3rl3nd Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 kommer ikke inn på servern Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 kommer ikke inn på servern Les forrige side du Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) kommer ikke inn på servern Les de siste innleggene i tråden... Kartet rettes opp og server-programvare oppgraderes Edit :sorry 2late Endret 28. oktober 2010 av Tore Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 kommer ikke inn på servern Les forrige side du liker ikke å lese Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 kommer ikke inn på servern Les forrige side du liker ikke å lese Og me likar ikkje å svare på dei unødvendige og idiotiske spørsmåla dine. 5 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan klarte egentlig Noiz å tenne på? Trodde ild var forbeholdt adminer? Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 kommer ikke inn på servern Les forrige side du liker ikke å lese Og me likar ikkje å svare på dei unødvendige og idiotiske spørsmåla dine. ja, verden er rar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Kan skje den beste. Egentlig bare leit for tj som må restore backup Lenke til kommentar
gullerot Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Sitrep`? Jeg vet jeg egentlig burde studere nå, men orker virkelig ikke. Vil begynne på deres server ;D Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Da er serveren oppe! Par nye funksjoner og mer stabil server! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Tell, tell Lenke til kommentar
gullerot Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) failed to connect to the server? nvm, funker nå =) Endret 28. oktober 2010 av gullerot Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Par nye funksjoner og mer stabil server! Nice, kan eg spøre hva slags nye funksjoner? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Par nye funksjoner og mer stabil server! Nice, kan eg spøre hva slags nye funksjoner? Ja, har oppdatert litt kjapt så mange funksjoner er kun tilgjengelig for meg Det er mail, slik du kan sende en melding til offline spillere (også online), Jeg har fikset lyset slik det er konstant dag. Fiksa slik at flere spillere fra samme konto er umulig, har også fikset en bedre Alert system og kjem litt senere med enda bedre log system av alt som skjer på serveren. (Big brother can see you) Kjem også snart Capture the flag vist jeg tar meg tid å bli ferdig med ide, og et anna spill til som kan spilles på Colosseum Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Vet ikke om det er meninga, men brenner ihvertfall i en stor murbygning oppe et fjell i nærheten av cookietown. Noen admins bør sjekke det ut. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Vet ikke om det er meninga, men brenner ihvertfall i en stor murbygning oppe et fjell i nærheten av cookietown. Noen admins bør sjekke det ut. Dette har skjedd en gang før, TJ og Avien fikset det den gang, den gang så det ikke ut som noe ble ødelagt, det brant på en måte midt i luften o_O Endret 29. oktober 2010 av Alekpowah Lenke til kommentar
karlsen666 Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vil gjerne ha rettigheter til og bygge på serveren, jeg vil hjelpe bok306 og bygge noe kreativt noe. Brukernavne mitt er karlsen666 Lenke til kommentar
Requix Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei alle sammen! Jeg og en kompis har spilt litt Minecraft singleplayer i det siste og bestemt oss for å kjøpe spillet slik at vi kan spille online med andre mennesker. Vi har da bestemt oss for at vi vil spille på en seriøs og helst Norsk server. Kom tilfeldigvis over denne posten, å det virker som dette er serveren for oss! Det jeg i bunn og grunn lurer på er om meg (Requix) og min kompis Garsenn er velkommen på deres server? Takk for svar! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei alle sammen! Jeg og en kompis har spilt litt Minecraft singleplayer i det siste og bestemt oss for å kjøpe spillet slik at vi kan spille online med andre mennesker. Vi har da bestemt oss for at vi vil spille på en seriøs og helst Norsk server. Kom tilfeldigvis over denne posten, å det virker som dette er serveren for oss! Det jeg i bunn og grunn lurer på er om meg (Requix) og min kompis Garsenn er velkommen på deres server? Takk for svar! Det skal vi klare å ordne Velkommen til Hardwork Lenke til kommentar
Weir Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Så hvor ble det av kartet som skulle komme i går kveld? P.S. Minecraft har idag blitt solgt over 500.000 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå