Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, oppdaget idag at jeg har blitt utsatt for tyveri/grief. Vet ikke hvem det er, men håper noen finner det ut og straffer vedkommende.

Jeg synes det er veldig kjedelig at folk ikke respekterer andre sine ting uansett om man

har "låst" kisten eller ikke.

Jeg spør dermed om det mulig å få tilbake tingene som ble stjålet?

- 122 diamanter

- Ett diamantsverd

- Ett komplett sett med jernrustning

Har ikke oppdaget om noe annet er borte.

Tyven må like bøker siden det er etterlagt 64stk bøker i kisten, samt 19 dirt?

Har lagt ved bilde av inventory før og etter.

post-223201-0-51577200-1299512288_thumb.png

post-223201-0-72694600-1299512305_thumb.png

Kan du poste det på forumet på http://hardwork.no og ta screenshots med vanilla texture pack, så det er lettere å kjenne igjen items?

Hvordan skal jeg klare det, litt vanskelig å ta bilde av diamanter jeg ikke har?

Men kan si det slik, de items rundt sverdet er diamanter og det er de jeg er mest intressert i å få tilbake.

Jeg har postet det samme på hardwork.no under "Støtte og tilbakemelding"

Lenke til kommentar

btw. Den episke texturepacken min er en versjon av Gerudokus texturepack:D

Du finner den her: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=77619

Du må sikkert bla litt rundt for å finne den du liker best. De sist oppdaterte tpene ligger på de siste "sidene" :D Enjoy

NB! Du må ha HD texture patcher(link på nettsiden) for å kjøre den siden det er 32x.

Endret av Limestone
Lenke til kommentar

tror du at du kan gi meg linken til det forumet???

hva skal jeg gjøre nå for å komme inn på den siden hvor men spør om sånne ting??

(sorry jeg skrev det på feil sted ista)

http://hardwork.no

Stripe VI

Nå trenger vi en som viser hva du skal gjøre i en slik situasjon, der greiferen roper etter /valt/stab så kommer f.eks PyrionZ og fikser veien. Uhell som dette kan skje, men du skal jo ikke trykke mens du går på en slik vei eller noe.

Hehe, b-siden er allerede ferdig. ;) Tenkte å lansere den i morgen? Men hvis jeg får.. tja.. 25 liker? på forrige stripe, får dere den i dag. :p

Lenke til kommentar

kan dere godkjene en venn?

Brukernavn 123vetle321.

Hvor lenge du har spilt Minecraft. siden før jul

Din erfaring innen Minecraft. har bygd mye i singelplayer

Hvordan du fant serveren. en venn skrøt om den

Hvorfor du vil spille på serveren. fint og spille med landsmenn

Hva er din største styrke? bygge fint og stort

Har satt meg inn i brukerguiden.

Har lest reglene og vil følge dem

Lenke til kommentar

kan dere godkjene en venn?

Brukernavn 123vetle321.

Hvor lenge du har spilt Minecraft. siden før jul

Din erfaring innen Minecraft. har bygd mye i singelplayer

Hvordan du fant serveren. en venn skrøt om den

Hvorfor du vil spille på serveren. fint og spille med landsmenn

Hva er din største styrke? bygge fint og stort

Har satt meg inn i brukerguiden.

Har lest reglene og vil følge dem

Han har vært godkjent tidligere. Kommer han seg ikke inn er han sannsynligvis bannet. Videre diskusjon om ban tas på www.hardwork.no

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har sett en del på denne tråden, samt massevis av bilder, og ønsker å bli en del av denne kreative gjengen, og håper dette lar seg gjøre!

Jeg kaller meg triha ingame også.

Har spilt Minecraft i hvert fall et halvår. Er litt usikker på hvor lenge.

Men jeg har erfaring fra singleplayer og to servere; hali.mine.nu og griznah.

Jeg fant denne serveren her på forumet. Jeg begynte å lese og poste i "Den store Minecraft tråden", og så ett par innlegg som var rettet til denne serveren. Noen linker og bilder har i blant fulgt med.

Har vært inne på serveren som gjest ett par ganger, og må si det er VANVITTIG mye bra der!

Blir veldig inspirert av å rusle rundt der, og håper som sagt at jeg kan bli en del av denne serveren :)

Vil få nye Minecraft venner, og tror jeg kan bidra med noen spennende bygg :)

Min beste styrke er vel at jeg gjennomfører alt grundig. Bygger en del store bygg, men tilpasser meg også miljøet rundt.

Har blant annet dette på "CV'en":

Tre trehus landsbyer m/ planta innsjø

Tre borger

Tempel (største jeg har laget)

En glasspyramide

Solid sikkerhetssystem

En stor villa (griznah)

Er positiv på chatten, og hjelper andre med å anskaffe materiale, samt å bygge større ting (dette er selvsagt om de ønsker det, men poenget er at jeg tilbyr meg å hjelpe).

Jeg oppfører meg i Minecraft som jeg gjør irl.

Jeg har lest reglene :)

Håper på snarlig og positivt svar ^^

Endret av triha
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker: Magiblock (Stor forbokstav, små resten)

Lenge spilt Minecraft: Har nok spilt rundt 2-3 måneder.

Din erfaring innen Minecraft: Jeg har spilt solo med 3 forskjellige worlds, også 2 online servere med rundt 8 venner.

Hvordan han/hun fant serveren: Anbefalinger fra venner.

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Jeg vil bygge meg et hus (etter regelene) og dermed sette det et sted det er lovlig, se meg omkring rundt i verden, være med venner og følge alle regler til punkt å prikke.

Hva er din beste styrke: Jeg er flink til å komme igang og oppnå det jeg ønsker.

Har lest reglene!

Lenke til kommentar

når man blir bannet, hvor lenger blir man da bannet??? :cry:

når man blir bannet, hvor LENGE blir man da bannet??? :cry:

Alle spørsmål rundt slikt skal tas på hardwork sitt eget forum.

tror du at du kan gi meg linken til det forumet???

hvor skal jeg gå inn der for å spørre om slikt

Lenke til kommentar

Bruker: Magiblock (Stor forbokstav, små resten)

Lenge spilt Minecraft: Har nok spilt rundt 2-3 måneder.

Din erfaring innen Minecraft: Jeg har spilt solo med 3 forskjellige worlds, også 2 online servere med rundt 8 venner.

Hvordan han/hun fant serveren: Anbefalinger fra venner.

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Jeg vil bygge meg et hus (etter regelene) og dermed sette det et sted det er lovlig, se meg omkring rundt i verden, være med venner og følge alle regler til punkt å prikke.

Hva er din beste styrke: Jeg er flink til å komme igang og oppnå det jeg ønsker.

Har lest reglene!

Bekreft att du har lest: brukerguiden.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan dere ikke bare stenge denne tråden? Siden dere nå har et nytt forum og greier på www.hardwork.no...

Forstår ikke helt hvorfor tråden skal stenges. Mener det er viktig og vise vi er tilstede selv her på diskusjon.

Jeg kommer vertfall til å forsette svare på spørsmål her i tråden der spørsmål høre like mye til her, som det gjør på nye forumet. Rundt Ban/søknader mener dem kan være på våres eget forum for oversikt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor kan dere ikke bare stenge denne tråden? Siden dere nå har et nytt forum og greier på www.hardwork.no...

Forstår ikke helt hvorfor tråden skal stenges. Mener det er viktig og vise vi er tilstede selv her på diskusjon.

Jeg kommer vertfall til å forsette svare på spørsmål her i tråden der spørsmål høre like mye til her, som det gjør på nye forumet. Rundt Ban/søknader mener dem kan være på våres eget forum for oversikt.

Veldig mange av oss som fikk vite om hardwork via diskusjon.no, og det blir nok mange flere også. Denne tråden er god "reklame" for hardwork, (spesielt hvis vi får rydda litt ved å blant annet flyttet diskusjonen rundt ban vekk herfra).

Er nok også mange som ikke har mulighet til å holde oversikt over flere forum, men er innom diskusjon, og derfor nyter godt av informasjon også i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...