Newt32 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Digg at kartet er oppe igjen! kart.hardwork.no Kuben min var jo kul, synes nå jeg i hvertfall Nå når jeg ser størrelsen på Pentagon-prosjektet har jeg bare en ting å si: Helt sinnsykt stort! Jeg nøler ikke med å kalle dette et helårsprosjekt, om ikke mer. Men kult er det, uansett 1 Lenke til kommentar
morlie Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Ingamename: Ebbal Har spilt siden september ca, har alpha account. Har hatt egen server i en periode, slutta denne på grunn av idioter som griefa, har bygget en regge bygg, både store og små, og nå vil jeg gjerne være en player, så jeg slipper ansvaret på egen server. Fant serveren via Horlien. Jeg vil spille på serveren fordi jeg syns det er fett at det finnes en stor norsk server med klare retningslinjer og gode mods. Min beste styrke er vel å være aktiv i chat, bygger heller ikke stygge bygg. jeg har lest reglene og er enig i alle:) Lenke til kommentar
meew Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 kafaen ej blei banna for? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Jaja, det var gøy så lenge det varte... Desverre har jeg ingen god forklaring på hvor det gullet har tatt veien, men en ting skal dere vite gullet ble brukt til et godt formål. Nemlig for å etablere meg i Pjattestad nord, noe som viste seg og bli et fint og vellykket prosjekt. Gullet har blitt brukt med måte og på ingen måte misbrukt, når det ble brukt var jeg veldig streng på at jeg ikke skulle sløse det vekk. Gullet ble tatt den dagen jeg ble registrert og det skal jeg ikke nekte. Kan si med en gang at jeg ikke skjønte hvorfor jeg kunne ta blokkene uten å få en slik "griefe" melding på skjermen, så derfor var jeg usikker. Om dere ønsker mye av gullet så ligger det meste gullet i min personlige kiste i pjattestad nord. Takk for meg Lenke til kommentar
asjak5 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Hey eg søker om bystatus igjen. Jeg vil tilby nye og gamle brukere leilighet og tomter slik at de kan få et hus og. Eg har og noken planer og de er slike at eg bygger 2 skyskrapere med leiligheter og noken tomter for dei som vil bygge sitt eget hus. Eg har bygd en skyskraper nerme spawn og noken tomter, prosjektet mitt er ikkje så altfor stort. Det kommer ikkje til å skille seg ut. Det er planlagt at eg har ansvaret for prosjektet. Ok eg kom ikkje på mer å skrive så eg håper veldig at eg får tilltatelse fordi jeg har allerede bygd det. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Ingamename: Ebbal Har spilt siden september ca, har alpha account. Har hatt egen server i en periode, slutta denne på grunn av idioter som griefa, har bygget en regge bygg, både store og små, og nå vil jeg gjerne være en player, så jeg slipper ansvaret på egen server. Fant serveren via Horlien. Jeg vil spille på serveren fordi jeg syns det er fett at det finnes en stor norsk server med klare retningslinjer og gode mods. Min beste styrke er vel å være aktiv i chat, bygger heller ikke stygge bygg. jeg har lest reglene og er enig i alle:) Hei. ser bra ut den Godkjent! Digg at kartet er oppe igjen! kart.hardwork.no Kuben min var jo kul, synes nå jeg i hvertfall Nå når jeg ser størrelsen på Pentagon-prosjektet har jeg bare en ting å si: Helt sinnsykt stort! Jeg nøler ikke med å kalle dette et helårsprosjekt, om ikke mer. Men kult er det, uansett Kjem snart opp et kart med bedre kvalitet! Jaja, det var gøy så lenge det varte... Desverre har jeg ingen god forklaring på hvor det gullet har tatt veien, men en ting skal dere vite gullet ble brukt til et godt formål. Nemlig for å etablere meg i Pjattestad nord, noe som viste seg og bli et fint og vellykket prosjekt. Gullet har blitt brukt med måte og på ingen måte misbrukt, når det ble brukt var jeg veldig streng på at jeg ikke skulle sløse det vekk. Gullet ble tatt den dagen jeg ble registrert og det skal jeg ikke nekte. Kan si med en gang at jeg ikke skjønte hvorfor jeg kunne ta blokkene uten å få en slik "griefe" melding på skjermen, så derfor var jeg usikker. Om dere ønsker mye av gullet så ligger det meste gullet i min personlige kiste i pjattestad nord. Takk for meg Hei, beklage det hendte slik det hendte. Dessverre er det ikke annet en ban som kan gis der blocker hadde blitt tatt fra andre. Du har vertfall vert flink til å bygget som det har blitt vist i pjattestad. Det er berre synd det skulle ende slik det endte. Grunnen til du ikke fekk opp eier er at det vart bygd før block protection systemet var oppe, der dette har komme i ettertid med Bukkit. kafaen ej blei banna for? Hei, det var funnet du har stjelt blokke fra samme plass som Cernos2k. Siden du forsvant akkurat når vi skulle telepoeter deg satt vi likevel ned bannen. Hey eg søker om bystatus igjen. Jeg vil tilby nye og gamle brukere leilighet og tomter slik at de kan få et hus og. Eg har og noken planer og de er slike at eg bygger 2 skyskrapere med leiligheter og noken tomter for dei som vil bygge sitt eget hus. Eg har bygd en skyskraper nerme spawn og noken tomter, prosjektet mitt er ikkje så altfor stort. Det kommer ikkje til å skille seg ut. Det er planlagt at eg har ansvaret for prosjektet. Ok eg kom ikkje på mer å skrive så eg håper veldig at eg får tilltatelse fordi jeg har allerede bygd det. Ikke godkjent! Les gamle bysøknader og hvordan søknad skal sjå ut! http://hardwork.no/wiki/index.php/S%C3%B8knad_om_bystatus La til Prosjekt F sin godkjente søknad slik du ha refferanse: http://hardwork.no/wiki/index.php/Prosjekt_F Endret 3. mars 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Andeck Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Brukernavn: Andeck Lenge han/hun har spilt Minecraft : Sida ca. november i fjord Din erfaring innen Minecraft: Har lana mykje på skulen i det siste, og fått til noken ganske fantastiske byggverk Hvordan han/hun fant serveren: Vart tipsa av ein kompis Hvorfor han vil spille på denne serveren: Har lyst å bygge i lag med andre, og då e da jo kjekt med ein norsk server Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har sans for design, og kan bygge flotte byggverk. Er positiv og sosial, og har mykje erfaring med sosiale spel Har lest Reglene - Jess Lenke til kommentar
The Hound Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Da har jeg lest reglene, og sier meg enig med hva som står der :-). Husker deg fra tribalwars jeg, Matricz her.. Ah, hyggelig og se flere bekjente :-) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Brukernavn: Andeck Lenge han/hun har spilt Minecraft : Sida ca. november i fjord Din erfaring innen Minecraft: Har lana mykje på skulen i det siste, og fått til noken ganske fantastiske byggverk Hvordan han/hun fant serveren: Vart tipsa av ein kompis Hvorfor han vil spille på denne serveren: Har lyst å bygge i lag med andre, og då e da jo kjekt med ein norsk server Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har sans for design, og kan bygge flotte byggverk. Er positiv og sosial, og har mykje erfaring med sosiale spel Har lest Reglene - Jess Ser bra ut den :=) Ta en tur innom så ordne vi Byggestatus! Lenke til kommentar
Asken Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Fikk ikke med meg resten av chatten, men flere gjettet på at det var hans bror. Endret 3. mars 2011 av Ashen 8 Lenke til kommentar
hagemo77 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 hei, jeg (hagemo) og hermzmoe vil søke om å bygge i sektor S3 av Eden. Vi vil bygge en futuristisk skyskraper lignende denne: http://www.building.co.uk/Pictures/web/r/h/j/singapore_Koolhass_mn.jpg vi vil derfor ikke trenge ekstremt mye areal (ca. 20 x 20) men stor høyde, derfor sektor S3. Vi har satt oss inn i reglene som gjelder og vil også pynte opp rundt basen av skyskraperen med blomster, trær, benker osv. Vi er fascinert av prosjektet og vil gjerne delta i det Lenke til kommentar
jonol Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) http://i51.tinypic.com/29wjv5d.jpg Fikk ikke med meg resten av chatten, men flere gjettet på at det var hans bror. Vedder på at det var ondetor som gjorde det til slutt.. Endret 3. mars 2011 av jonol Lenke til kommentar
Asken Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Mulig, mulig.. Han står jo bak mye ond Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Fikk ikke med meg resten av chatten, men flere gjettet på at det var hans bror. HINT HINT til fremtidige griefer, vær litt mer originale i unnskyldninger! Endret 3. mars 2011 av Hansien 5 Lenke til kommentar
Asken Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Fikk ikke med meg resten av chatten, men flere gjettet på at det var hans bror. HINT HINT til fremtidige griefer, vær litt mer originale i unnskyldninger! Endret 3. mars 2011 av Ashen 2 Lenke til kommentar
asjak5 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Ja no prøver eg for TREDJE gang å søke etter bystatus og eg begynner å bli litt frustrert. Planer: Planene for mitt prosjekt er at eg skal selge og bygge leiligheter og tomter slik at folk kan kjøpe de. Eg tenkte eg skulle selge tomter og leiligheter slik at eg kan tjene litt men og slik at folk kan få seg et hus, fordi eg har følt stresset sjølv at eg må skaffe meg et hus men eg vill ikkje at det skal koste så masse derfor koster leilighetene mine 3-13 gull og tomtene mine 4 gull. For øyeblikket er det ikkje noken planer om by. berre eit lite område. Plassering av prosjektet: Plasseringen av prosjektet vises grett på bildet. Det er ikkje mer en 50-150 blokker fra spawn. Og det ligger ikkje tettere til andre hus en det regelen sier. Ansvar: Ansvaret for prosjektet er nok meg. Eg trur ikkje at eg skal ha noken andre Den skyskraperen på bildet er ikkje mer en 50 blokker høg og 14 blokker bred eine veien og 12 andre. Ok eg håper dere godkjenner det denne gangen. takk for meg folkens Endret 3. mars 2011 av asjak5 Lenke til kommentar
asjak5 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Ja no prøver eg for TREDJE gang å søke etter bystatus og eg begynner å bli litt frustrert. Planer: Planene for mitt prosjekt er at eg skal selge og bygge leiligheter og tomter slik at folk kan kjøpe de. Eg tenkte eg skulle selge tomter og leiligheter slik at eg kan tjene litt men og slik at folk kan få seg et hus, fordi eg har følt stresset sjølv at eg må skaffe meg et hus men eg vill ikkje at det skal koste så masse derfor koster leilighetene mine 3-13 gull og tomtene mine 4 gull. For øyeblikket er det ikkje noken planer om by. berre eit lite område. Plassering av prosjektet: Plasseringen av prosjektet vises grett på bildet. Det er ikkje mer en 50-150 blokker fra spawn. Og det ligger ikkje tettere til andre hus en det regelen sier. Ansvar: Ansvaret for prosjektet er nok meg. Eg trur ikkje at eg skal ha noken andre Den skyskraperen på bildet er ikkje mer en 50 blokker høg og 14 blokker bred eine veien og 12 andre. Ok eg håper dere godkjenner det denne gangen. takk for meg folkens Eg la ut et bilde men eg truk ikkje det ble vist Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Fikk ikke med meg resten av chatten, men flere gjettet på at det var hans bror. HINT HINT til fremtidige griefer, vær litt mer originale i unnskyldninger! 2 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg nøler ikke med å kalle dette et helårsprosjekt, om ikke mer. Men kult er det, uansett Ikke fjern motet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå