Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 mitt bruker navn er meew jeg har spilt minecraft i et halvt år;) Jeg har spilt mest offline, men kjøpte minecraft for noen måneder siden:) Fant serveren gjennom venner:) jeg vil si at jeg er en hyggelig person og snakke med:) Jeg vil spilel på hardwork fordi der e mye aktivitet:) jeg har lest og bekreftet reglene:) Jeg er klar for bygging! Den var litt bedre, kunne utfyllt mer men ok. Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Stripe nummer II, nå med b-side. Hehe, dette kunne ha blitt en offisiel serie til hardwork! Lenke til kommentar
meew Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Hei, Cernos2k her' Søknad: Bukernamn: Cernos2k Aktiv minecraft bruker og er til og stole på, spelt i ca. 4 månadar og er god til og starte bedrifter og bygge gamle byggverk' Snakkar nynorsk men av og til kjem det litt dialekt sunnmørsdialekt på chatten '' xD Unnskyld for att ej sende det via mail men det er nokke gale så håper det ikkje er til bry... det var ein kompis som tipsa meg serveren Det var vell alt ! det var fra Cernos2k som fik kfeil melding når han prøvde.. Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Nudel, er ikke tilfeldigvis meg du sikter til i stripe 1? Haha, så du har også gjort det ja? Lenke til kommentar
erling_paulsen Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Prosjekt F - Vi trenger deg! Det er med stor glede at vi i Prosjekt F endelig kan se oss ferdig med forberedelsene. Etter mange timers planlegging og arbeid (ting tar tid når man er ytterst få), har vi endelig blitt klare for åpning. Endelig bynavn Jeg vil starte med å erklære vårt endelige bynavn, som etter litt brainstorming har endt opp med å være Eden. Navnet Eden skal gjenspeile den koselige og naturpregede atmosfæren vi har prøvd å skape, og vi vil heretter referere til prosjektet med dette navnet (noe vi håper dere også kan snappe opp). Struktur Som mange kanskje har lagt merke til, er byen sirkulær og delt opp i sektorer. Dette gjør at ingen av tomtene vil være 100% firkantede, og vi håper med det at vi kan skape en utfordring for deg som bygger, og at vi vil se mange arkitekturisk utfordrende byggverk! Mer om hvordan byen er inndelt, samt regler for de forskjellige sektorene, finner du her Byggesøknad Før noen får lov til å bygge her vil vi kreve en liten byggesøknad. Kravene dinner du her. Dette har vi valgt å innføre fordi vi vil samle de mest engasjerte, erfarne og innovative brukerne på et sted. Det har også noe å gjøre med at det ikke er så lett å utvide Eden, og vi vil derfor holde av den plassen som er, til de som virkelig vil bygge der (og selvfølgelig også for å luke ut useriøse brukere). Søknadene sendes på PM til Anaxyd eller erling_paulsen, her på forumet. (Merk. det kan ta litt tid før du får svar, ettersom alle søknadene skal gjennomgås i fellesskap). Tomter Når det gjelder tomtene og prisene på disse, vil de ligge på mellom 5-10 g, alt etter hvor stor tomten er. Disse pengene vil gå til en felles bykasse som vi i bystyret vil bruke til å opprettholde, samt utvikle, infrastukturen og omgivelsene i byen. Når det gjelder selve tomtene må vi understreke at ingen tomter vil bli markert opp på forhånd - vi lager tomtene etter ditt behov! Om du ønsker sirkulære, trekantede, små eller store tomter, skriv dette i din søknad, og du får det slik du selv vil (selv om vi også setter pris på om noen ser seg fornøyde med å få en tomt symmetrisk med gatesystemet). Da vil vi til slutt oppfordre alle seriøse brukere til å sende inn søknad og kaste seg på byggingen. Les gjerne igjennom siden vår på wikien også, ettersom det står mye nyttig informasjon der (alt er ikke utdypet i denne posten). http://hardwork.no/wiki/index.php/Prosjekt_F Velkommen til oss Mvh - Bystyret i Eden Endret 28. februar 2011 av erling_paulsen 4 Lenke til kommentar
SindreZuko Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Hei Stab! Vi er fire byggere i Metropolis som har kjøpt tomter inntil hverandre (SindreZuko, OleOgRobin, Magga92 og Robbe123) vi lurte på om vi kunne få kjøpe området mellom tomtene slik at vi kan bygge et fint fellesareale :)Området det er snakk om grenser ikke til noen andres eiendom. dette hadde gitt oss muligheten til å bygge slik at området får en fin tilhørighet, vi er erfarne byggere som har tomter i flere andre byer, som pjattestad øst, spawn og Bedrock city. Hilsen SindreZuko Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Stripe nummer II, nå med b-side. Flink du, kanskje vi burde ha en stripe for hver regel, Hva du bør gjøre og bør ikke gjøre. Da får kanskje folk med seg regler med litt humor 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Hei Stab! Vi er fire byggere i Metropolis som har kjøpt tomter inntil hverandre (SindreZuko, OleOgRobin, Magga92 og Robbe123) vi lurte på om vi kunne få kjøpe området mellom tomtene slik at vi kan bygge et fint fellesareale :)Området det er snakk om grenser ikke til noen andres eiendom. dette hadde gitt oss muligheten til å bygge slik at området får en fin tilhørighet, vi er erfarne byggere som har tomter i flere andre byer, som pjattestad øst, spawn og Bedrock city. Hilsen SindreZuko Godkjent. Land koster 10g per 15x15 (225 blokker). Endret 28. februar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Hardworknyhetene Det som kommer til å skje nå 2 uker frem i tid, 15/03/11, er at vi reduserer antall warps da vi mener flere av dem ligger i gangavstand til andre warps. Samt at når brukerne våres har lagt så mye arbeid ned i togbaner fra hit og dit så er det en skam at vi ikke bruker disse til hva de er verdt for. Tiden fremover så vil vi åpne litt mer på serverresurs "godteposen" og tillate at folk kan skrive en søknad (Mal kommer, avien må bare tvinges til å sette den!) for å få tilgang til gratis skinner i til nybygging/utbygging/utbedring/fornying av jernbane som er tilgjengelig for almenheten. [ikke tatt opp med staben enda, men gjør dette senere i dag] I denne stund ønsker jeg at det skal settes opp en liten gruppe som skal fokusere spesifikt på jernbane et par uker fremover for å utvikle en fastsatt stasjon/utskytningsrampe/ankomstrampe som da vil bli en server standard. Forhåpentligvis vil dette bety at vi kobler opp et helt nettverk av jernbaner og får dette samkjørt på en eller annen måte Mer detaljer tas opp internt i den gruppen til idemyldring. [/ikke tatt opp med staben enda, men gjør dette senere i dag] Hvilke warps forsvinner: Stortinget Mines Thinkertown Gokk Mayaby Kuppelen Minastirith Steinkjer Namsos Mannen Antikia Roros Svelebru Hvilke warps forblir: Oldtown Utopia Bmundland Brygga Metropolis Pixelparken Fengselete(Prisonbreak) Hvilke nye warps blir å finne: Pjattestad Prosjekt F Vi håper våres brukere blir glade for denne nyheten og ser frem til at vi går et steg mer mot en mindre tekstbasert reising på serveren! PS: Vi kan finne på og utsette tidsfristen vist det skulle dukke opp noe kluss med den nye måten for å få togene til å skyte fart! 5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Dere glemte 'Donasjonscube'? Går ut i fra at den forblir? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ojsann, dette likte ikke jeg :/ Endret 1. mars 2011 av Dr. Weir 3 Lenke til kommentar
@b Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Kjempebra! Bør få løst problemene med boostere og boosterblokkene først da. Etter det er det ikke noe problem å bygge ut jernbanesystemet (bra med serverstøtte da man blir fort tom for jern). Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Warps er mye raskere enn jernbaner. Dette er tross alt en byggeserver der hovedmålet er å bygge, ikke å kaste bort 50% av tiden som kunne ha blitt brukt til å bygge noe. De som vil bruke jernbaner, bruker jernbaner og de som vil bruke warps, bruker warps. Så anse meg som en av de figurene i rute #2 :'( 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Ser poenget ditt, men vi velger å redusere warps i områder hvor det er snakk om andre warps i den umiddelbare nærhet, i tillegg fjerner vi warps fra områder hvor det har vært lite til ingen aktivitet den siste tiden. Det er disse plassene vi ønsker å ha. Jernbaner til. Dette vil i senere tid åpne mulighet til warps i nye området! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg ser liksom ikke poenget ved å fjerne dem. Selv om det er lite aktivitet så tar det ingen skade å ha de. Hvorfor ha bare en når du kan ha både og? /ragelevel 100 :O Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Oss som driver med drift og utbygging av jernbanen i Pjattestad kunne sikkert være interesserte i å bidra til idemyldring og utvikling av et felles jernbanenettverk. For et par uker siden så kom jeg faktisk frem med et forslag om akkurat det dere i staben har diskutert (kanskje forslaget deres ble inspirert av det - hvem vet). Endret 1. mars 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Bygging av Villa i nye pjaddestad - Nord! Vi søkte etter en tomt i pjaddestad pga nytt stort bygg, etter en stund med prating mellom oss og by lederne i pjaddestad kom vi frem til at det første bygget i den nye bydelen pjaddestad - Nord ville være på sin plass. Vi ble henvist til en plass, fullt av fjell og annet møkk som vi aldri trodde kunne bli noe bra men vi sa at håpet om en villa ikke skulle forsvinne av den grunn. Vi markerte opp en eindom på store 50x50 blokker og satt i gang med byggingen. Her ser du selve plassen under ryddingen: Etter noen timer med hard arbeid!: [/center] 1 Lenke til kommentar
Django Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Det som kommer til å skje nå 2 uker frem i tid.............. Bare det ikke blir like mye krøll som hos NSB 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå