Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har vi vår nye tomt i Pjattestad Nord! Vi trenger fler folk i området!

Flere folk kommer så snart vi klargjør tomter og slikt der! For øyeblikket har vi ikke hatt tid til å gjøre det enda. Om dere er veldig lystne på å gjøre klar tomter og slikt, så skal vi vel alltids kunne gi dere oppdrag! ;-)

Lenke til kommentar

NYTT MOBBEOFFER I STABEN

At jonol brant ned røros er en vond historie i Hardworks sin historie.

 

Xstasy overgår ved å cheste i hjel pjattestad.

(Nøyaktig: 249.587. stykk Fra togstasjonen i pjattestad til "chinatown")

2011-03-02_01.37.41.png

 

 

PS: Weir, ølkassa til Xstasy, SLÅ DEN DU!

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Weir og jeg ønsker å få tillatelse til å reservere en tomt i Metropolis på en størrelse av: 172x37 35 blokker

 

Det som skal bygges der etterhvert blir Metropolis sin egen Øl fabrikk.

Vi har planer om å bygge fabrikklokale med et tilhørende kontor/museumsbygg.

Endret av Hansien
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Saplings will grow into a full tree after a few seconds if the server has "grow-trees" set to "true" in the "server.properties" file and if they are on a grass block. They will not grow on a dirt block."

 

Do it, do it nooow! :D

Send tjnome(tj-gnom :tease: ) en kasse øl og jeg vil tro vi har trær poppende som popkorn innen noen minutter :dribble:

Endret av jonol
Lenke til kommentar

hei.

eg heiter torstein Theodor og fant classic mode på 1001 spill og begynte å spille mykje der.

etter kvart så hadde eg bygd mykje og så fant eg ut at det var ein alpha som var mykje, mykje bedre.

etter eg såg på filmer på youtube så måtte eg bare få tak i det. etter det så har eg spilt det heile tida nesten.( 1/2 år nå) og nå spiller eg mest på beta, men eg vil prøve å spille med andre spillere også, og ikkje bare spille aleine. det å spille online var vanskeleg, heilt til eg fant denne serveren som var open. alt eg har lyst til nå er å game og game minecraft og få nye idear frå andre spillere.

 

eg bygger som regel mykje mekaniske ting med red dust, eks: tåg staion, supplise call og roller coaster(mellom mini og medium størrelse). men eg liker best å bygge det som får andre til å like. (liker ikkje bygge noko som ikkje andre liker.) eg har lest reglane opp til fleire gonger og for kvar gong eg leser dei, for kvar gong liker eg dei meir .

 

eg har hakka og spaden klar til bruk og vil gjerne bruke dei til å bygge.

Lenke til kommentar

hei.

eg heiter torstein Theodor og fant classic mode på 1001 spill og begynte å spille mykje der.

etter kvart så hadde eg bygd mykje og så fant eg ut at det var ein alpha som var mykje, mykje bedre.

etter eg såg på filmer på youtube så måtte eg bare få tak i det. etter det så har eg spilt det heile tida nesten.( 1/2 år nå) og nå spiller eg mest på beta, men eg vil prøve å spille med andre spillere også, og ikkje bare spille aleine. det å spille online var vanskeleg, heilt til eg fant denne serveren som var open. alt eg har lyst til nå er å game og game minecraft og få nye idear frå andre spillere.

 

eg bygger som regel mykje mekaniske ting med red dust, eks: tåg staion, supplise call og roller coaster(mellom mini og medium størrelse). men eg liker best å bygge det som får andre til å like. (liker ikkje bygge noko som ikkje andre liker.) eg har lest reglane opp til fleire gonger og for kvar gong eg leser dei, for kvar gong liker eg dei meir .

 

eg har hakka og spaden klar til bruk og vil gjerne bruke dei til å bygge.

 

Den er grei du, Berre ta deg en tur innom så ordne vi det :thumbup:

Lenke til kommentar

Weir og jeg ønsker å få tillatelse til å reservere en tomt i Metropolis på en størrelse av: 172x37 35 blokker

 

Sjekk malen på søknader i første post (eller noe), og prøv igjen... :tease:

Spurte ettere tillatelse for å reservere en tomt grunnet at det nå har blitt litt aktivitet i metropolis igjen.

Vennligst gi meg link til/siter malen du mener jeg bør følge.

 

En mer grundig søknad for tomt og eventuell serverstøtte kommer senere når designet på bygget er satt!

Lenke til kommentar

Det som skal bygges der etterhvert blir Metropolis sin egen Øl fabrikk.

Vi har planer om å bygge fabrikklokale med et tilhørende kontor/museumsbygg.

Metrobrau?

 

Bør lage en navn-konkuranse på ølet :p

Godt forslag. Både navn og ideen til navnekonk!

 

Selv luftet jeg MetroØl til weir, men MetroBraü klinger mye. Nei, veldig mye bedre. Skal ta dette opp med weir himself i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...