Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Par nye funksjoner og mer stabil server!

Nice, kan eg spøre hva slags nye funksjoner? :)

Ja, har oppdatert litt kjapt så mange funksjoner er kun tilgjengelig for meg :innocent:

Det er mail, slik du kan sende en melding til offline spillere (også online), Jeg har fikset lyset slik det er konstant dag. Fiksa slik at flere spillere fra samme konto er umulig, har også fikset en bedre Alert system og kjem litt senere med enda bedre log system av alt som skjer på serveren. (Big brother can see you)

Kjem også snart Capture the flag vist jeg tar meg tid å bli ferdig med ide, og et anna spill til som kan spilles på Colosseum

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Jeg og en kompis har spilt litt Minecraft singleplayer i det siste og bestemt oss for å kjøpe spillet slik at vi kan spille online med andre mennesker.

Vi har da bestemt oss for at vi vil spille på en seriøs og helst Norsk server. Kom tilfeldigvis over denne posten, å det virker som dette er serveren for oss! :)

Det jeg i bunn og grunn lurer på er om meg (Requix) og min kompis Garsenn er velkommen på deres server?

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Jeg og en kompis har spilt litt Minecraft singleplayer i det siste og bestemt oss for å kjøpe spillet slik at vi kan spille online med andre mennesker.

Vi har da bestemt oss for at vi vil spille på en seriøs og helst Norsk server. Kom tilfeldigvis over denne posten, å det virker som dette er serveren for oss! :)

Det jeg i bunn og grunn lurer på er om meg (Requix) og min kompis Garsenn er velkommen på deres server?

Takk for svar!

Det skal vi klare å ordne :thumbup: Velkommen til Hardwork :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...