Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

er serveren oppe nå?

Nei, Det er mye å gjøre. Vær tålmodig!

kommer meg ikke på serveren hva er problemet?

Samme som grunnen overfor. Har du lyst og leike deg litt er test server oppe med ip: 128.39.147.89

hva heter test serveren?

Den heter ikke noe spesielt, men får senere dns til den originale.

blir det 2 servere?

Vi sette opp byggeserveren på den nye. Om vi forsette og bruke den gamle er uvisst. Kanskje den blir en survival server?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LES da mann, tj har nettopp svart de.

er serveren oppe nå?

Nei, Det er mye å gjøre. Vær tålmodig!

kommer meg ikke på serveren hva er problemet?

Samme som grunnen overfor. Har du lyst og leike deg litt er test server oppe med ip: 128.39.147.89

hva heter test serveren?

Den heter ikke noe spesielt, men får senere dns til den originale.

blir det 2 servere?

Vi sette opp byggeserveren på den nye. Om vi forsette og bruke den gamle er uvisst. Kanskje den blir en survival server?

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Whoy, datt vist litt ut av mine innlegg, men here goes:

Beklager virkelig for at jeg knapt har vært på i de siste par månedene. Fikk plutselig NULL interesse for minecraft av forskjellige grunner. Nå har jeg derimot fått den lille filmskaperen i meg til å våkne og etter å ha blitt inspirert av forskjellige folk på youtube så vil jeg nå rote mer med film og minecraft. Forhåpentligvis får jeg smekka sammen ett kjapt manus etter jeg er ferdig med diverse testing av måter å filme på slik at hardwork kan være med på å iscenesette det hele. Om noen forøvrig har en manusforfatter i magen eller har hendelser / historier som hadde passet perfekt med hardwork / minecraft så for all del, skyt ut.

Har veldig lyst til å tukle med egne animasjoner i filmen, men er veldig usikker på hvor lett det blir å blande 3d render med frapsfilm.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har veldig lyst til å tukle med egne animasjoner i filmen, men er veldig usikker på hvor lett det blir å blande 3d render med frapsfilm.

Vet ikke heller, men dette er jeg sikker på det fins metoder for å få til.

Er ikke største problemene rent teknisk, er bare mer hvor store problemer det eventuellt bir å synce 3d kameraet opp mot filmperspektivet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...