svelemoe Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Eit pentagon, så klart :!: ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg brukte lang tid på å prøve å lage et lite pentagon igår. Hvordan greide du det, Weir!? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Ja, jeg brukte lang tid på å prøve å lage et lite pentagon igår. Hvordan greide du det, Weir!? Nudel lagde ett fint og perfekt pentagon til meg ved å bruke incscape. Etter ekstremt mye feilbygging og fei lbergning fra mins side som kom pentagon opp. Men det skal fremdeles flere pentagoner i midten av the pentagon. EDIT: Btw, jeg forstod ikke min del av stripen Endret 11. mars 2011 av Dr. Weir Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 HVORFOR ER JEG BANNET????????????? www.hardwork.no Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 HVORFOR ER JEG BANNET????????????? Jeg har dessverre ikke oversikt over hvem som har bannet eller hvorfor. Det har sannsynligvis noe med greif eller stjeling å gjøre. Men ban tas opp på hardwork.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, jeg brukte lang tid på å prøve å lage et lite pentagon igår. Hvordan greide du det, Weir!? Nudel lagde ett fint og perfekt pentagon til meg ved å bruke incscape. Etter ekstremt mye feilbygging og fei lbergning fra mins side som kom pentagon opp. Men det skal fremdeles flere pentagoner i midten av the pentagon. EDIT: Btw, jeg forstod ikke min del av stripen Jeg whinet om at det var umulig å lage sekskanter eller femkanter i Minecraft(Noe jeg fortsatt står ved). Nudel mente det skulle være mulig, du lagde jo et. Men vi ble enige da han fikk vite arealet jeg skulle bygge på, 15x15 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg whinet om at det var umulig å lage sekskanter eller femkanter i Minecraft(Noe jeg fortsatt står ved). Nudel mente det skulle være mulig, du lagde jo et. Men vi ble enige da han fikk vite arealet jeg skulle bygge på, 15x15 Åja, nå forstod jeg mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ny annonsering fra Hardwork.no Det er en del informasjon der om hva som har hendt med bestillingen av hardwaredelene. Du kan også lese det her: Hei, litt oppdatering av hva som har hendt videre rundt hardwaredelene for den nye serveren. En del informasjon har blitt holdt igjen i denne saken, men etter utspillet fra Dustin i dag blir jeg nødt til og informere om hva har utspilt seg mellom Dustin i forbindelse med bestillingen av hardwaredeler. Det blir en del forsinkelse på de nye delene. Returlapp som aldri kom, forsinkelser på forsinkelser. Denne siste forsinkelsen var helt spesiell siden jeg har blitt "lurt" til å tro at pakken skal være forsvunnet og aldri levert inn oss posten. Det har blitt skrevet anmeldelse for tyveri på denne pakken, men helt uten forvarsel ringe Dustin og sier pakken har vert gjennom retur avdelingen og avslått garenti. Dette er snakk om 2 dagers mellomrom. Jeg har hatt en godt forhold til Dustin tidligere, men slik rot denne saken har vert for oss er helt uakseptabelt. Vi har lenge treng denne oppdateringen der vi har ventet på Dustin skal få inn nytt hovedkort. Jeg vet nå ikke når vi får ordnet saken, der jeg må vente på svar fra Dustin. 1 Lenke til kommentar
OpTic_Pr3DaToR Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei, jeg heter egentlig I_STeamPunk_I ingame, men hvorfor i H****** er jeg banned? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei, jeg heter egentlig I_STeamPunk_I ingame, men hvorfor i H****** er jeg banned? www.hardwork.no Du har kontaktet meg via PM og jeg skal svare deg, men du må forsatt ha litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hei. Mitt brukernavn er "Insolent" og jeg lurer på om jeg kan få "byggetillatelse" på serveren deres Jeg kjøpte Minecraft for temmelig lenge siden, vanskelig å sjekke når ettersom det ikke står noe sted når profilen ble opprettet. Liker veldig godt det kreative aspektet med minecraft. Har spilt en del singlepayer, men det begynner å bli litt ensomt i lengden. Så derfor bestemte jeg meg for å prøve multiplayer. Tenkte at gamer.no-forumet hadde sikkert det jeg letet etter, og slik havnet jeg her. Jeg liker å utforske og vil prøve å bygge en farm, eller kanskje noe større. Jepp, har lest reglene. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg må bare si det, ser på kart.hardwork.no, og det er helt sykt til alt det tøffe dere har bygget! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hmm, øya mi er fortsatt på kartet uberørt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Det ser tøffere ut ingame. Og, det vil i nærmere fremtid dukke opp mer spennendes bygg og ! Edit: Er ikke det bare bra, romis? Endret 11. mars 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Athey Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg og gutta i Rakkestadminers har satt i gang et prosjekt nå Det ble en del cobblestone til overs etter utgravinga Prosjektet i bakgrunnen til venstre Titter ned i selveste "hølet" Har en del smårusk igjen langs veggene, men det blir bra! Slik ser det ut nede ved bedrock "Hølet" som vi kaller det går fra himmelen og helt ned til bedrock, og vi har planer om å lage en byaktig sak i bunnen Vi holdt på en del timer i dag kan du si Lenke til kommentar
Romis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det ser tøffere ut ingame. Og, det vil i nærmere fremtid dukke opp mer spennendes bygg og ! Edit: Er ikke det bare bra, romis? Joda, er det. Var mest en overraskelse med tanke på hvor stor serveren er blitt. Ikke det at jeg kommer til å fullføre prosjektet mitt, da. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Hei. Mitt brukernavn er "Insolent" Godkjent! Be om en promotering ingame, og om stab/vakten spør så si du er godkjent på tråden her! Registrer deg gjerne på forumet vårt for å få med deg litt av hva som skjer. www.hardwork.no Ta gjerne en titt i brukerguiden vår og! http://hardwork.no/wiki/index.php/Brukerguide Lenke til kommentar
@b Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Føler denne tråden har stilnet veldig siden det nye forumet kom på plass. Men det har i det minste blitt MYE ryddigere Må gjerne legge ut ting som er verdt å se her, f.eks. stripene til Nudel 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 Har fundert lenge på å kjøpe tegnebrett selv, og ble ikke mindre fristet etter stripene til nudel sååe.. Selvportrett! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå