Weir Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 brukernavn: hagemo har spilt minecraft i ett par måneder, stort sett bare singleplayer men leter nå etter en bra server å bygge mine underverk på. jeg fant serveren via google og jeg vil spille på denne serveren fordi det virker som en seriøs og god server, sikkert god comunity også vil si at min sterkeste evne er at jeg har mye kreativitet (har i tilegg utdanning innen kunst/arkitektur) Jeg har lest reglene og vil så klart følge dem Godkjent, be om promote ingame Lenke til kommentar
jorgenator Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 mitt brukernavn er jorgen8or Jeg har spilt minecraft i noen månder min erfaring innenfor minecraft er bygging på større arealer. lagd endel hus og gravet store underjordiske rom på blandt annet ca 55000m3. Jeg fant serveren via 2 venner. Jeg vill gjerne spille på denne serveren fordi jeg har andre venner som spiller der fra før. Min beste styrke er å ha tålmodigheten til store prosjekter. fullføre å ikke gi opp. ja jeg har lest reglene å godtar dem. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 mitt brukernavn er jorgen8or Jeg har spilt minecraft i noen månder min erfaring innenfor minecraft er bygging på større arealer. lagd endel hus og gravet store underjordiske rom på blandt annet ca 55000m3. Jeg fant serveren via 2 venner. Jeg vill gjerne spille på denne serveren fordi jeg har andre venner som spiller der fra før. Min beste styrke er å ha tålmodigheten til store prosjekter. fullføre å ikke gi opp. ja jeg har lest reglene å godtar dem. Ser bra ut den godkjent! Lenke til kommentar
anuspels Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 anuspels Jeg har spilt: 3-4 Uker Jeg kan en god del.. men har lyst til å lære mer Jeg har venner på serveren.. fks: cybott60-requix-sappler.. Jeg vil spille på denne serveren fordi jeg digger minecraft.. det ser ut som en proff server og at den er norsk. Og jeg er keen på å hjelpe andre om de trenger hjelp med å bygge.. på en eller annen måte. Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 anuspels Jeg har spilt: 3-4 Uker Jeg kan en god del.. men har lyst til å lære mer Jeg har venner på serveren.. fks: cybott60-requix-sappler.. Jeg vil spille på denne serveren fordi jeg digger minecraft.. det ser ut som en proff server og at den er norsk. Og jeg er keen på å hjelpe andre om de trenger hjelp med å bygge.. på en eller annen måte. Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Godkjent, be om promote ingame Lenke til kommentar
ReppeRobert Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Hei, jeg er en gutt på 17 år. Jeg lurer på om jeg kunne fått hjelpe til på serveren som for eksempel være vakt og passe på at alle følger reglene. Grunnen til at jeg søker om dette er fordi at jeg har bygget veldig mye på serveren og begynner å gå tom for ideer, men jeg har ikke tenk til å slutte å bygge store prosjekter for det om jeg søker om dette. Jeg elsker også å hjelpe folk med ting og det hadde vært supert om jeg kunne fått en mulighet til dette. Har litt erfaring fra en annen mincraft server der jeg og en kompiss var admin's men serveren kjørte på en pc med lite ytelse så serveren opplevde ikke mye trafikk og derme ble avsluttet. Har vært registrert bygger på byggerserveren siden 15 Desember 2010, så jeg er godt kjent på serveren. Jeg har også merket i det siste når jeg har vært online så har det vært lite vakter og stab online, så hadde det ikke vært fint å få dekket flere tidsrom ;D. Er som regel online på mumble samtidig som jeg er online på byggeserveren. Hadde vært awesome å få en sjanse til å få lov til dette dette hilsen: CrazyRobert (minecraft ID) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Da er webserveren oppe folkens. Det tar tid før DNS oppdatere seg. Så det tar 1-2 timer før den er oppe for alle sammen. Den er vertfall oppe igjen. anuspels Jeg har spilt: 3-4 Uker Jeg kan en god del.. men har lyst til å lære mer Jeg har venner på serveren.. fks: cybott60-requix-sappler.. Jeg vil spille på denne serveren fordi jeg digger minecraft.. det ser ut som en proff server og at den er norsk. Og jeg er keen på å hjelpe andre om de trenger hjelp med å bygge.. på en eller annen måte. Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Du treng ikke unøvendig gjøre den svær eller skrifte anderledes. Det blir sett som svært negativt. Endret 28. februar 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Vi tok en liten "luring" med wallhack of flymod på fersken nå i dag via loggsystemet vårt. Det skal nevnes at vi sjekket både: -Antall mengder gravd kontra verdifulle materiale -Gravemønster. -Bevegelsemønster. -En chat med en annen bruker hvor han faktisk innrømte at han brukte begge deler. Håper andre forstår det av vi har litt info bak fasaden, så juksing er ikke vits å nekte! Bare så folk vet at vi faktisk får med oss litt selv om vi ikke direkte ser dette ingame. Xstasy mente jeg måtte legge ut et bilde av hva som ble beslaglagt, med original teksturpakke: I og med at brukeren brukte hacks som flymod og wallhack så anser vi disse materialene som legitte og vil i senere tid dele disse ut i form av konkurranser. Endret 28. februar 2011 av Hansien 2 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Se her ja! Flere som blir eid! Det er bra! Lenke til kommentar
Gravid Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Skulle så gjerne fått litt byggetilatelse. Har byggd på flær private serverar med kameratar og sånn, og det har mer vert i det små, men denne serveren var bare heilt WOW... dette vil eg vere med på. Er 22 år og heltidsstudent, så eg har mye fritid med andre ord nicket mitt er: Gravid Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Skulle så gjerne fått litt byggetilatelse. Har byggd på flær private serverar med kameratar og sånn, og det har mer vert i det små, men denne serveren var bare heilt WOW... dette vil eg vere med på. Er 22 år og heltidsstudent, så eg har mye fritid med andre ord nicket mitt er: Gravid Til og med jeg som er vanlig bruker kan si at dette ikke er godt nok som søknad. Det kan ærlig talt ikke være så vanskelig å finne frem til hva som skal være i søknaden i førsteposten? Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916&st=0 Endret 28. februar 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
meew Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Bruker Navn meew erfaring i 1/2 år;) spillt i 1/2 år:) hyggelig person^^ fant den via venner;) jeg vil spille på serveren pga. der er mye aktivitet:) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Skulle så gjerne fått litt byggetilatelse. Har byggd på flær private serverar med kameratar og sånn, og det har mer vert i det små, men denne serveren var bare heilt WOW... dette vil eg vere med på. Er 22 år og heltidsstudent, så eg har mye fritid med andre ord nicket mitt er: Gravid Bruker Navn meew erfaring i 1/2 år;) spillt i 1/2 år:) hyggelig person^^ fant den via venner;) jeg vil spille på serveren pga. der er mye aktivitet:) Begge to: LES Brukernavn (Dette må skrives riktig) Lenge han/hun har spilt Minecraft Din erfaring innen Minecraft Hvordan han/hun fant serveren Hvorfor han vil spille på denne serveren Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...) Har lest Reglene Her har vi et eksempel: Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver) Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk! Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge! Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Stripe nummer II, nå med b-side. 9 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Perfekt tidspunkt å poste en sånn stripe på! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Haha sinnsykt bra! Vi veit når vi er Minecraft-nerder når vi har egne tegnestriper. Til vår egen server! 3 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Bruker Navn meew erfaring i 1/2 år;) spillt i 1/2 år:) hyggelig person^^ fant den via venner;) jeg vil spille på serveren pga. der er mye aktivitet:) Den var litt kort, gjerne full den ut litt mer. Du har forresten glømt å bekrefte du har lest reglene. Sjekk ut: Regler for Hardwork serveren Lenke til kommentar
Minoren Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Nudel, er ikke tilfeldigvis meg du sikter til i stripe 1? Lenke til kommentar
meew Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 mitt bruker navn er meew jeg har spilt minecraft i et halvt år;) Jeg har spilt mest offline, men kjøpte minecraft for noen måneder siden:) Fant serveren gjennom venner:) jeg vil si at jeg er en hyggelig person og snakke med:) Jeg vil spilel på hardwork fordi der e mye aktivitet:) jeg har lest og bekreftet reglene:) Jeg er klar for bygging! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå