Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Syntes det er fint at de som blir bannet blir hengt ut i en "gapestokk" her på forumet jeg. :) De fortjener ikke bedre. :) Dette er min subjektive mening, dog.

 

Så du synes at kvaliteten på denne tråden, som jo er til for minecraft og da Hardwork.no sin server, blir bedre når en 4-5 stykker blande seg borti diskusjonen og "henger" ut den som er bannet ?

 

Min personlige mening er at dette er spam...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*snip*

 

Så du synes at kvaliteten på denne tråden, som jo er til for minecraft og da Hardwork.no sin server, blir bedre når en 4-5 stykker blande seg borti diskusjonen og "henger" ut den som er bannet ?

 

Min personlige mening er at dette er spam...

 

Jeg er enig. Alle henvendelser fra brukere som er bannet eller lignende burde ikke bli besvart av noen. Stab/vakt burde heller kontakte brukeren direkte på PM, slik at vi slipper en meningsløs samtale som fyller forumet med "pliiiiis?" og frekke tilbakemeldinger.

 

Stab/vakt burde heller ikke henge ut personer som er bannet. Greit nok at de har gjort noe dumt, og ikke skjønner konsekvensene, men når man sitter med en viktig rolle på en så stor server, så burde man oppføre seg deretter (med modenhet). Min mening, punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hei det er robbe123 har bygge prosjekt med noen venner oleogrobin magga92 og sindrezuko

vi ønsker og utvidde tomten enda mer

biten vi vil ha har jeg markert og den er verdt ca 22g kan vi få den for 18g og 2diamant

håper vi får lov hilsen robbe123

 

Jeg tror sånne ting helst skal tas opp med byvakter in game

Lenke til kommentar

*snip*

 

Så du synes at kvaliteten på denne tråden, som jo er til for minecraft og da Hardwork.no sin server, blir bedre når en 4-5 stykker blande seg borti diskusjonen og "henger" ut den som er bannet ?

 

Min personlige mening er at dette er spam...

 

Jeg er enig. Alle henvendelser fra brukere som er bannet eller lignende burde ikke bli besvart av noen. Stab/vakt burde heller kontakte brukeren direkte på PM, slik at vi slipper en meningsløs samtale som fyller forumet med "pliiiiis?" og frekke tilbakemeldinger.

 

Stab/vakt burde heller ikke henge ut personer som er bannet. Greit nok at de har gjort noe dumt, og ikke skjønner konsekvensene, men når man sitter med en viktig rolle på en så stor server, så burde man oppføre seg deretter (med modenhet). Min mening, punktum.

 

Jeg er enig i at de kanskje ikke bør henges ut så mye, men i mange tilfeller så ber de om det når vi gir dem beskjed om å ta det videre på PM og deretter fortsetter de å mase her på forumet. Det er ikke vår oppgave å kontakte de på PM, hvis de har noe de vil ta opp så får de kontakte oss via PM som vi har sagt 1 million ganger. De som har blitt bannet og klager og syter som små unger har lov å bruke hodet sitt litt og kontakte oss via (igjen) PM hvis det er noe, så blir det behandlet på en ordentlig måte. Men får å komme til min egen mening om det hele, hvorfor ikke la være å kommentere noe som helst, mye lettere å la stab/vakt ta seg av slikt, så slipper man da frekke tilbakemeldinger. Ta gjerne diskusjonen videre på hardwork.no/forum under tråden "Støtte og Tilbakemelding"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Brukernavn: Koppen96

Lenge han/hun har spillt Minecraft: Jeg har spillt Minecraft i litt over et år nå.

Din erfaring innen Minecraft: Kan veldig mye om redstone, mekanismer og forskjellig nyttig kunnskap.

Hvordan han/hun fant serveren: Jeg fant serveren via en venn: Minoren

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Vennen min sier at den er epic! :D

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...): Som jeg nevnte tidligere: Redstone, mekanismer, jernbaneting, og nyttig kunnskap.

Har lest Reglene: Yupp, and ready for gaming! :D

Lenke til kommentar

Brukernavn: Koppen96

Lenge han/hun har spillt Minecraft: Jeg har spillt Minecraft i litt over et år nå.

Din erfaring innen Minecraft: Kan veldig mye om redstone, mekanismer og forskjellig nyttig kunnskap.

Hvordan han/hun fant serveren: Jeg fant serveren via en venn: Minoren

Hvorfor han vil spille på denne serveren: Vennen min sier at den er epic! :D

Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...): Som jeg nevnte tidligere: Redstone, mekanismer, jernbaneting, og nyttig kunnskap.

Har lest Reglene: Yupp, and ready for gaming! :D

Godkjent, be om promote ingame.

Lenke til kommentar

 

mc_hw_warps_flytting_v0.png

Hardworknyhetene

 

Det som kommer til å skje nå 2 uker frem i tid, 15/03/11, er at vi reduserer antall warps da vi mener flere av dem ligger i gangavstand til andre warps. Samt at når brukerne våres har lagt så mye arbeid ned i togbaner fra hit og dit så er det en skam at vi ikke bruker disse til hva de er verdt for.

 

Tiden fremover så vil vi åpne litt mer på serverresurs "godteposen" og tillate at folk kan skrive en søknad (Mal kommer, avien må bare tvinges til å sette den!) for å få tilgang til gratis skinner i til nybygging/utbygging/utbedring/fornying av jernbane som er tilgjengelig for almenheten.

 

[ikke tatt opp med staben enda, men gjør dette senere i dag]

I denne stund ønsker jeg at det skal settes opp en liten gruppe som skal fokusere spesifikt på jernbane et par uker fremover for å utvikle en fastsatt stasjon/utskytningsrampe/ankomstrampe som da vil bli en server standard.

Forhåpentligvis vil dette bety at vi kobler opp et helt nettverk av jernbaner og får dette samkjørt på en eller annen måte

Mer detaljer tas opp internt i den gruppen til idemyldring.

[/ikke tatt opp med staben enda, men gjør dette senere i dag]

 

Hvilke warps forsvinner:

  • Stortinget
  • Mines
  • Thinkertown
  • Gokk
  • Mayaby
  • Kuppelen
  • Minastirith
  • Steinkjer
  • Namsos
  • Mannen
  • Antikia
  • Roros
  • Svelebru

 

Hvilke warps forblir:

  • Oldtown
  • Utopia
  • Bmundland
  • Brygga
  • Metropolis
  • Pixelparken
  • Fengselete(Prisonbreak)

 

Hvilke nye warps blir å finne:

  • Pjattestad
  • Prosjekt F

 

 

Vi håper våres brukere blir glade for denne nyheten og ser frem til at vi går et steg mer mot en mindre tekstbasert reising på serveren!

 

PS: Vi kan finne på og utsette tidsfristen vist det skulle dukke opp noe kluss med den nye måten for å få togene til å skyte fart!

 

 

Greit tiltak! MEN!!! Da må man først få i orden systemene! Noen jernbaner går bare en vei, noen går ikke, mangler boostere her og der....

Lenke til kommentar

Brukernavn: redredep

spilt minecraft i ca 2 måneder nå jeg har ikke spilt noe særlig online men har gjort en del offline. Jeg fant serveren fordi min storebror Hermzmoe spiller her og vill gjerne spille på denne serveren jeg også. Jeg er flink til å bygge og å mine etter ting og tang og jeg, min bror og hans venn hagemo vill prøve å bygge en del kule ting på deres server

Jeg har lest og akseptert reglene på serveren.

Mvh Peder : )

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Brukernavn: redredep

spilt minecraft i ca 2 måneder nå jeg har ikke spilt noe særlig online men har gjort en del offline. Jeg fant serveren fordi min storebror Hermzmoe spiller her og vill gjerne spille på denne serveren jeg også. Jeg er flink til å bygge og å mine etter ting og tang og jeg, min bror og hans venn hagemo vill prøve å bygge en del kule ting på deres server

Jeg har lest og akseptert reglene på serveren.

Mvh Peder : )

Litt kort, men godkjent. :)

PS, vi har samme fornavn :p

Lenke til kommentar

Brukernavn: quakiei

 

Har ikke spilt det så altfor lenge, noen uker, har derfor ikke så altfor mye erfaring. Synes SP er ganske kjedelig og jeg har heller lyst til å samarbeide med noen på en MP-server. Min styrke er nok bygging, men jeg vil også være med på å bidra positivt til miljøet på serveren på andre måter. :) Kjenner også en annen på serveren, som kan hjelpe meg litt i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Men får å komme til min egen mening om det hele, hvorfor ikke la være å kommentere noe som helst, mye lettere å la stab/vakt ta seg av slikt, så slipper man da frekke tilbakemeldinger.

 

Ja... My point exactly!

Desverre er det alltids noen som skal leke helter og delta i disse diskusjonene som om de skulle vært vakt/stab..

 

 

mc_hw_warps_flytting_v0.png

Hardworknyhetene

 

Det som kommer til å skje nå 2 uker frem i tid, 15/03/11, er at vi reduserer antall warps da vi mener flere av dem ligger i gangavstand til andre warps. Samt at når brukerne våres har lagt så mye arbeid ned i togbaner fra hit og dit så er det en skam at vi ikke bruker disse til hva de er verdt for.

 

Tiden fremover så vil vi åpne litt mer på serverresurs "godteposen" og tillate at folk kan skrive en søknad (Mal kommer, avien må bare tvinges til å sette den!) for å få tilgang til gratis skinner i til nybygging/utbygging/utbedring/fornying av jernbane som er tilgjengelig for almenheten.

 

[ikke tatt opp med staben enda, men gjør dette senere i dag]

I denne stund ønsker jeg at det skal settes opp en liten gruppe som skal fokusere spesifikt på jernbane et par uker fremover for å utvikle en fastsatt stasjon/utskytningsrampe/ankomstrampe som da vil bli en server standard.

Forhåpentligvis vil dette bety at vi kobler opp et helt nettverk av jernbaner og får dette samkjørt på en eller annen måte

Mer detaljer tas opp internt i den gruppen til idemyldring.

[/ikke tatt opp med staben enda, men gjør dette senere i dag]

 

Hvilke warps forsvinner:

  • Stortinget
  • Mines
  • Thinkertown
  • Gokk
  • Mayaby
  • Kuppelen
  • Minastirith
  • Steinkjer
  • Namsos
  • Mannen
  • Antikia
  • Roros
  • Svelebru

 

Hvilke warps forblir:

  • Oldtown
  • Utopia
  • Bmundland
  • Brygga
  • Metropolis
  • Pixelparken
  • Fengselete(Prisonbreak)

 

Hvilke nye warps blir å finne:

  • Pjattestad
  • Prosjekt F

 

 

Vi håper våres brukere blir glade for denne nyheten og ser frem til at vi går et steg mer mot en mindre tekstbasert reising på serveren!

 

PS: Vi kan finne på og utsette tidsfristen vist det skulle dukke opp noe kluss med den nye måten for å få togene til å skyte fart!

 

 

Greit tiltak! MEN!!! Da må man først få i orden systemene! Noen jernbaner går bare en vei, noen går ikke, mangler boostere her og der....

Og det er nettopp av den grunn vi har valgt å lette litt på kravene angående server støtte til utbedring av jernbaner som skrevet i "nyheten"

Lenke til kommentar

Til mitt forsvar, han er åpenbart en alkoholiker! Jeg så at han lusket inni Weir sin kiste, som var full av alkoholholdige varer, og han har et stort behov for drikke. Man ser blikket hans på bildet jeg tok at han bare tørster etter alkohol.

 

This is not good.

 

Han har til og med sin egen dobbelchest, kamuflert som "stab sine pils'".

 

Not good i say!! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til mitt forsvar, han er åpenbart en alkoholiker! Jeg så at han lusket inni Weir sin kiste, som var full av alkoholholdige varer, og han har et stort behov for drikke. Man ser blikket hans på bildet jeg tok at han bare tørster etter alkohol.

 

This is not good.

 

Han har til og med sin egen dobbelchest, kamuflert som "stab sine pils'".

 

Not good i say!! :)

 

Enkeltkiste takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...