beklager virkelig for den griefinga jeg gjorde for litt tilbake siden, jeg hadde jo ingen grunn til det og det var uvoksent gjort av meg.. Mulig om jeg kan få en sjanse til til å spille på serveren?

 

Hei du.

Siden nettsiden våres er nede for øyeblikket så kan du sende meg en PM her med begrunnelse på hvorfor du fortjener å unbanes!

 

 

 

Hvorfor kan man ikke ta opp ting her i det hele tatt lenger, egentlig? :p

Synes det er så greit å ha alt på ett sted jeg :p

Følger med på så mange tråder her, og har alltid syntes det har vært chill å kunne følge med på ting her, men virker jo som at man ikke får ta opp den minste ting uten å bli hagla ned med "det skal ta på hardwork.no!!" :p

Ting som kan føre til at tråden blir fylt opp med totalt unødig piss/flaming/diskusjon/whatever ønsker vi heller å flytte ut i fra tråden og samle dette inne hos hardwork.no sine egne nettsider.

Men det er nå bare å spørre i vei her, så skal vi se om vi klarer å gi svar.

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, marccus_1999 her igjen. Jeg er litt nede her jeg sitter. Jeg har dårlig sammvitighet for at jeg grifet. Har lyst til og komme og prøve en gang til. Tror dere det kan la seg ordne? Jeg er veldig lei meg for dette... Kan jeg få komme tilbake? Jeg skal ikke ødelege EN ENESTE block som ikke har noe med meg og gjør. Kors på halsen, som man sier. Vennlig hilsen Marcus_1999.

Lenke til kommentar

Hei, marccus_1999 her igjen. Jeg er litt nede her jeg sitter. Jeg har dårlig sammvitighet for at jeg grifet. Har lyst til og komme og prøve en gang til. Tror dere det kan la seg ordne? Jeg er veldig lei meg for dette... Kan jeg få komme tilbake? Jeg skal ikke ødelege EN ENESTE block som ikke har noe med meg og gjør. Kors på halsen, som man sier. Vennlig hilsen Marcus_1999.

 

Har du vanskeligheter for å lese?

 

Du hakket opp rett foran inngangen og gravde tunnel ned til redstonen samt fjernet lightstone i fontenen som gjorde at halve kretsen til dispenseren forsvant.

 

Resten av diskusjonen får du ta på hardwork.no.

Endret av ahpadt
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei, marccus_1999 her igjen. Jeg er litt nede her jeg sitter. Jeg har dårlig sammvitighet for at jeg grifet. Har lyst til og komme og prøve en gang til. Tror dere det kan la seg ordne? Jeg er veldig lei meg for dette... Kan jeg få komme tilbake? Jeg skal ikke ødelege EN ENESTE block som ikke har noe med meg og gjør. Kors på halsen, som man sier. Vennlig hilsen Marcus_1999.

 

Har du vanskeligheter for å lese?

 

Du hakket opp rett foran inngangen og gravde tunnel ned til redstonen samt fjernet lightstone i fontenen som gjorde at halve kretsen til dispenseren forsvant.

 

Resten av diskusjonen får du ta på hardwork.no.

 

 

Husk at ikke alle er 18+ her ;) Går ann å være hyggelig selv om du er på nettet :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...