Aiven Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 snip Angående møter i staben, er det fritt for oss å komme med våre synspunkter angående serveren (og praksis), eller er enkelte temaer ikke-diskuterbart for oss vanlige brukere? Dette er kun et spørsmål Dere må gjerne komme med synspunkter angående serveren og praksis, vi er faktisk avhengige av feedback fra dere for å få til en flott server. Når det gjelder bans så skal dette kun diskuteres på internforumet, i en egen tråd per tilfelle. Her må gjerne også brukerne komme med synspunkter men denne typen poster og diskusjoner skal altså vekk fra diskusjon.no fra nå av. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Jeg har lest... Det jeg skriver i siste innlegget har vel strengt talt ingenting med det å gjøre.. Er bare en diskusjon (vi er vel fortsatt på diskusjon.no??) mellom meg og "griefern"... Vi er fortsatt på diskusjon.no, et forum hvor man kan sette sine egne regler på sine egne tråder. Dette er langt fra unikt for denne tråden, du finner overalt på forumet ellers også tråder med egne retningslinjer og regler. I denne tråden ønsker vi ikke denne typen diskusjoner og nedlegger derfor forbud mot det. At det egentlig ikke har noe i tråden å gjøre - det er jeg enig i, men litt spesielt at man helt plutselig skal begynne å bry seg om off-topic-innlegg nå, når denne tråden har vært nedspammet av det siden HC begynte. Off-topic er ikke noe problem foreløpig, derimot diskusjoner rundt bans av enkeltbrukere er det. At et problem har fått utarte seg til nå, betyr ikke at det skal være slik for alltid. Vi har fått opp et bra forum nå og dermed kan vi kanalisere mye trafikk herfra over dit. Det er grunnen til at dette skjer nå. Endret 6. mars 2011 av Avien Lenke til kommentar
Populært innlegg Nudel Skrevet 7. mars 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Stripe VI Har skjønt at flere har tegnebrett, skal jeg legge ut en kjapp guide til hvordan jeg lager stripene? 18 Lenke til kommentar
bouenos Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Stripe VI Har skjønt at flere har tegnebrett, skal jeg legge ut en kjapp guide til hvordan jeg lager stripene? har ikke tegnebrett atm, men er interisert i hvordan du gjør det;D Lenke til kommentar
pjatte Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Den ene boosteren fra Pjattestad til Naxos er også gone De kommer til å bli griefa med en gang... Skulle ikke admin gjøre det umulig å griefe boosters? Pjattestad stasjonen er under utvikling. så vi har ikke endret på alle boosterene enda desverre, ting tar tid men stasjonen vil bli bedre sikret etterhvert:) Mvh - Pjatte Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Stripe VI Har skjønt at flere har tegnebrett, skal jeg legge ut en kjapp guide til hvordan jeg lager stripene? har ikke tegnebrett atm, men er interisert i hvordan du gjør det;D http://hardwork.no/wiki/index.php/Nudel's_Doodels 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Stripe VI Nå trenger vi en som viser hva du skal gjøre i en slik situasjon, der greiferen roper etter /valt/stab så kommer f.eks PyrionZ og fikser veien. Uhell som dette kan skje, men du skal jo ikke trykke mens du går på en slik vei eller noe. Lenke til kommentar
eddi99 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 når man blir bannet, hvor lenger blir man da bannet??? når man blir bannet, hvor LENGE blir man da bannet??? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 når man blir bannet, hvor lenger blir man da bannet??? Ban er ban, om jeg forstår det rett. Så du kommer nok inn igjen når griser flyr 1 Lenke til kommentar
amunds Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 når man blir bannet, hvor lenger blir man da bannet??? når man blir bannet, hvor LENGE blir man da bannet??? Alle spørsmål rundt slikt skal tas på hardwork sitt eget forum. Lenke til kommentar
eddi99 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 når man blir bannet, hvor lenger blir man da bannet??? når man blir bannet, hvor LENGE blir man da bannet??? Alle spørsmål rundt slikt skal tas på hardwork sitt eget forum. tror du at du kan gi meg linken til det forumet??? Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) tror du at du kan gi meg linken til det forumet??? http://hardwork.no Stripe VI Nå trenger vi en som viser hva du skal gjøre i en slik situasjon, der greiferen roper etter /valt/stab så kommer f.eks PyrionZ og fikser veien. Uhell som dette kan skje, men du skal jo ikke trykke mens du går på en slik vei eller noe. Hehe, b-siden er allerede ferdig. Tenkte å lansere den i morgen? Men hvis jeg får.. tja.. 25 liker? på forrige stripe, får dere den i dag. Endret 7. mars 2011 av Nudel Lenke til kommentar
Weir Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hehe, b-siden er allerede ferdig. Tenkte å lansere den i morgen? Men hvis jeg får.. tja.. 25 liker? på forrige stripe, får dere den i dag. Dere hørte O'Nudel, trykk på pluss-knappen til posten hans HER. Lenke til kommentar
eddi99 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 når man blir bannet, hvor lenger blir man da bannet??? når man blir bannet, hvor LENGE blir man da bannet??? Alle spørsmål rundt slikt skal tas på hardwork sitt eget forum. tror du at du kan gi meg linken til det forumet??? hva skal jeg gjøre nå da (sorry jeg har aldri gjort dette før jeg er litt usikker) Lenke til kommentar
eddi99 Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 tror du at du kan gi meg linken til det forumet??? http://hardwork.no hva skal jeg gjøre nå for å komme inn på det forumet som svarer på sånne spørsmål??? Stripe VI Nå trenger vi en som viser hva du skal gjøre i en slik situasjon, der greiferen roper etter /valt/stab så kommer f.eks PyrionZ og fikser veien. Uhell som dette kan skje, men du skal jo ikke trykke mens du går på en slik vei eller noe. Hehe, b-siden er allerede ferdig. Tenkte å lansere den i morgen? Men hvis jeg får.. tja.. 25 liker? på forrige stripe, får dere den i dag. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 gi øss B-stripa a. Hadde vøri kos. Lenke til kommentar
Limestone Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Hei, oppdaget idag at jeg har blitt utsatt for tyveri/grief. Vet ikke hvem det er, men håper noen finner det ut og straffer vedkommende. Jeg synes det er veldig kjedelig at folk ikke respekterer andre sine ting uansett om man har "låst" kisten eller ikke. Jeg spør dermed om det mulig å få tilbake tingene som ble stjålet? - 122 diamanter - Ett diamantsverd - Ett komplett sett med jernrustning Har ikke oppdaget om noe annet er borte. Tyven må like bøker siden det er etterlagt 64stk bøker i kisten, samt 19 dirt? Har lagt ved bilde av inventory før og etter. Endret 7. mars 2011 av Limestone Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Den ene boosteren fra Pjattestad til Naxos er også gone De kommer til å bli griefa med en gang... Skulle ikke admin gjøre det umulig å griefe boosters? Pjattestad stasjonen er under utvikling. så vi har ikke endret på alle boosterene enda desverre, ting tar tid men stasjonen vil bli bedre sikret etterhvert:) Mvh - Pjatte Banen skal fungere nå. Kan se litt herpa ut noen plasser ettersom vi holder på med å fjerne gamle boostere og sette inn boosterblokker på noen av banene. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hei, oppdaget idag at jeg har blitt utsatt for tyveri/grief. Vet ikke hvem det er, men håper noen finner det ut og straffer vedkommende. Jeg synes det er veldig kjedelig at folk ikke respekterer andre sine ting uansett om man har "låst" kisten eller ikke. Jeg spør dermed om det mulig å få tilbake tingene som ble stjålet? - 122 diamanter - Ett diamantsverd - Ett komplett sett med jernrustning Har ikke oppdaget om noe annet er borte. Tyven må like bøker siden det er etterlagt 64stk bøker i kisten, samt 19 dirt? Har lagt ved bilde av inventory før og etter. Kan du poste det på forumet på http://hardwork.no og ta screenshots med vanilla texture pack, så det er lettere å kjenne igjen items? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Hei, oppdaget idag at jeg har blitt utsatt for tyveri/grief. Vet ikke hvem det er, men håper noen finner det ut og straffer vedkommende. Jeg synes det er veldig kjedelig at folk ikke respekterer andre sine ting uansett om man har "låst" kisten eller ikke. Jeg spør dermed om det mulig å få tilbake tingene som ble stjålet? - 122 diamanter - Ett diamantsverd - Ett komplett sett med jernrustning Har ikke oppdaget om noe annet er borte. Tyven må like bøker siden det er etterlagt 64stk bøker i kisten, samt 19 dirt? Har lagt ved bilde av inventory før og etter. Navn på texture pac? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå