Hansien Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da er auth serveren til minecraft nede og det er noe vi dessverre ikke får gjort stort med Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg kjeder meg litt på jobb, så jeg lagde dette bildet (i paint) som viser hvilket nivå de forskjellige ressursene i minecraft befinner seg: Og til de som ikke vet det; hvis man trykker F3, viser det hvilken høyde man er i 5 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Inne på serveren kan du sjå hvor lang over/under havnivået du er med /h Likte den, men er virkelig gull helt opp til 32? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Inne på serveren kan du sjå hvor lang over/under havnivået du er med /h Likte den, men er virkelig gull helt opp til 32? Ja. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg kjeder meg litt på jobb, så jeg lagde dette bildet (i paint) som viser hvilket nivå de forskjellige ressursene i minecraft befinner seg: Den var flott! Legg den på wikien. Endret 10. mars 2011 av Nudel Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjeder meg litt på jobb, så jeg lagde dette bildet (i paint) som viser hvilket nivå de forskjellige ressursene i minecraft befinner seg: Den var flott! Legg den på wikien. Jeg la det under "Hvor finner jeg gull?" seksjonen under Brukerguide, hvis det går greit? Hvis ikke kan dere bare flytte den dit det passer. Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjeder meg litt på jobb, så jeg lagde dette bildet (i paint) som viser hvilket nivå de forskjellige ressursene i minecraft befinner seg: Den var flott! Legg den på wikien. Jeg la det under "Hvor finner jeg gull?" seksjonen under Brukerguide, hvis det går greit? Hvis ikke kan dere bare flytte den dit det passer. Ja det funker veldig fint, flott initiativ Mr. Kuma Lenke til kommentar
Asken Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) hvordan endrer jeg tykkelse på strekene? fortsatt et stykke å gå Endret 10. mars 2011 av Ashen 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjeder meg litt på jobb, så jeg lagde dette bildet (i paint) som viser hvilket nivå de forskjellige ressursene i minecraft befinner seg: Og til de som ikke vet det; hvis man trykker F3, viser det hvilken høyde man er i Og hvis du trykke F13, så kan du faktisk sjå sjansen for at diamant ligg i ei nærliggande blokk. Veldig praktisk, imo. Lenke til kommentar
erling_paulsen Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tok meg friheten til å bli inspirert av Nudel, så lagde derfor min egen lille stripe. Dette er min måte å bøye meg i støvet på! 5 Lenke til kommentar
3rl3nd Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg kjeder meg litt på jobb, så jeg lagde dette bildet (i paint) som viser hvilket nivå de forskjellige ressursene i minecraft befinner seg: Og til de som ikke vet det; hvis man trykker F3, viser det hvilken høyde man er i Og hvis du trykke F13, så kan du faktisk sjå sjansen for at diamant ligg i ei nærliggande blokk. Veldig praktisk, imo. har ikke f13 :,( Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Bruk forumet på hardwork.no om du vil diskutere hvorfor du ble bannet. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Akkurat nå virker det som hele webserveren er nede for vedlikehold (ref. forsida på www.hardwork.no) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det var noe feil med forsiden etter en liten oppdatering + at ansvarlige fikk telefon i fra nettleverandør ang. problemet med ustabilt nett nå. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Tok meg friheten til å bli inspirert av Nudel, så lagde derfor min egen lille stripe. Dette er min måte å bøye meg i støvet på! Haha Love it! Her kommer stripe 8 og 8b. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hvor,om jeg får spørre, kom den gullblokka i "B" stripen i fra? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) ITGDI var veldig skuffa over at han ikke fikk cred som oppdager av area 51. Så her kommer stripe C. Endret 11. mars 2011 av Nudel 4 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Hva er det jeg har i handa mi da? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå