moffeloffen Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 hvor i verden står denne serveren hen? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 hvor i verden står denne serveren hen? I Grimstad. Lenke til kommentar
SAved Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Regner nå med at den er basert i norge. Lenke til kommentar
bok306 Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei! Er det mulig å få rettigheter til å bygge i serveren her? Har tenkt til å bygge en del kreative ting og være med på morra. Bok306 Lenke til kommentar
gullerot Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 I want to join this shit =) Jeg er 21 år og synes minecraft er digg. Har ikke tid til å game utrolig mye, men får til noen timer i uken. In game-navn er Gullerot Inv. meg, I'm awesome Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det kjem map i dag som skal være oppdatert. Det er bra, gleder meg til å se de tre tårnene mine på kartet Holder på med det fjerde og siste nå Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan går det med roll-back? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hei, det blir en minimal rollback men vil ta tid før serveren kjem opp med at tid spekteret ikke var det det beste. Kjem med mer info litt senere Edit: Skal ordne deg gullerot og bok306, beklage litt sein respons men fleste admins er opptatt med store overraskelsen til RP-serveren. Endret 28. oktober 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
gullerot Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 har vi tilgang til rp-serveren når du fikser medlemskap`? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 RP serveren har en eigen tråd her Har kun fikset at dere kan joine build serveren siden det er egen søknad for RP serveren. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Serveren har vært nede en time, pga griefing. Det vil nok ta en time til, Tj-nome jobber med å gjenopprette skaden. Vi har funnet ut at det var brukeren Noiz som griefet, ettersom vi har logg på alt som skjer på serveren. Han er nå bannet. Vi får tro at når man får luket ut ugresset, så blir det en bra verden for resten å bygge i. Vi beklager så mye nedetiden, for dere andre. Endret 28. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 For min del så akksepterer jeg den ventetiden siden dere jobber iherdig med å bli kvitt ugrasset! Man har da alltids youtube og singelplayermodus. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Noiz var jo en av de som meldte skaden og snakket om det som ingenting etterpå... Var det med overlegg, ikke et uhell? Jeg mister ~20 jern og ~150 blokker pga rollback. Begynte å "mine" like før episoden oppsto. (Noiz leser i denne tråden ser jeg) Endret 28. oktober 2010 av Tore Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hmm, var det Noiz som gjorde det. Gikk jo med han dit jeg, møtte på han ganske nærme, kanskje han nettopp hadde satt på brannen da Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Syntes han kunne stå frem i tilfelle, om han leser her. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det var Noiz som sa ifra att det hadde begynt å brenne. Hmm... "I didn't do it"- kanskje? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Noiz var jo en av de som meldte skaden og snakket om det som ingenting etterpå... Var det med overlegg, ikke et uhell? Jeg mister ~20 jern og ~150 blokker pga rollback. Begynte å "mine" like før episoden oppsto. (Noiz leser i denne tråden ser jeg) Mest sannsynlig mister du lite, TJ jobber med å gjenopprette skaden. Han laster det som ble ødelagt fra en gammel backup, over i den nyeste backupen. Han oppdaterer også serversoftwaren, når serveren først er nede. Det er derfor det tar litt lang tid. Endret 28. oktober 2010 av Avien Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Mest sannsynlig mister du lite, TJ jobber med å gjenopprette skaden. Han laster det som ble ødelagt fra en gammel backup, over i den nyeste backupen. Det er derfor det tar så lang tid. Så ved en rollback så trenger man ikke rulle hele verden tilbake, man kan mixe&matche med flere backuper...? Resten av verden kommer av en 1minutt gammel backup, mens området rundt husene kan komme fra en 2timer gammel backup... (For all del, det er ikke noe verdi i det jeg mister...) Endret 28. oktober 2010 av Tore Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) ja det var meg, angre sykt mye no og veit det ikkje er noen vei tilbake. Er veldi lenge siden eg hadde spilt minecraft og hadde noen venner på besøk og var i alt for godt humor og da førte det eine til de andre. Beklager. EDIT: ver so snill og ikkje riv huset mitt, kan ver eit fint minne om meg Endret 28. oktober 2010 av Noiz Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Så ved en rollback så trenger man ikke rulle hele verden tilbake, man kan mixe&matche med flere backuper...? Resten av verden kommer av en 1minutt gammel backup, mens området rundt husene kan komme fra en 2timer gammel backup... (For all del, det er ikke noe verdi i det jeg mister...) Det er riktig, man bruker en map editor og klipper ut og limer inn igjen i et annet kart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå